XM a olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
roman_moty
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 srp 2007, 09:26
- Bydliště: Olomoc
XM a olej
Má někdo nějaké zkušenosti s motorem 2,1td na olej? Dá se to provozovat tak 1:1 aniž by to něco pokazilo? Čerpadlo je tam mech. BOSCH a nemá to předehřev nafty, ten by šel dodělat, ale nevadila by teplota 90-100°C. Xantie mají předehřívanej filtr a to by tam šlo dát.
XM 2,1 TD break, 93
Xantia 2,1 TD break, 98
Xantia 2,1 TD break, 98
-
roman_moty
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 srp 2007, 09:26
- Bydliště: Olomoc
Dík za nabýdku, ale zatím nic nepotřebuji(doufám, že nadlouho). Můžeš prozradit prosím kde ten předehřev je. Nehledal jsem sice usilovně, ale nevšiml jsem si ničeho co by tomu odpovídalo. Na Xantii nám origo výhřívanej filtr, ale u té by olej nezvládlo čerpadlo-EPIC a nechci ji "ničit"olejem, ta dostává pořádnou naftu.
XM 2,1 TD break, 93
Xantia 2,1 TD break, 98
Xantia 2,1 TD break, 98
-
roman_moty
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 srp 2007, 09:26
- Bydliště: Olomoc
-
jarda3tipo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
roman_moty píše:No jenže 1,9 není 2,1. Ta má elektronicky čerpadlo a to je háklivy na všechno mimo naftu.Na přírubě? tak to budu muset zítra prolhlídnout pořádně nebo jsem slepej
2,1td je klasickej komůrkačmá klasické rotacní čerpadlo s "lehkými" korekcemi pro režim sytiče začínaje a EGRem konče.....
po 2,1td následoval problematický 2,5td častým konstrukčním praskáním hlav.
Fiat Tipo 1,9TD
-
roman_moty
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05 srp 2007, 09:26
- Bydliště: Olomoc
Tak jsem se včera díval a ten předehřev tam není. Trubka od nádrže do filtru a z něj do čerpadla-divny, ale vypadá to originál.
A k těm čerpadlům: 1,9 má mech.
2,1 v Xantii má el.
2,1 v XM má mech. a až poslední roky výroby el.
no a právě to v Xantii je LUCAS EPIC a strašně háklivy na kvalitu nafty-olej a bionafta ho zničí(rozleptá gumovy těsnění a tak) a oprava je kol 18tis kč.
A k těm čerpadlům: 1,9 má mech.
2,1 v Xantii má el.
2,1 v XM má mech. a až poslední roky výroby el.
no a právě to v Xantii je LUCAS EPIC a strašně háklivy na kvalitu nafty-olej a bionafta ho zničí(rozleptá gumovy těsnění a tak) a oprava je kol 18tis kč.
XM 2,1 TD break, 93
Xantia 2,1 TD break, 98
Xantia 2,1 TD break, 98