Blow off - Pop off

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukeses
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 14 říj 2014, 19:20

Blow off - Pop off

Příspěvek od lukeses »

Zdravím chtěl bych se zeptat jestly bych dal do auta Bravo 1 1.9TD 74kw rocnik 98 ,blow nebo pop off ventil jak by se to tam resilo s montazi? :? :? :? :?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

1, blow off valve do TD je to absolutne na nic, kedze by tam nemal ziadny vyznam jedine ze by ti vydaval ten zvuk pri odfukovani nic viac. Montaz je narocnejsia kedze sa budes musiet vrtat v elektrike aby to vobec mohlo fungovovat (vydavat zvuk).
2, pop off ventil sa uz desatrocia nepouziva ( vynimocne sa snim este da stretnut v strasich nakladnych autach ) a v tom Brave mas namiesto neho uz wastegate pomocou ktoreho sa plniaci tlak reguluje efektivnejsie a hlavne sa nenamaha turbo.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

vidite a me ten stejny zvuk dela spatne turbo. :D kolega mi tcrdi,ze tim,ze jsou lehc eoholene lopatky se vraci vzduch z5 coz mi teda do hlavy moc nejde
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

no vzduch urcite nie, ale ten pazvuk vydava zatuhnuta regulacia. Ide to z vyfuku nie zo sania.
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24

Příspěvek od Miki2t »

S montáží by se to resilo následovne, nejprve je potreba namontovat skrtici klapku aby mohl pretlak vubec vzniknout, pak potrebujes celkem složité rízení jak ventilu tak klapky, a ve výsledku to bude mí aj tak zvuk na hovno. toš všo
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

nijaku klapku mu to namontovat nemozes pretoze by skapal motor. Riesi sa to tak ze sa odchyti signal z kick up zo snimaca plynoveho pedalu a ovlada sa snim solenoid ktory vpusti podtlak do BOV aby mu podvihol supatko.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

TDI tech píše:no vzduch urcite nie, ale ten pazvuk vydava zatuhnuta regulacia. Ide to z vyfuku nie zo sania.
s tou regulaci neco bude,ale vesmes chodi lehounce,takze jedine,ze by se pridiralo ciste naklapeni lopatek. planuju to turbo vytahnoutb a mrknout na vyfukovou cast,ale bojim se ho rozebirat popravde. stejne bdue na repas uz docela piska.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
lukeses
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 14 říj 2014, 19:20

Příspěvek od lukeses »

ale ja tam mam pouze bovden k plynovemu pedalu :o
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

njn, Teraz som si vsimol ze sabavime o TD nie o JTD. Takze to mas este horisie kedze sa musis jebat s lankom od plynu do ventilku. Ale je to ajtak jedno, ziadny vyznamto mat nebude, akurat ti to bude robit problemy a celkovo vyser sa nato. Vyhodit peniaze za taku picovinu.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“