padající nafta tdi AHF 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Stefekl píše:muzu si dovolit to tesneni vymenit sam doma? nevyskace na me neco? toto cerpadlo jsem nikdy rozdelane nemel, takze s tim nemam zkusenost..
To víčko přidržuje pružinu, která má na obou stranách podložku a dotlačuje nastavovací váleček vstřikování /píst/ do zadní polohy a tím snižuje předvstřik na minimum. Pokud budeš mít ten O kroužek, tak to můžeš doma vyměnit. Jen opatrně uvolňovat víčko, aby nevyskočila pružina nebo přední podložka. Napřed ale zkus to víčko ještě jemně dotáhnout a napiš jak velké bubliny a kolik se jich z čerpadla vrací. To víčko na obrázku je ještě starého typu.Obrázek
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Stefekl píše:podle me na vratku nema smysl davat zpetny ventil..pokud mas zpetny ventil na saci hadicce, tak ti nemuze nafta spadnout saci hadickou od filtru do nadrze. Na vratku kdyz das zpetny ventil, tak potrebujes aby byl pruchozi ve smeru do nadrze a musi byt zavreny ve smeru k cerpadlu, coz uz nepotrebujes..
ja uz jsem premyslel koupit normalne dva nejaky elektromagneticky ventily, jeden dat na saci, jeden na vratku a oba by se vzdy otevrely pokud se zapne zapalovani a kdyz se zapalovani vypne tak se zavrou..to by melo uz dokonale vyresit problem s padajici naftou, jenom jsem jeste nevymyslel co by se stalo, kdyby se nahodou ventil na vratce porouchal a zustal zavrenej, nebo by se zavrel pri jizde a cerpadlo by proti nemu porad tlacilo naftu.. :? :-D
Pokud by se nevracelo palivo do nádrže, tak by časem došlo k poškození čerpadla, protože by se neustále zvyšovala teplota paliva v čerpadle /zejména v létě při volnoběžném režimu na místě/ a čerpadlo by bylo špatně mazáno. S tím "druhým" zpětným ventilem na vracečce máš samozřejmě pravdu.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

mauditt píše:Jaro1 akú funciu má ten termoventil ? Napíšeš kde sa bližšie nachádza? Pripojíš nejaké foto?
mauditt ten termoventil sa nasadza do palivoveho filtru a ma dve o krusky-(cierny a modry)...modry sa dava hore a cierny dole. Foto mi nejde a sorry ,ze tak neskoro ;)
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Jaro1: Ďakujem za informáciu.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

pani, aku funkciu ma ten termoventil na palivovom filtry?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

udržuje teplé palivo z prepadu vo filtri.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“