Jiné brzdy na fabii TDI axr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jiné brzdy na fabii TDI axr
Ahoj, chtěl bych jiné přední brzdy místo těch 256. Brzdí dobře, ale chci větší. Mam tam dát větší 288 z FRS, nebo má cenu dát rovnou 312 z O1RS ?
A co k tomu vše potřebuji ? Brzdiče bych sehnal někde použité, ale kotouče a desky chci nové.
A co k tomu vše potřebuji ? Brzdiče bych sehnal někde použité, ale kotouče a desky chci nové.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Potřebuješ těhlice, držáky třmenu, brzdiče (nevím jestli k těm 312mm vystačej brzdové hadice). Kotouče a desky nové jak říkáš.
Já jsem šel do 288mm, protože jezdím na 15kách, a nechci kupovat letní i zimní v 16ce.
Mám kotouče Brembo MAX, desky Textar a dobrý. Brzdí, nevadnou a s 256mm se to nedá srovnat..
Jinak parádní ceny mají na autorozvody.cz.
R.
Já jsem šel do 288mm, protože jezdím na 15kách, a nechci kupovat letní i zimní v 16ce.
Mám kotouče Brembo MAX, desky Textar a dobrý. Brzdí, nevadnou a s 256mm se to nedá srovnat..
Jinak parádní ceny mají na autorozvody.cz.
R.
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Na tu stránku se hned kouknu, děkuju. Aha, ještě držáky trmenu, díky. A co ty hadice ? Víte někdo, jestli stačí ty, co tam mam i na 312 ? A co kvalita kapaliny ? Není potřeba jiná ? Přemýšlím, jestli by mi stačily ty 288, nebo ne. Říkám si, jestli to nebude zbytečné, jestli není lepší vzít rovnou těch 312. O kolech vím, letní mam 16 tky, ale zimní 14 tky, to bych musel nějak vyřešit a nebo měnit s koly dvakrát ročně i přední brzdy ....
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, že 312 budou brzdit více.
Kapalina stejná, jen doufám, že ji tam nemáš 10let bez výměny
A dávad na zimu menší brzdy kvůli kolům neni dle mého řešení. I na zimácích můžeš potřebovat prudce brzdit ( třeba na suché dálnici).
Powerdisk vs. Max- taky jsem se rozhodoval mezi těmito. Když si to zadáš di google, najdeš hafo témat a to i zde na DP. Jeden doporučuje to, druhý to, další jen origo. Já šel do Maxu a spokojenost. Takže toto rozhodnutí je na tobě

Jo a fabie je lehké auto a nikdy jsem s 232 vzadu nepociťoval, že by bylo něco špatně
Kapalina stejná, jen doufám, že ji tam nemáš 10let bez výměny

A dávad na zimu menší brzdy kvůli kolům neni dle mého řešení. I na zimácích můžeš potřebovat prudce brzdit ( třeba na suché dálnici).
Powerdisk vs. Max- taky jsem se rozhodoval mezi těmito. Když si to zadáš di google, najdeš hafo témat a to i zde na DP. Jeden doporučuje to, druhý to, další jen origo. Já šel do Maxu a spokojenost. Takže toto rozhodnutí je na tobě

Jo a fabie je lehké auto a nikdy jsem s 232 vzadu nepociťoval, že by bylo něco špatně

Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Brzdovou kapalinu menim po dvou letech, takže ta je v pohodě. A co ty hadice ? Jsou stejný u 256 i 312 ? Vím, že Fabia je lehké auto, jen jsem si říkal, jestli to pak nebude moc velký rozdíl - 312 a 232. Ale 312 vypadají pěkně, jen mě štvou pak ty 16 tky. V létě je to pohoda, ale nevim, co v zimě. Jestli je blbost měnit s koly i brzdy, tak mě ale přijdou 16 tky na zimu moc velké a gumy moc drahé 

Pokuď Ti můžu poradiť, řešil jsem úplně to samý.
256mm na Fábce na předku brzdí sice dobře, ale větší jsou lepší
Bejt tebou dám tam 288 z Fabky RS, oproti 256 je to HODNĚ znát
Navíc při použití 312 musíš jezdit 16"tky a mít na zimu 205 45 16" bych nechtěl, jak kvůli pohodlí tak ceně kvalitnějších pneu, je to už pěkná pálka
256mm na Fábce na předku brzdí sice dobře, ale větší jsou lepší

Bejt tebou dám tam 288 z Fabky RS, oproti 256 je to HODNĚ znát

Navíc při použití 312 musíš jezdit 16"tky a mít na zimu 205 45 16" bych nechtěl, jak kvůli pohodlí tak ceně kvalitnějších pneu, je to už pěkná pálka

Hele měnit brzdy na zimu je pikačovina
Jako řešení to je, ale když to budeš dělat po několikáté, tak si(možná) uvědomíš že je to nesmysl a práce navíc...
Hele a napadlo tě, že když si tam dáš na léto ty 312, a na zimu si tam dáš z5 256mm brzdy, že budeš nadávat jak to nebrzdí a budeš muset změnit jízdní styl, a to tě bude taky štvát?
Vím o čem mluvím, 312 pak na zimu 256mm
to je velkej rozdíl..
Hele dej zlatej střed 288mm a nevymejšlej vymyšlený


Jako řešení to je, ale když to budeš dělat po několikáté, tak si(možná) uvědomíš že je to nesmysl a práce navíc...
Hele a napadlo tě, že když si tam dáš na léto ty 312, a na zimu si tam dáš z5 256mm brzdy, že budeš nadávat jak to nebrzdí a budeš muset změnit jízdní styl, a to tě bude taky štvát?


Vím o čem mluvím, 312 pak na zimu 256mm

Hele dej zlatej střed 288mm a nevymejšlej vymyšlený


Jj, měnit brzdy na zimu je asi pikáčovina
a že bych pak nadával, že to nebrzdí, kdybych dál zpět 256, tak to mě v tu chvíli nenapadlo.... Ale hlavně je to taky dost práce, to je pravda. A gumy 205/45/16 stojej raketu. Tak půjdu teda do těch 288, jen doufám, že nebudu litovat až že poznám rozdíl, protože blbe mi to nebrzdí. Ale chci lepší. Šel bych do Ate Power Disk kotoučů a Ate, nebo Ate Ceramic desky. Je to dobra volba ? A koni mam cca 140. Jezdí to lip, než origo RS
