Jiné brzdy na fabii TDI axr

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Jiné brzdy na fabii TDI axr

Příspěvek od Themichal »

Ahoj, chtěl bych jiné přední brzdy místo těch 256. Brzdí dobře, ale chci větší. Mam tam dát větší 288 z FRS, nebo má cenu dát rovnou 312 z O1RS ?
A co k tomu vše potřebuji ? Brzdiče bych sehnal někde použité, ale kotouče a desky chci nové.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

+držáky brzdičů a větší kola než máš ty 14ky.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

hlavne jine tehlice
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Potřebuješ těhlice, držáky třmenu, brzdiče (nevím jestli k těm 312mm vystačej brzdové hadice). Kotouče a desky nové jak říkáš.
Já jsem šel do 288mm, protože jezdím na 15kách, a nechci kupovat letní i zimní v 16ce.
Mám kotouče Brembo MAX, desky Textar a dobrý. Brzdí, nevadnou a s 256mm se to nedá srovnat..
Jinak parádní ceny mají na autorozvody.cz.
R.
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Na tu stránku se hned kouknu, děkuju. Aha, ještě držáky trmenu, díky. A co ty hadice ? Víte někdo, jestli stačí ty, co tam mam i na 312 ? A co kvalita kapaliny ? Není potřeba jiná ? Přemýšlím, jestli by mi stačily ty 288, nebo ne. Říkám si, jestli to nebude zbytečné, jestli není lepší vzít rovnou těch 312. O kolech vím, letní mam 16 tky, ale zimní 14 tky, to bych musel nějak vyřešit a nebo měnit s koly dvakrát ročně i přední brzdy ....
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

dle etky jsou hadice stejný 510mm
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Autorozvody můžu z vlastní zkušenosti vřele doporučit, už jsem tam bral dílů za cca 50000kč a maximální spokojenost
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Děkuju, koupím to teda tam. Jen nevim, jestli Brembo nebo Ate Power disk - ty se mi libi víc. Hadice jsou teda stejný, takže je jedno jestli 288, nebo 312 ? A co brzdný rozdíl ? A bude doufám stačit zadek jako je - 232mm ?
Díky
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Jasně, že 312 budou brzdit více.
Kapalina stejná, jen doufám, že ji tam nemáš 10let bez výměny :-)
A dávad na zimu menší brzdy kvůli kolům neni dle mého řešení. I na zimácích můžeš potřebovat prudce brzdit ( třeba na suché dálnici).
Powerdisk vs. Max- taky jsem se rozhodoval mezi těmito. Když si to zadáš di google, najdeš hafo témat a to i zde na DP. Jeden doporučuje to, druhý to, další jen origo. Já šel do Maxu a spokojenost. Takže toto rozhodnutí je na tobě
(rofl)
Jo a fabie je lehké auto a nikdy jsem s 232 vzadu nepociťoval, že by bylo něco špatně ;)
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Brzdovou kapalinu menim po dvou letech, takže ta je v pohodě. A co ty hadice ? Jsou stejný u 256 i 312 ? Vím, že Fabia je lehké auto, jen jsem si říkal, jestli to pak nebude moc velký rozdíl - 312 a 232. Ale 312 vypadají pěkně, jen mě štvou pak ty 16 tky. V létě je to pohoda, ale nevim, co v zimě. Jestli je blbost měnit s koly i brzdy, tak mě ale přijdou 16 tky na zimu moc velké a gumy moc drahé :-)
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Pokuď Ti můžu poradiť, řešil jsem úplně to samý.

256mm na Fábce na předku brzdí sice dobře, ale větší jsou lepší :)

Bejt tebou dám tam 288 z Fabky RS, oproti 256 je to HODNĚ znát ;)

Navíc při použití 312 musíš jezdit 16"tky a mít na zimu 205 45 16" bych nechtěl, jak kvůli pohodlí tak ceně kvalitnějších pneu, je to už pěkná pálka :roll:
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Já vím, ten rozměr pneu na 16 tky je pitomej a hlavně na zimu. To mě taky štve, proto jsem přemýšlel, že bych ty brzdy na zimu měnil zpět na 256, ale taky se mi nechce..... Ale pokud nude 288 hodně znát, tak to by bylo dobrý.
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Hele měnit brzdy na zimu je pikačovina (LOL)

Jako řešení to je, ale když to budeš dělat po několikáté, tak si(možná) uvědomíš že je to nesmysl a práce navíc...

Hele a napadlo tě, že když si tam dáš na léto ty 312, a na zimu si tam dáš z5 256mm brzdy, že budeš nadávat jak to nebrzdí a budeš muset změnit jízdní styl, a to tě bude taky štvát? (noteeth) :D

Vím o čem mluvím, 312 pak na zimu 256mm :D to je velkej rozdíl..

Hele dej zlatej střed 288mm a nevymejšlej vymyšlený :D 8)
Migel249
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 06 lis 2012, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Migel249 »

Myslím, že ti 288 budou stačit, pokud nemáš extra nakoňováno.
Stačí jen vybrat vhodnou kombinaci kotouč/desky a bude to dost rozdíl oproti 256mm. Osobně jezdím kotouče Zimm sport a desky Textar a nemůžu si stěžovat ;)
FRS +FMIC - koně v dohlednu..
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Jj, měnit brzdy na zimu je asi pikáčovina :-) a že bych pak nadával, že to nebrzdí, kdybych dál zpět 256, tak to mě v tu chvíli nenapadlo.... Ale hlavně je to taky dost práce, to je pravda. A gumy 205/45/16 stojej raketu. Tak půjdu teda do těch 288, jen doufám, že nebudu litovat až že poznám rozdíl, protože blbe mi to nebrzdí. Ale chci lepší. Šel bych do Ate Power Disk kotoučů a Ate, nebo Ate Ceramic desky. Je to dobra volba ? A koni mam cca 140. Jezdí to lip, než origo RS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“