BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

Bueno píše:
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D
Zkus natočit nějaký video, jak to jede ve 36.. celkem mě to zajímá.. mě limituje spojka :-/
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Me limitujou hadice, jen dam cihlu a strili... Jen co to zpravim tak zas streli...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Rossowich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 16 srp 2012, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rossowich »

hanzdj píše:
Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ? :D Obrázek
Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.
Mám ho skoro na max tlačí cca 1.2baru
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Rossowich píše:
hanzdj píše:
Rossowich píše:Hoši ako máte nastavenú túto pružinu poprípade ju tam vôbec máte ? :D Obrázek
Čím budeš mít tu matici více zašroubovanou (měkčí pružinu) tím to bude dřív od spodu přidávat naftu, čím ji budeš mít více vyšroubovanou (tvrdší pružinu) tím to bude přidávt naftu pozvolněji. Pochopitelně záleží jak máš nastavené turbo.
Mám ho skoro na max tlačí cca 1.2baru
Ta pružina je schopná to regulovat tak do tlaku max 1,5b. Pak už se to stejně zmáčkne nadoraz. Pokud foukáte větší tlaky a nechcete aby to tam cpalo maximum nafty už při nízkým tlaku tak je dobrý si s tím pohrát a dát tam tvrdší pružinu.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

V příštím týdnu tady budu mít nově postavený jedno čerpadlo na prodej, do TDSa, tak kdo bude chtít. Čerpadlo bude s 12mm novou hlavou, nově udělaný pouzdra hlavní hřídele, kompletně přetěsněné, gufero hřídele z vitonu, nové vodící pouzdro plynové páky, upravené přepákování s kratším chodem plynu- takže není potřeba sešlapovat plynovej pedál v tak velkým rozsahu, což je u série docela problém že origo plynovým pedálem nejde dát plnej plyn. Upravenej přidavač na max, upravený přepákování přidavače.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Bueno píše:
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D
Už jen kousek :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:
Bueno píše:
mev1 píše:By Bueno: ta už mám taky čerpadlo od Oldy, ale udělal mi na něm ještě pár vychytávek, je to brutalita, 7000rpm+ bohužel je limit turbo a vyvěšuje to ventyly ještě na 3g, když dám cihlu jak se to rychle vytočí...
Neříkej, že to je ještě kam posouvat :D
Už jen kousek :)
Tak musim aktualizovat na seriovym tlaku jsem dal 3bary :-D ,uz je ale dole a davam velky kdyz je odzkouseny cerpadlo, jen me ted zastavil urvany steft na vyfukovych svodech, slo na nem videt ze byl uz praskli a drzel jen za ctvrtinu plochy...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Napuram »

Ahoj, předem se omlouvám, vím, že tohle patří spíše do sekce inzerce. Musím vyklidit garáž, tak vyhazuju co se dá. Ale narazil jsem na tuhle věc, které by mi bylo docela líto.
Obrázek
Jedná se o nedokončený jetengine, apartně zastavěný do rámu babiččiny židle, který původně vznikal jako kreace na minulý Sylvestr. Poté jsem pojal podnikatelský záměr provádět s tím externí vypalování DPF (předpokládám že firmy, které se tím živí postupují obdobně). Kdyby to někdo chtěl, daruji. Je hotová spalovací komora, plamenec, zapalování, mazání by to chtělo drobet předělat, i když funguje. Dodělat kolena k turbíně, vstup vzduchu do komory a připojit propan. K vypalování DPF by to ještě chtělo dodělat vtřikovač nafty, nebo jiného výhřevného sajratu pro afterburn + měření teploty spalin.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Napuram píše:Ahoj, předem se omlouvám, vím, že tohle patří spíše do sekce inzerce. Musím vyklidit garáž, tak vyhazuju co se dá. Ale narazil jsem na tuhle věc, které by mi bylo docela líto.
Obrázek
Jedná se o nedokončený jetengine, apartně zastavěný do rámu babiččiny židle, který původně vznikal jako kreace na minulý Sylvestr. Poté jsem pojal podnikatelský záměr provádět s tím externí vypalování DPF (předpokládám že firmy, které se tím živí postupují obdobně). Kdyby to někdo chtěl, daruji. Je hotová spalovací komora, plamenec, zapalování, mazání by to chtělo drobet předělat, i když funguje. Dodělat kolena k turbíně, vstup vzduchu do komory a připojit propan. K vypalování DPF by to ještě chtělo dodělat vtřikovač nafty, nebo jiného výhřevného sajratu pro afterburn + měření teploty spalin.
ahoj prosimte, co je to za turbo?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Big Mára
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 srp 2014, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Big Mára »

Zdravím pánové ! Chci si trochu poupravit motor a zvednout výkon, ale prozatím nechci měnit čerpadlo, k vůli tempomatu. Mám v plánu dát jen větší turbo a chip. Tedy dostat se asi někam kolem 200 koní. Ale musím vyměnit dvouhmotu a spojku. Tak bych tam chtěl dát něco, co vyšší výkon na 100% udrží. Z čeho by byl ideální spojkový set, který do toho padne plug n´play .
Tuším že to je tady už napsané, nejsem líný to tu hledat, ale nemám čas na to sedět u PC hodiny a hledat jednu informaci, na kterou se mohu jednoduše zeptat.

Díky
Jsem šťastným majitelem BMW 525 TDS už od roku 2008 :)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Big Mára píše:Zdravím pánové ! Chci si trochu poupravit motor a zvednout výkon, ale prozatím nechci měnit čerpadlo, k vůli tempomatu. Mám v plánu dát jen větší turbo a chip. Tedy dostat se asi někam kolem 200 koní. Ale musím vyměnit dvouhmotu a spojku. Tak bych tam chtěl dát něco, co vyšší výkon na 100% udrží. Z čeho by byl ideální spojkový set, který do toho padne plug n´play .
Tuším že to je tady už napsané, nejsem líný to tu hledat, ale nemám čas na to sedět u PC hodiny a hledat jednu informaci, na kterou se mohu jednoduše zeptat.

Díky
Rovnou a dobrou dvouhmotu a nebo jednohmotu (jednu na prodej mám (rofl) ) potom 240mm lamelu a přítlačák z E39 530d a myslím,že budeš mít spojku i dost dimenzovanou na další ladění.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Napuram »

To mev1: proč si myslíš že s tím sviním tohle fórum? :)
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Napuram »

těchhle má každý v garáži mraky...
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Napuram »

Zapojit tak 3 kompresory, vázané jedním hřídelem na 3 turbíny. To by alespoň precedens radiálního dmychadla.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Odpovědět

Zpět na „BMW“