jedničkové megáne.zapojení drátů k sedačce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4783
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

jedničkové megáne.zapojení drátů k sedačce

Příspěvek od OťasTDi »

jedničkový megane facelift 1,4 16V rv 2000. má boční airbagy. svítila mu kontrolka airbagů,tak jsem myslel klasika...vyštípat ty konektory pod sedačkama a dráty naletovat k sobě.vše jsem proletoval a pak jsem zjistil,že je tam ustřižený jeden kablík...ten kablík by měl vést někam do sedačky.na pyropatronu vedou jiné barvy (modrá a hnědá),na airbag taky (fialová a černá) - shodné se sedačkou spolujezdce.pak jeden černý....a u řidičovy sedačky navíc oproti spolujezdcově ještě fialový a šedý...vede z velkého čewrného konektoru a k fialovému byl origo připojen i ten černý co vede sólo...nevíte kam ty dráty mají vést?

Obrázek
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4783
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

to hnědé není drát ale bordel na zemi...je to šedý a růžový
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20103
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

co to je za kábl CYKY 3x1,5 ? :D
odpo se zkusím mrknout, myslím že nám tam nějakej Meg stoji na díly..
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4783
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak nemusíš.už to vím...je to k signalizaci nezapnutých pásů....co vlastně řeším....svítí kontrolka airbagů,tak jsem proletoval spoje,ale tím to nebylo,pak jsem viděl utržený dráty a zjistil,že to je k té signalizaci.pak jsem udělal diagnostiku a vypsalo to 1.rozpojený obvod napínače pásů 2. vnitřní elektronická chyba. těma utrženýma drátkama to není.to je jen pro kontrolku pásů,ale auto je po bouračce,někdo tam evidentně něco bastlil...hodil tam asi jiný sedačky z bagama,ale bez přípravy pro tu kontrolku...proto ty dráty nezapojil...chci se zeptat,je to u renaultu stejný,jako u koncernu že se musí měnit pytle i s řj? nebo je to u renaultu jedno a může to člověk poskládat?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20103
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no jednotku musíš nechat nabít / reaktivovat, jinak to fungovat nebude a bude svítit vesele dál
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“