Diagnostika Turba (a Váhy)?

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

muže někdo mrknout na muj log?? seat leon ARL
nejede od spodu...když jsem to kupoval tak to mělo být upravený na 140kw dle grafu z brzdy...ale to to nemá ani náhodou...jsem byl u jednoho co dělá soft a prej to je v pořádku ale mám špatný cidlo tlaku(to u ic) koupil jsem nový ale furt to jede hur jak serie bych rekl

http://uloz.to/xETdmdNX/log-01-003-010-011-csv

Obrázek
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15

Příspěvek od midaS »

ahoj. prosim o kontrolu logu nejak se v tom nevyznam co je spatne.. auto mi sem tam pada do nouzaku a nevim co s tim..nekdy za mesic nespadne ani jednou a ted mi pada ob den dekuju za rady ..octavia 1.9 tdi 66KW r.v 2002 alh. jo jeste bych podotkl ze je EGR zaslepeny... jvag mi to pise senzor tlaku turba -zkrat na plus ale kdyz ho vymenim za novy tak pise regulace turba prekrocena- regulacni odchylka nebo horni mez nebo neco takoveho ted si to presne nepamatuju

1.kopec
2.rovina
oba dva grafy byly delany na trojku od 1500 otacek do 4000 z plynem na podlahu

radyObrázek

Obrázek






originalni soubor k logu

http://leteckaposta.cz/464340886

diky za
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

zanesena regulace turba čidlo tlaku byla zbytečna investice turbo ven a vyčistit regulaci
Passat CC 2.0 tdi
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

To je na koho? ;-)
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
midaS
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2014, 10:15

Příspěvek od midaS »

:D :D :D tak asi u obou pac nam to dela to stejne +- me to sice psalo to cidlo ale po vymene se to hodilo do nouzaku znova s tim ze je regulace horni mez prekrocena...zda se mi to jako domecek z karet..opravis jedno posere se druhe
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

Tak nouzak naštěstí nemam a chybu taky žádnou ;-)
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
laslo
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 04 říj 2009, 20:12

Příspěvek od laslo »

prosím môže niekto mrknúť logy,VW Sharan 85kw AUY 2005 ďakujem
http://leteckaposta.cz/843648272
http://leteckaposta.cz/527181471
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

juras0 píše:muže někdo mrknout na muj log?? seat leon ARL
nejede od spodu...když jsem to kupoval tak to mělo být upravený na 140kw dle grafu z brzdy...ale to to nemá ani náhodou...jsem byl u jednoho co dělá soft a prej to je v pořádku ale mám špatný cidlo tlaku(to u ic) koupil jsem nový ale furt to jede hur jak serie bych rekl

http://uloz.to/xETdmdNX/log-01-003-010-011-csv

Obrázek
Regulace chodí krásně rukou má cenu ji čistit? Nebo co jinyho to může způsobovat?
-------------------------------------------
Audi a6 allroad 3.0tdi
octa II 2,0tdi bkd RS paket, EGR=OFF,CCA 180PS prodano
superb 2,0tdi 165ps.prodano
Mondeo 2.2 tdci 129kw prodano
Páleni na CNC laser.
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Bydliště: Vendryně

Příspěvek od black.trz »

Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
sanour
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 29 srp 2014, 23:13

Příspěvek od sanour »

Martin K.
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 zář 2014, 18:54

Log vw sharan 1.9 tdi, 96 kw

Příspěvek od Martin K. »

Ahoj prosím mohl by se mi někdo podívat na tento log při akceleraci jsou slyšet zvláštní zvuky jako od turba http://kozak.st.sweb.cz/LOG-01-003-010-011.CSV
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Bydliště: Plzeň

Re: Log vw sharan 1.9 tdi, 81 kw

Příspěvek od ury7 »

Zdravím , mohu vás požádat o kontrolu logu mám O1 81Kw ASV http://leteckaposta.cz/208780148 jedná se o ten druhý soubor ( do tabulky napsat č.2 ) dělal jsem to sám a prvně . Děkuji
didix
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 06 čer 2014, 13:36

Je to ok?

Příspěvek od didix »

Může mi někdo jen říct, jestli je to vše ok? Trojka do plnejch. (Octavia II, 2.0 tdi 103kW (140koní) se softwarovou úpravou na 170 koní, rok 2006, najeto 255tis km). Jednou mi turbo spadlo do nouzáku. Díky
Obrázek
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

Ahoj můžete mi prosím někdo poskytnout informace k vytvořenému logu?
Zda je vše v pořádku. Auto občas netáhne, ale není to nouze. Pouze mu déle trvá nástup učinku a je hlučnější. A jindy jede jak pila.

http://uloz.to/xecNPUV5/log-01-003-010-011-csv
Obojí do kopce
1. je na 4st, ale vjelo mi tam auto.
2. je na 3st
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Marcel93
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 bře 2015, 12:52

Příspěvek od Marcel93 »

Chcem sa spýtať, mám G3 81KW tiež nemá tú geometriu lopatiek....
dury2 píše:
Jestli tomu dobře rozumím, tak regulací turba je myšleno naklápění lopatek? Mám motor s 66Kw (kód 1Z). Když překročím hranici 3000ot/min tak nastane pokles výkonu, auto přestane táhnout, ale otáčky ani neklesají a ani nestoupají. Někdy stačí ubrat na chvíli plyn a pak začít znovu zrychlovat a jeto OK. Někdy to nepomúže vůbec. Ta závada se někdy neprojeví a auto zrychluje až do 4000ot/min. Auto nekouří, olej neubývá. Mohla by to být váha? Tomáš.
Motor 1Z nemá geometrii lopatek (naklápění lopatek). Funguje to tak,že pokud turbo tlačí už hodně, jednotka vyšle signá ten otevře vzduchový ventil (N75) který pomocí rozvodu vzduchu (těd nevím jestli tlakem nebo podtlakem) vede po hadičkách do baňky co je na turba (těd nevím jestli tlakem nebo podtlakem). V této baňce je membrána, která se působením uvedeného vzduchu pohybuje. Na tuto membránu je přidělané táhlo které zavírá nebo otvírá ventil co je ve stejných výfukových svodech jako turbo. Když je tento ventil otevřený velká část vyfukových plynů jde přes otvor po otevřeném ventilu mimo turbo (odtud název regulace obtokem vzduchu) Zjednodušeně řečeno, pokud je třeba regulovat tlak turba, otevře se ventil a tlak výfukových plynů nejde na lopatky turba (které tedy neroztáčí), ale jde přímo do výfuku.
Ve tvém případě zřejmě nastane to, že ve 3 tis ot. je tlak vzduchu z turba tak vysoký a jelikož to jednotka nedokáže uregulovat (nefunkční regulace) přepne se do nouzového režimu, aby nedošlo k poškození motoru.
Co s nefunkční regulací? Použij na Vagu akční členy a otestuj ventil N75. Pokud bude fungovat překontroluj vedení vzduchu (hadičky) nejlepší je úplně je vyměnit (bývají zpuchřelé a nebo v místě kde se něčeho dotýkají se prodřou). A pokud ani po tom nenastane změna zkus profouknout tu hadičku co vede k baňce na turbu, třeba je děravá membrána. Občas se stává, že N75 někdy funguje a někdy ne a tobě bohužel bude zrovna na Vagu fungovat, tak si ji od někoho pujč a vyzkoušej ji na autě. každopádně pokud není vadné turbo (a určitě není) je to oprava v nejhorším do 1 tis Kč. Zdar
Golf 3 Variant 1,9 TDI 81KW AFN
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“