jake turbo na 230 koni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jake turbo na 230 koni
Resim dylema. me Va zacina jit do vecnych lovist. Jake je podle vas nejlepsi turbo na vykon 230 koni na rotacce . podotikam resim pouze turbo. Ne vstriky cerpadlo brzdy spojku atd.
Dekuju za nazory
Dekuju za nazory
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
no tak asi hybrid 230.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
zatím jsem neviděl nějaký graf s jiným turbem, ketrý by byl "lepší" než s H230.. ale třeba jsem přehlíd. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
A ja jeste nikdy nevidel, ze by se nejake dalsi vysledky 230k hybridu, ktere by se blizily prubehu tomu Tvemu.MirekX píše:zatím jsem neviděl nějaký graf s jiným turbem, ketrý by byl "lepší" než s H230.. ale třeba jsem přehlíd.
Osobne bych doporucil GTB1756VK a pokud pujde nekomu spis o vrsek tak GTB2056VKL z Volva tusim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
samozřejmě žádné turbo není tak dobré, aby nemohlo být ještě lepší
podle mě je to i o nastavení toho turba, o dalších komponentech v autě a taky samozřejmě o tom nejdůležitějším....softu
na H200 jsem měl v 1600ot 400Nm a 208PS kolem 4000 ot.
na H230 mám 300Nm v 1700 ot, ve 2000 450Nm a 225PS až ke 4500ot.
a to ten spodek je absolutně bez kouře, kdyby se tomu ještě pomohlo, tak by to muselo být ještě lepší, v 1500 ot je ta H230 schopna udělat přes 1 bar....
už na tu H200 to byly hodnoty neuvěřitelný a spekulovalo se o nějakém povedeném kousku turba. Že by se mě (Andremu) povedly oba dva hybridy líp než je normální, to asi ne...

podle mě je to i o nastavení toho turba, o dalších komponentech v autě a taky samozřejmě o tom nejdůležitějším....softu
na H200 jsem měl v 1600ot 400Nm a 208PS kolem 4000 ot.
na H230 mám 300Nm v 1700 ot, ve 2000 450Nm a 225PS až ke 4500ot.
a to ten spodek je absolutně bez kouře, kdyby se tomu ještě pomohlo, tak by to muselo být ještě lepší, v 1500 ot je ta H230 schopna udělat přes 1 bar....
už na tu H200 to byly hodnoty neuvěřitelný a spekulovalo se o nějakém povedeném kousku turba. Že by se mě (Andremu) povedly oba dva hybridy líp než je normální, to asi ne...

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
já jen trošku osvětlím, hybrid 230 je skládán z vývojově 15let starýho turba, navíc z neorigo dílů, kdežto např gtb1756 je vývojově 5let kde je vyšší účinost nejen rotorů ale i VNT mechanizmu.
a gtb1756 taky zvládne 1b v 1500
a ve vyšších přes 2b až do redline...
ale osobně na 230k bych volil nějakou novější 1752
a gtb1756 taky zvládne 1b v 1500

ale osobně na 230k bych volil nějakou novější 1752
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Ja to poviem inak.... 230k na rotacke je podla mojho nazoru hlupost. Bud sa drzat pri 200-210 s peknym priebehom a dobrou zivotnostou, alebo vykonat zasadnejsie upravy a siahat po vyssich metach (250ps) 
Tlacit 1bar v 1500 ot. na hybridnom turbe je pekne, ale jazdenie nie je o absolutnych cislach.... v prechodovych rezimoch sa to turbo bude spravat inak a odladit to na pekny priebeh nie je ziadna sranda...

Tlacit 1bar v 1500 ot. na hybridnom turbe je pekne, ale jazdenie nie je o absolutnych cislach.... v prechodovych rezimoch sa to turbo bude spravat inak a odladit to na pekny priebeh nie je ziadna sranda...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.
Tak but něco lepšího jak píšou nahoře, nebo starej 1752 hebred na VB výfukovce a krásnejch 205-210ps.
ps MikekX jak vypadalo po venku to H200 , kde se dá vidět
Tak but něco lepšího jak píšou nahoře, nebo starej 1752 hebred na VB výfukovce a krásnejch 205-210ps.
ps MikekX jak vypadalo po venku to H200 , kde se dá vidět

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
třeba suprová je gtb1752 z mercedesu 2.2L tuším 190k s bezkompromisním nástupem. ale montáž nebude snadná...
bmw taky používá u 2.0 1752 180k a velkým přebytkem vzduchu
samozřejmě že variant strašně moc, a každý rok se vyvýjí nová generace turb.
další věc, že tlačit 1b v 1500 je na hranici surge
bmw taky používá u 2.0 1752 180k a velkým přebytkem vzduchu
samozřejmě že variant strašně moc, a každý rok se vyvýjí nová generace turb.
další věc, že tlačit 1b v 1500 je na hranici surge
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Nemas pravdu. Vim o jednom, na kterem se po serioznim dovyvazeni dosahlo pres 240 ... ale zadalo si to peclivy pristup mechanika i chiptunera notoby66kw píše:Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest píše:Nemas pravdu. Vim o jednom, na kterem se po serioznim dovyvazeni dosahlo pres 240 ... ale zadalo si to peclivy pristup mechanika i chiptunera notoby66kw píše:Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.
O jednom.... píšeš o rotačce doufám .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft