Pulzni svody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mas pravdu pulzne to niesu ale k tomu turbo original zvody niesu cize musis si vyrobit vlastne a uz na kazdom zalezi ake si spravi a isto lepsie zabezpecuju vyplach valcov ako liatinove a nabeh turba je isto lepsi ked je spoj vedenia 4do jedneho ako jeden do druheho vid. liatinove. ........ pulzne zvody sa skorej pouzivaju pri atmosferickych motoroch kde pohahaju k lepsiemu plnenu a vyplachovaniu valcov
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4311
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
pulzní by měli bejt tyhle http://forum.205gti.org/download/file.php?id=47402 originál 309gti16 
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Proč myslíš? Já na nich nic pulzniho nevidím, mohl by mi to taky někdo vysvětlit co to teda vlastně znamená??Jarda S. píše:pulzní by měli bejt tyhle http://forum.205gti.org/download/file.php?id=47402 originál 309gti16
Tyhle taky neJarda S. píše:pulzní by měli bejt tyhle http://forum.205gti.org/download/file.php?id=47402 originál 309gti16
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
Nechci bejt za arogantního blbečka, ale můj názor je, že ten článek, co sem upnul kajobs je nesmysl. Stejně tak rozdělení svodů na tubulární a pulzní, které dle mne označuje pouze konstrukci svodů a to tak, že tubulární jsou svařencem z trubek a pulsní jsou svody se stejnou a správně zvolenou délkou a průměrem jednotlivých kolen.
Oct asv 2000, DieselPower
s odstupem času hodnotím tubulární svody na tdi jako nesmysl. U VNT turbín, kde všechny spaliny procházejí skrz turbo je žádoucí, aby ty svody byly co nejkratší. Nikdo nechce nejdřív zaplňovat spalinami vedení svodů a až pak teprve roztáčet turbo. Jako přínos hodnotím to, že každý svod jde přímo do turba. Když to porovnám s normálními svody, tak tam je na prd to, že spaliny z každého válce se dostávají na jakési Tčko, kdy je vývod uprostřed a stejně se musí zaplnit prostor např. od válce 1 až k válci 4, byť je menší. K tomu je výborné řešení vytvořit přepážku ve svodech mezi válci "1, 2" a "3, 4". Což u menších kulatých výstupů pro turbo moc dobře nelze. Na to se dobře hodí turba s přírubou T3 nebo T4, kdy jde elegantně vytvořit přepážku uprostřed, takže každý válec jde samostatně rovnou do turba a nemusí tedy vyplňovat prostor, kde nemusí. Nestejné délky dráhy 1. a 2. válce podle mě nevadí. Hlavní problém spíš je v tom přemílání spalin ve svodech sem a tam, což u vyšších otáček jde hodně znát.


-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4311
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
pro inspiraci svodů http://www.hothatchshop.cz/seat/leon-1m ... s-975.html
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw

