propadava se brzda!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

propadava se brzda!

Příspěvek od blonn »

Tak se dneska natahuju pro veci na zadni sedacce a zapru se nohou o brzdu.Najednou citim jak brzda pomalu klesa.Auto brzdi normalne,ale kdyz na ni radne slapnu,tak klesa,ale ne az na podlahu(pri nastartovanym motoru).Zadny netesnosti a deje se to i po odvzdusneni co jsme skouseli,poradte prosim.vw 1,9tdi 74kw axr
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

asi ti uteka podtlak..mam podobny problem...opticky to na tej podtlakovej hadicke ani nevidno....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

za jízdy nic nepozoruješ, že? a kdyby ses o tu brzdu neopřel taky bys to ani nezjistil, že? je to normální
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Ya jizdy nic,ale propadne se tak do pulky a pak drzi(na nastartovanym),na chciplim ani tuk.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

To je opravdu normalní.Taky mě to kdysi zarazilo.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Patrik Tile píše:To je opravdu normalní.Taky mě to kdysi zarazilo.
U 4 golfa,Octy a hlavne B5 a vejs,celkem běznej jev,trojky golfy to nedelaj, jde o propoustení v hlavním brzdovým válci mezi okruhy,když bi ti nekdo v aute na ten pedal slapal a tlacil a koukal bys do nadobky pro brzdovku,tak uvidis jak se ta hladina zveda. Je to hort takovej druh, na B5 sem to resil,byly tam vsude nový hadicky,zrepasovaný trmeny,tri nový valce,posilovac a furt pada. Na STK ho vyhodily,prej musí vydržet minimalne 30 sekund,jinak by se to neresilo,nakonec jim nak domluvil,protože už bylo vsechno povymenovaný. V servisu mu řekli že to dela jednotka ABS, to bi ji mely vsechny VW v prdely. Dele že otom nevis,když na to dupnes tak nepadne nic,jen když na to pomalu šlapes tak de dolu,akorat když je dole a potrebujes zaflekovat tak mas smůlu,tvrdo a jedes dal. Taky to dela podtlak pumpa,je nak vybehana a neudela ten podtlak co ma a dela to presne todle. Zatím to dvoum pomohlo,ale jen fungl nová origo VW.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ked naslapes stvrdne? Jednotka ABS? no tu mam odpojenu a robi to taktiez...este kym ABS slo tak ako zaberalo abs :D pedal sa prepadal este nizsie.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Kdyz naslapu,tak ztvrdne,ale jak tlacim,tak pomalu klesa.Rozjedu to,zabrzdim plnou brzdou a abs maka a stojim na miste.Jen me proste zarazilo jak to klesa.Nikdy jsem se s tim nesetkal.Tak jestli to bude to propousteni jak pise Zdenek M,tak se na to vyprdnu.Jen jsem se bal,aby se to nak nevyto a ja nezajel do ri.i :)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Pri klasickom brzdeni je to v pohode...horsie je ked potrebujes brzdit viac a tlacis tlacis...a auto stale ide...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

midnight_man píše:ked naslapes stvrdne? Jednotka ABS? no tu mam odpojenu a robi to taktiez...este kym ABS slo tak ako zaberalo abs :D pedal sa prepadal este nizsie.
jasne ze to robi, Ty ju mas odpojenu len elektricky, musel by si ju odpojit aj mechanicky (prepojit trubky)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

je to mozne...aj tak ma caka vymena komplet ABS(cerpadlo a RJ)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Bydliště: praha

Příspěvek od Romulus »

tak jsem to zkoušel u osobního i firemního(octa+conect) u obou to dělá to samy ;) když se hodně snažim tak na místě u firemky ho dotlačim skoro na zem při nastartovanym motoru(samo zapřenej o volant a max.tlak na pedál (LOL) )
oIc ASV
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Tak diky vsem za objasneni ;)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

blonn píše:Tak diky vsem za objasneni ;)
riesili sme to na bratovej octe ... pred vymenou kotucov to nerobilo , no po presne tento jav. teraz ma GIV a tam to nerobi zase ! . na GIII tiez nie.
GIV var asz 4mot upraveny
lostsoul
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2009, 21:05
Bydliště: Hullein

Příspěvek od lostsoul »

mě to dělá jen při nastartování motoru, při vypnutém a "našlapání" drží. v práci jezdím občas octavii II, a tam je tento jev taky pozorovatelný. Octavka v práci má najeto jen cca 8000km... :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“