jake turbo na 230 koni

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zip2010
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2010, 22:04

jake turbo na 230 koni

Příspěvek od zip2010 »

Resim dylema. me Va zacina jit do vecnych lovist. Jake je podle vas nejlepsi turbo na vykon 230 koni na rotacce . podotikam resim pouze turbo. Ne vstriky cerpadlo brzdy spojku atd.
Dekuju za nazory
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no tak asi hybrid 230.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
zip2010
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2010, 22:04

Příspěvek od zip2010 »

Neni nikde dano ze tam ten vykon bude kort na rotacce.
Proto chci nasat nejake info.
Ale jinak dik
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

230h je tak nejsnadnejsi na montaz, ale nejlepsi turbo zdaleka neni ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

zatím jsem neviděl nějaký graf s jiným turbem, ketrý by byl "lepší" než s H230.. ale třeba jsem přehlíd. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:zatím jsem neviděl nějaký graf s jiným turbem, ketrý by byl "lepší" než s H230.. ale třeba jsem přehlíd. :)
A ja jeste nikdy nevidel, ze by se nejake dalsi vysledky 230k hybridu, ktere by se blizily prubehu tomu Tvemu.

Osobne bych doporucil GTB1756VK a pokud pujde nekomu spis o vrsek tak GTB2056VKL z Volva tusim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

samozřejmě žádné turbo není tak dobré, aby nemohlo být ještě lepší :)

podle mě je to i o nastavení toho turba, o dalších komponentech v autě a taky samozřejmě o tom nejdůležitějším....softu

na H200 jsem měl v 1600ot 400Nm a 208PS kolem 4000 ot.
na H230 mám 300Nm v 1700 ot, ve 2000 450Nm a 225PS až ke 4500ot.
a to ten spodek je absolutně bez kouře, kdyby se tomu ještě pomohlo, tak by to muselo být ještě lepší, v 1500 ot je ta H230 schopna udělat přes 1 bar....

už na tu H200 to byly hodnoty neuvěřitelný a spekulovalo se o nějakém povedeném kousku turba. Že by se mě (Andremu) povedly oba dva hybridy líp než je normální, to asi ne... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já jen trošku osvětlím, hybrid 230 je skládán z vývojově 15let starýho turba, navíc z neorigo dílů, kdežto např gtb1756 je vývojově 5let kde je vyšší účinost nejen rotorů ale i VNT mechanizmu.
a gtb1756 taky zvládne 1b v 1500 ;) a ve vyšších přes 2b až do redline...
ale osobně na 230k bych volil nějakou novější 1752
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Novejsi 1752 znamena co? :)
Tych 230k s tym turbom uz niekto dosiahol alebo je to teoria?
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ja to poviem inak.... 230k na rotacke je podla mojho nazoru hlupost. Bud sa drzat pri 200-210 s peknym priebehom a dobrou zivotnostou, alebo vykonat zasadnejsie upravy a siahat po vyssich metach (250ps) ;)
Tlacit 1bar v 1500 ot. na hybridnom turbe je pekne, ale jazdenie nie je o absolutnych cislach.... v prechodovych rezimoch sa to turbo bude spravat inak a odladit to na pekny priebeh nie je ziadna sranda...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.

Tak but něco lepšího jak píšou nahoře, nebo starej 1752 hebred na VB výfukovce a krásnejch 205-210ps.

ps MikekX jak vypadalo po venku to H200 , kde se dá vidět :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

třeba suprová je gtb1752 z mercedesu 2.2L tuším 190k s bezkompromisním nástupem. ale montáž nebude snadná...
bmw taky používá u 2.0 1752 180k a velkým přebytkem vzduchu
samozřejmě že variant strašně moc, a každý rok se vyvýjí nová generace turb.
další věc, že tlačit 1b v 1500 je na hranici surge
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toby66kw píše:Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.
Nemas pravdu. Vim o jednom, na kterem se po serioznim dovyvazeni dosahlo pres 240 ... ale zadalo si to peclivy pristup mechanika i chiptunera no ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Forest píše:
toby66kw píše:Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.
Nemas pravdu. Vim o jednom, na kterem se po serioznim dovyvazeni dosahlo pres 240 ... ale zadalo si to peclivy pristup mechanika i chiptunera no ;)

O jednom.... píšeš o rotačce doufám .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Odpovědi: 0
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

Ja uz taky tusim kdo v rotacce mel pres 250hp s H230 :D
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“