Projevuje se při teplém i studeném motoru - vyměněny svíčky i kabely, motor jde hladčeji - staré svíčky na tom byly hodně špatně .
Ale kolísání se pořád projevuje.
Vag vyhazuje tyto chyby:
Po smazání se při startu motoru objevili okamžitě znova.
Vyndal jsem tedy ten hallovy senzor, vyčistil, zkontroloval kabeláž a vložil zpět. Nyní se chyby objevují pouze občas a to při zatížení motoru - cca 3000ot a výše.
Udělal jsem log váhy vzduchu a to vypadá OK.
ten skok je přeřazení z 2. na 3. stupeň.
napadá někoho co s tím dál? než měnit ten hallův senzor?
kolísání otáček 1,6 AKL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a co to je ten halový senzor neměří to třeba úhlel
a když bude ten protikus orezlý tak toho asi moc nenaměří a ty údaje budou jaké budou nižšší kurva nižší http://www.youtube.com/watch?v=9rNzpcn5Ls0
vem komresor toš s motorem a vyfoukej tu díru kde je hal
a když bude ten protikus orezlý tak toho asi moc nenaměří a ty údaje budou jaké budou nižšší kurva nižší http://www.youtube.com/watch?v=9rNzpcn5Ls0
vem komresor toš s motorem a vyfoukej tu díru kde je hal
ta G40 je čidlo vačky a je pod rozvodama už sem měl tu čest a měnil ho tebe to čeká taky na okta klubu sem dal návod i s fotkama
a k tomu kolísání vyčistit a znova nastavit klapku
http://www.skoda-club.net/forum-tema/ci ... 4-kw-10753
a k tomu kolísání vyčistit a znova nastavit klapku
http://www.skoda-club.net/forum-tema/ci ... 4-kw-10753
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW