mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat
Zkus natočit nějaký video, jak to jede ve 36.. celkem mě to zajímá.. mě limituje spojka :-/
Me limitujou hadice, jen dam cihlu a strili... Jen co to zpravim tak zas streli...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ?
Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.
Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ?
Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.
Mám ho skoro na max tlačí cca 1.2baru
Ta pružina je schopná to regulovat tak do tlaku max 1,5b. Pak už se to stejně zmáčkne nadoraz. Pokud foukáte větší tlaky a nechcete aby to tam cpalo maximum nafty už při nízkým tlaku tak je dobrý si s tím pohrát a dát tam tvrdší pružinu.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
V příštím týdnu tady budu mít nově postavený jedno čerpadlo na prodej, do TDSa, tak kdo bude chtít. Čerpadlo bude s 12mm novou hlavou, nově udělaný pouzdra hlavní hřídele, kompletně přetěsněné, gufero hřídele z vitonu, nové vodící pouzdro plynové páky, upravené přepákování s kratším chodem plynu- takže není potřeba sešlapovat plynovej pedál v tak velkým rozsahu, což je u série docela problém že origo plynovým pedálem nejde dát plnej plyn. Upravenej přidavač na max, upravený přepákování přidavače.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat
Už jen kousek
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat
Už jen kousek
Tak musim aktualizovat na seriovym tlaku jsem dal 3bary ,uz je ale dole a davam velky kdyz je odzkouseny cerpadlo, jen me ted zastavil urvany steft na vyfukovych svodech, slo na nem videt ze byl uz praskli a drzel jen za ctvrtinu plochy...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Ahoj, předem se omlouvám, vím, že tohle patří spíše do sekce inzerce. Musím vyklidit garáž, tak vyhazuju co se dá. Ale narazil jsem na tuhle věc, které by mi bylo docela líto.
Jedná se o nedokončený jetengine, apartně zastavěný do rámu babiččiny židle, který původně vznikal jako kreace na minulý Sylvestr. Poté jsem pojal podnikatelský záměr provádět s tím externí vypalování DPF (předpokládám že firmy, které se tím živí postupují obdobně). Kdyby to někdo chtěl, daruji. Je hotová spalovací komora, plamenec, zapalování, mazání by to chtělo drobet předělat, i když funguje. Dodělat kolena k turbíně, vstup vzduchu do komory a připojit propan. K vypalování DPF by to ještě chtělo dodělat vtřikovač nafty, nebo jiného výhřevného sajratu pro afterburn + měření teploty spalin.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Napuram píše:Ahoj, předem se omlouvám, vím, že tohle patří spíše do sekce inzerce. Musím vyklidit garáž, tak vyhazuju co se dá. Ale narazil jsem na tuhle věc, které by mi bylo docela líto.
Jedná se o nedokončený jetengine, apartně zastavěný do rámu babiččiny židle, který původně vznikal jako kreace na minulý Sylvestr. Poté jsem pojal podnikatelský záměr provádět s tím externí vypalování DPF (předpokládám že firmy, které se tím živí postupují obdobně). Kdyby to někdo chtěl, daruji. Je hotová spalovací komora, plamenec, zapalování, mazání by to chtělo drobet předělat, i když funguje. Dodělat kolena k turbíně, vstup vzduchu do komory a připojit propan. K vypalování DPF by to ještě chtělo dodělat vtřikovač nafty, nebo jiného výhřevného sajratu pro afterburn + měření teploty spalin.
ahoj prosimte, co je to za turbo?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Zdravím pánové ! Chci si trochu poupravit motor a zvednout výkon, ale prozatím nechci měnit čerpadlo, k vůli tempomatu. Mám v plánu dát jen větší turbo a chip. Tedy dostat se asi někam kolem 200 koní. Ale musím vyměnit dvouhmotu a spojku. Tak bych tam chtěl dát něco, co vyšší výkon na 100% udrží. Z čeho by byl ideální spojkový set, který do toho padne plug n´play .
Tuším že to je tady už napsané, nejsem líný to tu hledat, ale nemám čas na to sedět u PC hodiny a hledat jednu informaci, na kterou se mohu jednoduše zeptat.
Díky
Jsem šťastným majitelem BMW 525 TDS už od roku 2008
Big Mára píše:Zdravím pánové ! Chci si trochu poupravit motor a zvednout výkon, ale prozatím nechci měnit čerpadlo, k vůli tempomatu. Mám v plánu dát jen větší turbo a chip. Tedy dostat se asi někam kolem 200 koní. Ale musím vyměnit dvouhmotu a spojku. Tak bych tam chtěl dát něco, co vyšší výkon na 100% udrží. Z čeho by byl ideální spojkový set, který do toho padne plug n´play .
Tuším že to je tady už napsané, nejsem líný to tu hledat, ale nemám čas na to sedět u PC hodiny a hledat jednu informaci, na kterou se mohu jednoduše zeptat.
Díky
Rovnou a dobrou dvouhmotu a nebo jednohmotu (jednu na prodej mám ) potom 240mm lamelu a přítlačák z E39 530d a myslím,že budeš mít spojku i dost dimenzovanou na další ladění.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER