Jetta BXE Neštartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 29 říj 2014, 14:33
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 29 říj 2014, 14:33
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 29 říj 2014, 14:33
Ja ho take planoval koupit tady.
http://www.skoda.triga.cz/produkt-887/pouziti-1155/
nastesti se mi ho podarilo pucit.
http://www.skoda.triga.cz/produkt-887/pouziti-1155/
nastesti se mi ho podarilo pucit.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Tak ten je za super penize
me stal jednou tolik. Mam k tomu jeste merak horni uvrate ve forme hodinek a takovyho mericiho kolíků + nejaky koliky a trny, ale podle me k hovnu, jeste jsem to nepouzil.
Vyrobit by to asi slo, ale je to dost narocny na presnost. Pokud to stoji necelejch 5tis kup to. Ja to jednou delal na radu od nekoho na fixu a neni to proste ono. Ve finale jsem stejne musel koupit ten lisovaci pripravek. Zakaznik to zaplati

Vyrobit by to asi slo, ale je to dost narocny na presnost. Pokud to stoji necelejch 5tis kup to. Ja to jednou delal na radu od nekoho na fixu a neni to proste ono. Ve finale jsem stejne musel koupit ten lisovaci pripravek. Zakaznik to zaplati

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Používám dva vingle s dírama na šrouby setrvačníku. Supluju tím jakoby setrvák. Dotahuju je na dosedací plochu kliky starejma šroubama od setrváku. Zális 0,4mm dělám pomocí měrky 0,55mm. Nestálo to nic, jen hodinka času. Aplikace je trochu na pytel, ale pro moje hoby automechaničení to stačí. Kdyby si to někdo chtěl udělat, tak bacha na dýlku šroubů. Poprvé sem posunul pátej most klikovky...
A dobře, žes dal vědět, čim to bylo Štefane. Nikdy bych netypoval, že na diag se bude vše jevit ok a přitom motor ani nehlesne.
A dobře, žes dal vědět, čim to bylo Štefane. Nikdy bych netypoval, že na diag se bude vše jevit ok a přitom motor ani nehlesne.
Oct asv 2000, DieselPower
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 29 říj 2014, 14:33
http://www.motorove-oleje.sk/pripravok- ... ve-motory/
Tu som ho kupoval, trošku som tiež upravil lebo som nevedel fixovať otvor impulzného kolečka ale bolo to za 20 minút. Montáž aj s učením sa nakoľko som to robil po prvý krát trval pol hodinu (inštruktáž z youtube )
Bol som v Škodovce lebo majú taký ale nepožičali za žiadne peniaze, treba vraj doniesť auto a oni to namontujú......
Tak som si to kúpil a už je.
Čidlo som odpojil a motor nechytil ani v núdzovom režime. Nalisoval som to na 0,52 mm a na prvú šupu naskočil. Už len doriešim únik oleja od prívodu turba a môže Jetta zas jazdiť po zlomenej ojnici.
Tu som ho kupoval, trošku som tiež upravil lebo som nevedel fixovať otvor impulzného kolečka ale bolo to za 20 minút. Montáž aj s učením sa nakoľko som to robil po prvý krát trval pol hodinu (inštruktáž z youtube )

Bol som v Škodovce lebo majú taký ale nepožičali za žiadne peniaze, treba vraj doniesť auto a oni to namontujú......

Tak som si to kúpil a už je.
Čidlo som odpojil a motor nechytil ani v núdzovom režime. Nalisoval som to na 0,52 mm a na prvú šupu naskočil. Už len doriešim únik oleja od prívodu turba a môže Jetta zas jazdiť po zlomenej ojnici.
