
Nejlevnější oleje v hypermarketech - akce
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak od tedka na olej seru:D mam doma 30 litru za 21,5 ,ale opravdu lepsi je natankovat za 32 naftu bez prace a kor v zime. SM 30 za 29,5 jeste lepsi varianta. podle ceny ropy by to melo jit,ale tak na 29 za naftu samozrejme u ONA takova SHELL nepujde pod 34 kc
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Dovezl jsem plny auto slunecnice za 21,45 to je 8 korun na litru oproti bionafte z ona. To je 400 Kč na padesati litrech... To mi prijde furt docela uspora 

BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jo? A to jsi zkoušel, nebo je to tvoje dedukce,Pavel píše:při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
já zkoušel 3:1 s leteckym petrolejem, který má bod tuhnutí nad -50,
poměr ve prospěch vyfritu... Mám čistej vyfrit bez tuku a při tomto poměru se v -22 vysráží fest parafín, ale stále tekuté, jak obyč nafta... Uvidíme jak pojedu, letos jsem zapoměl na ranní teploty v koncem října v 6 st. startoval u PD na čistej vyfrit a chvilku běžel na 3 válce než se paliv. segment natlakoval a trochu zahřál, nic příjemného, měl jsem trochu víc bobky...

Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Jinak vám zase teda povím, že kdybych si měl vyfrit kupovat v krámu a šetřit drobné za to nepohodlí, tak raději nasmrkám u ONA ten shit (bio za 30,90), když jsem nalejval z čistého kanďáku letos směs s vyfritem 50/50 vyfrit a nafta, tak muj vyfrit byl čistý jak duše boží, zato ta nafta, přelil jsem jí pes punčochu a plavaly v tom smrkance parafínu, takže si myslím, že do toho borci lejou přes léto minerál fest! 

Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zajímalo by me, co do ty nafty za mineralni olej lejou. Koukal jsem na net co to vubec je a našel jsem, že je jich několik druhu. Že to vznika z ropy stejne jako benzin nebo nafta, proste nejaka smes uhlovodíků, jinde ze tim myslej LTO, takze jinak aditivovanou nebo neaditivovanou naftu... Nemůže to prece bejt nejakej normální olej z ropy, ale nejakej shit stejne jako nafta akorat nezdanenej, aby se jim to vyplatilo... Jenom me to zajima, nikde jsem se nedocetl co presne do toho lejou a ani se tomu moc nedivim 

BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Snad jsem psal jasně že to mám vyzkoušený, pro upřesnění žádnej vyfrit nebo jiný kapaliny, normálně stolní slunečnicový olej z hypermarketu, při 50/50 a mínus 20 normální provoz. Ovšem musí to být fakt jasně definovanej poměr, občas když vidím jak to někdo míchá a tvrdí že má takový a takový procenta tak pak občas nemám slov....zero1724 píše:Jo? A to jsi zkoušel, nebo je to tvoje dedukce,Pavel píše:při 50/50 % Ti to nazatuhne ani při -20°C, dlouhodobě vyzkoušeno a to byli před cca deseti lety jiný zimy než ted...sikin1987 píše:Ano,ale ja to redim 1:1 jak jinak do CR bez predehrevu zejo. takze uspora je nijaka a v zime by to zatuhlo.
já zkoušel 3:1 s leteckym petrolejem, který má bod tuhnutí nad -50,
poměr ve prospěch vyfritu... Mám čistej vyfrit bez tuku a při tomto poměru se v -22 vysráží fest parafín, ale stále tekuté, jak obyč nafta... Uvidíme jak pojedu, letos jsem zapoměl na ranní teploty v koncem října v 6 st. startoval u PD na čistej vyfrit a chvilku běžel na 3 válce než se paliv. segment natlakoval a trochu zahřál, nic příjemného, měl jsem trochu víc bobky...)
kdyz sem mel cca pul na pul tak CR pod 5 nad nulou hur startoval. ted mam cistou naftu a je to ok ,ale mam mrtviu baterku dle testru ma mit 750A a namereno v zatezi 490 A a to pri pokojove teplote. musim koupit novou,ale s tim,ze ten oleje dobre nerozprasuje zastudena nic nenadelam
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a na co potřeuješ třeba 6OO ampér na start
z fyziky jsem měl čtverku z milosti a z počtů reparát,
kdysi učitel cosi vyprávěl a já byl při smyslech, ale spíš mě zajímala podprsenka mé spolusedící protože mi furt stálo,
pak cosi psal učitel na tabuli že starter má 18OO W vyděleno 12 volty je 15O ampér tak kdyby tam vlítlo těch tvých 7OO A zažije starter konec světa ohněm
jediné co jsem si za těch pár let hustění fyziky zapamatoval, že cívka je jako dívka vyvoláš napětí a de proud

kdysi učitel cosi vyprávěl a já byl při smyslech, ale spíš mě zajímala podprsenka mé spolusedící protože mi furt stálo,
pak cosi psal učitel na tabuli že starter má 18OO W vyděleno 12 volty je 15O ampér tak kdyby tam vlítlo těch tvých 7OO A zažije starter konec světa ohněm


jediné co jsem si za těch pár let hustění fyziky zapamatoval, že cívka je jako dívka vyvoláš napětí a de proud

je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsislovacek.milos píše:a na co potřeuješ třeba 6OO ampér na startz fyziky jsem měl čtverku z milosti a z počtů reparát,
kdysi učitel cosi vyprávěl a já byl při smyslech, ale spíš mě zajímala podprsenka mé spolusedící protože mi furt stálo,
pak cosi psal učitel na tabuli že starter má 18OO W vyděleno 12 volty je 15O ampér tak kdyby tam vlítlo těch tvých 7OO A zažije starter konec světa ohněm![]()
![]()
jediné co jsem si za těch pár let hustění fyziky zapamatoval, že cívka je jako dívka vyvoláš napětí a de proud

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:ampérmetrem určitě ale asi těžko přímo, měřit startovací proud bud startéru nebo baterie už vyžaduje trochu znalosti z elektrotechnikyPavel píše:to je dost možné ale kolik žere starter si dovedu spočítat i změřit amérmetremslovacek.milos píše:
je fakt vidět že na fyziku opravdu nejsia ty tě těžko nějaká sukně prozradí

1,9tku sme roztacel i 44baterkou co byla nova,ale ten petivalec se starterem 2,2 kw vazne tezko. Idelani by byla baterka 70a co predepisuje vyrobce,ale startovak 700a a takove stoji pres 3 tis. takze koupim 75 a 750
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm