
jedničkové megáne.zapojení drátů k sedačce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jedničkové megáne.zapojení drátů k sedačce
jedničkový megane facelift 1,4 16V rv 2000. má boční airbagy. svítila mu kontrolka airbagů,tak jsem myslel klasika...vyštípat ty konektory pod sedačkama a dráty naletovat k sobě.vše jsem proletoval a pak jsem zjistil,že je tam ustřižený jeden kablík...ten kablík by měl vést někam do sedačky.na pyropatronu vedou jiné barvy (modrá a hnědá),na airbag taky (fialová a černá) - shodné se sedačkou spolujezdce.pak jeden černý....a u řidičovy sedačky navíc oproti spolujezdcově ještě fialový a šedý...vede z velkého čewrného konektoru a k fialovému byl origo připojen i ten černý co vede sólo...nevíte kam ty dráty mají vést?


Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
tak nemusíš.už to vím...je to k signalizaci nezapnutých pásů....co vlastně řeším....svítí kontrolka airbagů,tak jsem proletoval spoje,ale tím to nebylo,pak jsem viděl utržený dráty a zjistil,že to je k té signalizaci.pak jsem udělal diagnostiku a vypsalo to 1.rozpojený obvod napínače pásů 2. vnitřní elektronická chyba. těma utrženýma drátkama to není.to je jen pro kontrolku pásů,ale auto je po bouračce,někdo tam evidentně něco bastlil...hodil tam asi jiný sedačky z bagama,ale bez přípravy pro tu kontrolku...proto ty dráty nezapojil...chci se zeptat,je to u renaultu stejný,jako u koncernu že se musí měnit pytle i s řj? nebo je to u renaultu jedno a může to člověk poskládat?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko