Špatně svítí OI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatně svítí OI
Dobrý večer. Ač jsem se svojí OI r.v.2000 spokojen, svítí prachmizerně.Chtěl jsem tam dát novější typ světel, ale jenom výměna nestačí, a upravovat - vyřezávat atd. to nechci.Nemáte někdo nějaký typ, jak to vylepšit? Paraboly vypadají na pohled dobře. Díky. Ruda
nejlevnější a nejjednodušší řešení, sežeň jetý lampy z Laurin a Klement - čirá optika.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Mam čirou optiku od depo. Max spokojenost. Je to tak 30 procent světla navíc. A chce to kvalitní H4
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
vydrží to něco ty DEPA, nekroutí se paraboly od žáru nebo neodlupuje se povrchovka - chrom.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
-
Pasat TDI PD 96 kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
ja jsem taky mel predface svetla a udelal jsem facelift a s tim prisli i svetla s cirym plastem a hodil do nich jeste Osram Night Breaker zarovky a s viditelnosti nemam problem. Ty laurin a klement svetla s cirym sklem na predface jsou pekne drahy a nejaky cinsky diamond je uplne na hovno a tajwansky depo je trochu min na hovno, ale origo je origo. Jety face svetla ve slusnym stavu nestojej svet ja je pred 3 rokama mel snad za 1500 jedno a byly echt. Jinak muzes je zkusit vycistit jak uz nekdo psal ty predface svetla maji vyhodu ze se daji rozdelat a slozit bez nejakyho rezani a lepeni a muzes vycistit to predni sklo zevnitr a hodit do nich nejaky kepsi zarovky nejaky osramky nebo philipsky s vyssi svitivosti, a pak uvidis no a kdyz neuvidis tak muzes predelat na facelift
zarovky ti zustanou a aspon budes mit vetsi sanci na prodej starych svetel kdyz je budes mit vycisteny
1) kontrola parabol jestli nejsou vypaleny a hlavne je suchym kapesnickem ci tak opatrne vycistit
2) pokud jsou uz mlecne skla, koupit nove skla nebo sehnat minimalne jete
3) zarovky, pres den jezdim na mlhy (rikejte si co chce kdo chce, v noci chci videt z nevypalenejch parabol)
svitivost? prijde mi to pomalu nastejno s FL, co mame doma (oboje svetla cca stejne najeto).
FL ma mozna lepsi rozptyl svetla a je rovnomernejsi. Jestli nevidis, dej si dokupy co mas a jeste usetris.
jo a taky to nechat seridit, zkontrolovat jestli fungujou motorky (tam snad neni problem).
a jestli mas ty skla zasrany ted zvenku jak jsem mel ja, tos to taky sviti o polovinu min. nevidel jsem pomalu ani patniky u cesty
2) pokud jsou uz mlecne skla, koupit nove skla nebo sehnat minimalne jete
3) zarovky, pres den jezdim na mlhy (rikejte si co chce kdo chce, v noci chci videt z nevypalenejch parabol)
svitivost? prijde mi to pomalu nastejno s FL, co mame doma (oboje svetla cca stejne najeto).
FL ma mozna lepsi rozptyl svetla a je rovnomernejsi. Jestli nevidis, dej si dokupy co mas a jeste usetris.
jo a taky to nechat seridit, zkontrolovat jestli fungujou motorky (tam snad neni problem).
a jestli mas ty skla zasrany ted zvenku jak jsem mel ja, tos to taky sviti o polovinu min. nevidel jsem pomalu ani patniky u cesty

mam depa pul roku a z auta ze kterého jsem je sundal byli 2.
chce to osramy a neni problém
HLAVNĚ ŽÍDNÝ HID za to bych večer a při dešti bral techničáky
chce to osramy a neni problém
HLAVNĚ ŽÍDNÝ HID za to bych večer a při dešti bral techničáky
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
světla
Passat B5.5 orig.světla dají se ještě zachránit jsou v nich čočky svítí ale zároveň nesvití co s tím?
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
Re: světla
rozebrat vyčistit čočky zrepasovat zrcatka pokud je zašedlý plexi tak přeleštitSráč píše:Passat B5.5 orig.světla dají se ještě zachránit jsou v nich čočky svítí ale zároveň nesvití co s tím?
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Fabia Greenline 1.2TDI
i 15 let starý čirý L&K světla svítí líp než nový mléčný. A 14 let starý face světla svítí líp než nový L&K světla (pokud nemají zažloutlé polykarbonáty)
Všechno jsem měl možnost porovnat.
tukydydes má ode mě L&K, mají najeto 400 tis a svítí pořád dobře, i když už se navrchu teplem odlupuje chrom z paraboly..
Všechno jsem měl možnost porovnat.
tukydydes má ode mě L&K, mají najeto 400 tis a svítí pořád dobře, i když už se navrchu teplem odlupuje chrom z paraboly..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI