Nejlevnější oleje v hypermarketech - akce

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33905
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

supr cena ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Tak od tedka na olej seru:D mam doma 30 litru za 21,5 ,ale opravdu lepsi je natankovat za 32 naftu bez prace a kor v zime. SM 30 za 29,5 jeste lepsi varianta. podle ceny ropy by to melo jit,ale tak na 29 za naftu samozrejme u ONA takova SHELL nepujde pod 34 kc
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

Dovezl jsem plny auto slunecnice za 21,45 to je 8 korun na litru oproti bionafte z ona. To je 400 Kč na padesati litrech... To mi prijde furt docela uspora :-D
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Pavel píše:
sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...
Jo? A to jsi zkoušel, nebo je to tvoje dedukce,
já zkoušel 3:1 s leteckym petrolejem, který má bod tuhnutí nad -50,
poměr ve prospěch vyfritu... Mám čistej vyfrit bez tuku a při tomto poměru se v -22 vysráží fest parafín, ale stále tekuté, jak obyč nafta... Uvidíme jak pojedu, letos jsem zapoměl na ranní teploty v koncem října v 6 st. startoval u PD na čistej vyfrit a chvilku běžel na 3 válce než se paliv. segment natlakoval a trochu zahřál, nic příjemného, měl jsem trochu víc bobky... :))
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Jinak vám zase teda povím, že kdybych si měl vyfrit kupovat v krámu a šetřit drobné za to nepohodlí, tak raději nasmrkám u ONA ten shit (bio za 30,90), když jsem nalejval z čistého kanďáku letos směs s vyfritem 50/50 vyfrit a nafta, tak muj vyfrit byl čistý jak duše boží, zato ta nafta, přelil jsem jí pes punčochu a plavaly v tom smrkance parafínu, takže si myslím, že do toho borci lejou přes léto minerál fest! :x
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

Zajímalo by me, co do ty nafty za mineralni olej lejou. Koukal jsem na net co to vubec je a našel jsem, že je jich několik druhu. Že to vznika z ropy stejne jako benzin nebo nafta, proste nejaka smes uhlovodíků, jinde ze tim myslej LTO, takze jinak aditivovanou nebo neaditivovanou naftu... Nemůže to prece bejt nejakej normální olej z ropy, ale nejakej shit stejne jako nafta akorat nezdanenej, aby se jim to vyplatilo... Jenom me to zajima, nikde jsem se nedocetl co presne do toho lejou a ani se tomu moc nedivim :-D
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

zero1724 píše:
Pavel píše:
sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...
Jo? A to jsi zkoušel, nebo je to tvoje dedukce,
já zkoušel 3:1 s leteckym petrolejem, který má bod tuhnutí nad -50,
poměr ve prospěch vyfritu... Mám čistej vyfrit bez tuku a při tomto poměru se v -22 vysráží fest parafín, ale stále tekuté, jak obyč nafta... Uvidíme jak pojedu, letos jsem zapoměl na ranní teploty v koncem října v 6 st. startoval u PD na čistej vyfrit a chvilku běžel na 3 válce než se paliv. segment natlakoval a trochu zahřál, nic příjemného, měl jsem trochu víc bobky... :))
Snad jsem psal jasně že to mám vyzkoušený, pro upřesnění žádnej vyfrit nebo jiný kapaliny, normálně stolní slunečnicový olej z hypermarketu, při 50/50 a mínus 20 normální provoz. Ovšem musí to být fakt jasně definovanej poměr, občas když vidím jak to někdo míchá a tvrdí že má takový a takový procenta tak pak občas nemám slov....
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kdyz sem mel cca pul na pul tak CR pod 5 nad nulou hur startoval. ted mam cistou naftu a je to ok ,ale mam mrtviu baterku dle testru ma mit 750A a namereno v zatezi 490 A a to pri pokojove teplote. musim koupit novou,ale s tim,ze ten oleje dobre nerozprasuje zastudena nic nenadelam
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33905
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a na co potřeuješ třeba 6OO ampér na start :? z fyziky jsem měl čtverku z milosti a z počtů reparát,
kdysi učitel cosi vyprávěl a já byl při smyslech, ale spíš mě zajímala podprsenka mé spolusedící protože mi furt stálo,

pak cosi psal učitel na tabuli že starter má 18OO W vyděleno 12 volty je 15O ampér tak kdyby tam vlítlo těch tvých 7OO A zažije starter konec světa ohněm ;) (LOL)

jediné co jsem si za těch pár let hustění fyziky zapamatoval, že cívka je jako dívka vyvoláš napětí a de proud (LOL)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

slovacek.milos píše:a na co potřeuješ třeba 6OO ampér na start :? z fyziky jsem měl čtverku z milosti a z počtů reparát,
kdysi učitel cosi vyprávěl a já byl při smyslech, ale spíš mě zajímala podprsenka mé spolusedící protože mi furt stálo,

pak cosi psal učitel na tabuli že starter má 18OO W vyděleno 12 volty je 15O ampér tak kdyby tam vlítlo těch tvých 7OO A zažije starter konec světa ohněm ;) (LOL)

jediné co jsem si za těch pár let hustění fyziky zapamatoval, že cívka je jako dívka vyvoláš napětí a de proud (LOL)
je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsi ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33905
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel píše:
slovacek.milos píše:
je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsi ;)
to je dost možné ale kolik žere starter si dovedu spočítat i změřit amérmetrem ;)
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

slovacek.milos píše:
Pavel píše:
slovacek.milos píše:
je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsi ;)
to je dost možné ale kolik žere starter si dovedu spočítat i změřit amérmetrem ;)
ampérmetrem určitě ale asi těžko přímo, měřit startovací proud bud startéru nebo baterie už vyžaduje trochu znalosti z elektrotechniky :P a ty tě těžko nějaká sukně prozradí (hm)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

:D a na co teda potrebujes u dieselu startovaci proud?
1,9tku sme roztacel i 44baterkou co byla nova,ale ten petivalec se starterem 2,2 kw vazne tezko. Idelani by byla baterka 70a co predepisuje vyrobce,ale startovak 700a a takove stoji pres 3 tis. takze koupim 75 a 750
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“