1.5 dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.5 dci
Jaké jsou minimální startovací otáčky u 1.5 dci? Díky.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.5 dci
to startuje na tlak na liště ne? cca 2OO atmdhfool píše:Jaké jsou minimální startovací otáčky u 1.5 dci? Díky.
Re: 1.5 dci
Tlak na liště při start. otáčkách 230ot. je přes 220bar a jednotka nepusí vstřiky.slovacek.milos píše:to startuje na tlak na liště ne? cca 2OO atmdhfool píše:Jaké jsou minimální startovací otáčky u 1.5 dci? Díky.
Dal jsem nový startér a baterii. Startovací otáčky vzrostly z 230 na 300 a chytá na otočení.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
spostu věcí vůbec nezjistíš je to kus od kusu a draze zaplacené zkušenosti ale ve tvém případě ti napoví lanostarter, já ho osobně používám,
vem si trafika piezo vstřik máš ho s papírem po go že je OK a motor ani neškytne, odpojíš ten vstřik a motor šlape jak hodinky a nic nepoznáš že jede na tři
to co děláš, rozvody bez klínku pochybné přípravky které nenašroubuješ na strhlý závit, dát tam jen napínací kladku když nevíš tah zezadu,
o tom to je, furt se musíme školit a zajímat kdysi jsem psal že opravy motorových vozidel je jako běh do strmého kopce, ale vrcholu nikdy nedosáhnem
vem si trafika piezo vstřik máš ho s papírem po go že je OK a motor ani neškytne, odpojíš ten vstřik a motor šlape jak hodinky a nic nepoznáš že jede na tři
to co děláš, rozvody bez klínku pochybné přípravky které nenašroubuješ na strhlý závit, dát tam jen napínací kladku když nevíš tah zezadu,
o tom to je, furt se musíme školit a zajímat kdysi jsem psal že opravy motorových vozidel je jako běh do strmého kopce, ale vrcholu nikdy nedosáhnem
Re: 1.5 dci
Hmm, 230ot. a už to nestartuje, známej má P407 2.0HDi vstřikování Siemens, startovací otáčky něco kolem 150 ot/min a diví se, že blbne start...dhfool píše:Tlak na liště při start. otáčkách 230ot. je přes 220bar a jednotka nepusí vstřiky.slovacek.milos píše:to startuje na tlak na liště ne? cca 2OO atmdhfool píše:Jaké jsou minimální startovací otáčky u 1.5 dci? Díky.
Dal jsem nový startér a baterii. Startovací otáčky vzrostly z 230 na 300 a chytá na otočení.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v autorizáku se tak něco obecného dovíš nebo předraženého koupíš, podle mě kus od kusu, člověk si myslí že na něco přišel stejný motor v citoenu a maturuješ znova doladíš otáčky a zast ti pujde pěna ze vstřiku a nenatočíšdhfool píše:njn. sráč vedle sráče. Možná to řeší nějaká aktualizace SW, ale to se pochopitelně u autorizáku nedozvíš.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
proto to píšu vždy vyzkoušet lanostarter posune tě to zas někam jinam
stilo JTD nechytlo otáčky tlak všechno tak nějak šlo ale nic, lanostarter a jezdilo týden a pořád dokola,
nový strter a OK za čtrnáct dnů stejný problém lanostarter a zas to jezdilo, dala se baterka a OK
za čtrnáct dnů už konečně nepomohl ani lanostarter a snímač otáček KO problém vyřešen
stilo JTD nechytlo otáčky tlak všechno tak nějak šlo ale nic, lanostarter a jezdilo týden a pořád dokola,
nový strter a OK za čtrnáct dnů stejný problém lanostarter a zas to jezdilo, dala se baterka a OK
za čtrnáct dnů už konečně nepomohl ani lanostarter a snímač otáček KO problém vyřešen