Delphi DS150 - bliká, pípá, červený blesk... nespojí se

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
redvirago
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2014, 22:38

Delphi DS150 - bliká, pípá, červený blesk... nespojí se

Příspěvek od redvirago »

Moc prosim o radu. Mam nains Delphi ds150e. Instalace softu dle navodu, vse ok. po pripojeni do vozu mi jednotka vzdy kratce 4x pipne, pak chvilinku ticho a hned znovu. k tomu se meni barvy LED.. cervene (u toho to pipa), pak na modrou.. a zase cervene.. a tak to jde do nekonecna. takto je to i s pripojenim na pc pres usb, i bez PC.. proste, staci jen zastrcit do konektoru auta a uz jede. na druhe strane jednotky je modra vysvetlena jako PC, cervena jako baterka s bleskem (co to znamena nevim, predpokladam, ze je pod napetim). Kdyz pripojim PC, zapnu soft, tak soft jednotku nacte, kdyz dam TEST, najde ji, napise OK.. ale to je vse

ALE, chci li nacist cokoliv - v jednotce ruzne casto zacvaka, ale vzdy napise ze ZADNY system neodpovedel. v pravem hornim rohu softu na PC mam tlacitko eOBD, vedle hned logo baterky a NA NI CERVENY blesk.. opet nevim co to znamena.. mam obavu, zda to neni znameni treba zkratu, ze muze byt treba chybne zapojen konektor?

Testoval jsem na 2 PC, na 2 autech (octavia I 2000 a superb II 2011) - vsude stejne. Prodejce tvrdi, ze pred odeslanim testoval na 2 vozech a fungovala. Obavu zda neni neco prepolovano, otoceno apod mam, protoze tam prodejce dodelaval nejaky OKI chip, takze zasah tam byl. Ale tvrdi ze ji testoval, me nejde.

Proste se snazi do auta dostat, ale nedostane.. pritom komunikace PC a DS je - port nastaven na COM3. Zde mi nekdo rikal, ze se musi omezit rychlost z 9600 na nizsi, zkousel jsem a nic..

Proste hlavne celou dobu pipa a meni se ta modra s cervenou, at jsem k ni pripojen usb nebo nejsem.

nevim, zda se ma nekde neco nastavit?? treba ty porty? rychlost? i pri zkousce pripojeni eOBD taky selhala posledni uloha tedy vytvoreni spojeni s vozem a mam pry zkontrolovat kabely apod.

Pomuzete mi nekdo? Ja mam osobne pocit ze je jednotka Delphi vadna... ale s PC komunikuje. mam to na XP i Win8.. vsude se to chova stejne.

Moc Vam vsem diky...Obrázek
Obrázek
redvirago
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2014, 22:38

Příspěvek od redvirago »

:( :(

nikdo neporadí?

ani s tim logem baterky s bleskem?


Moc prosim....Obrázek
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 948
Registrován: 03 lis 2007, 08:53

Příspěvek od sathol »

pokud neumiš provest test tak bud spatna instalačka nebo HW je ko.stava se to?nebo poslat a kouknu na to.
redvirago
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2014, 22:38

Příspěvek od redvirago »

Test jsem udelal abyl OK.. bylo to na portu 3... zde jsem debil prilozil spatny obrazek.

Instalaci jsem udelal dle videa, veci kolem PC mi az tolik problem nedelaji, spise ty na strane auta. delam tu instalaci pro kamose automechanika, ktery IT nerozumi. Myslim si tedy, ze jsem vse udelal OK, instalace ze je OK, spojeni PC s jednotkou OK, test probehl OK...

ALE samotnou fyzickou jednotku pripojime do jakehokoliv auta a at je spojena s PC nebo neni - blika modro cervene, 4x pipne.. a to se nezmeni ani po pripojeni k PC, provedeni toho testu, ktery je OK.. jediny, ze kdyz zadam treba skoda-motor apod, dam spojeni s jednotkou, tak v Delphi zacne cvakat, oooobcas tam problikne zelena, tedy je to trio Modra, Cervenea a obcas se v misi zelena, se stalym pipanim, ktery nevimizi.. cvaka, zkousi se spojit s autem a pak to spadne.. viz obrazky., tedy ze system neodpovedel, ze mam vyzkouset kabely, zda je konektor pripojen adpo..


takze si myslim, ze HW Delphi KO... Nebo, ze bych mel jeste nekde neco nastavit nad ramec toho bezneho instalovani SW, treba rychlost portu COM nebo neco jineho - tedy neceho, co se v navodu na instalaci neobjevilo..

HLAVNE: mi je divny ten blesk u loga baterky, ktery se po pripojeni Delphi k autu ukaze...
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

neměl by ten blesk signalizovat stav bateri v autě?
Mě to tak dělalo,když jsem ji dal na horší baterku ( nízké napětí ) tak svítila červeně,při dobré baterii zeleně
redvirago
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2014, 22:38

Příspěvek od redvirago »

Ja to dal na 3 auta, vsude stejne chovani. superb 2011 dokonce skoro nova baterka, takze tim to nebude..

jde o to, ze cervene mi to blika a strida se to s modrou. na druhe strane te deplhi je pak naznaceno, ze cervena je baterka s bleskem... bud to znamena proste obycejne, ze je delphi pripojena k napeti, tedy vozu, a pak je tedy chyba spojeni s vozem jinde.. NEBO ze je neco spatne, treba prepolovani v obd konektoru????....

Nevim, v kazdem pripade nevim co s tim
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23

Příspěvek od roman »

Jak ti proběhla aktualizace HW, červeně to bliká, když po testu kabelu korektně neproběhne aktualizace HW. Pak jedině musíš sehnat někoho kdo ti FW nahraje přímo do procesoru v kabelu. Jinak se to nerozchodí.

Roman
redvirago
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2014, 22:38

Příspěvek od redvirago »

myslis aktualizaci takto:

udelal jsem TEST na com 3 - vse OK

pak hned vedle je tlacitko AKTUALIZACE - to jsem zmackl.. nejakou dobu tam neco nahravalo a pak napsalo OK, probehlo uspesne..

Takze aktualizaci jsem myslim provedl OK.. Me prijde, ze proste komunikace mezi PC a delphi jednotkou bezi ve vsech smerech paradne.. jen jakmile to pripojim k vozu (3 druhy) vsude pipa, blika do cervena.

A pri zkousce se spojit s jednotkou vozu cvaka, snazi se , ale nespoji..

Jo a taky: pokud neni jednotka pripojena k vozu, je "mrtva". Myslim to tak, ze pokud ji pripojim k PC pres USB kabel, tak ji PC nevidi, neni napajena.. ale kdyz ji pripojim v aute, tak sice pipa atd, ale je napajena z auta a pak se mi jako zarizeni USB uz v PC ukaze a muzu na ni provadet ty testy, aktualizace apod..

coz me prijde taky divny.. zatim co jsem kdy pripojil k PC pres usb, tak se to nahlasilo a "ozivlo", nebot bylo zarizeni pres USB vzdy napajeno..
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

koukni sem:

https://www.youtube.com/watch?v=X2VqDuSiCsg
pokud neni jednotka pripojena k vozu, je "mrtva".
to je spatne musi to bezet i bez auta (na pc)

Jinak je tady toho dost:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=15
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
dava73
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 úno 2009, 13:39
Bydliště: svitavy

Příspěvek od dava73 »

yary1 píše:koukni sem:

https://www.youtube.com/watch?v=X2VqDuSiCsg
pokud neni jednotka pripojena k vozu, je "mrtva".
to je spatne musi to bezet i bez auta (na pc)

Jinak je tady toho dost:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=15
Ahoj, bohužel, kabely bez připojení k autu neběží prakticky žádné. Je to tak. Nejspíš to bude tím, že USB je na malém napětí i proudu, takže by to neutáhlo relátka atd, stejně jako seriák.

Nicméně, mám nejspíš tu samou verzi delphi 2013.3 s VCI150 a Ford Tranzit 2010 mi jede v pohodě, BMW jsem zatím četl jen jedno, byla to nějaká pětka naftová kolem roku 2000 a motor taky šel... Ale jen jsem mazal nahromaděný závady po vadný kostře, víc jsem tam nehledal, takže nevím jistě jak fungují podrobnosti.
Operuju, operuju... a najednou pitvám, pitvám
dava73
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 úno 2009, 13:39
Bydliště: svitavy

Příspěvek od dava73 »

redvirago píše::( :(

nikdo neporadí?

ani s tim logem baterky s bleskem?


Moc prosim....Obrázek
Hele ten blesk je kontrola napětí baterky v autě, červený je podlimit, žlutý je pokleslé, ale ještě OK, zelená je OK.

Někdy to může dělat jen kontakt, je to divné. Na nízkém napětí to nejede, ale mohla by být vada kabelu. Najdi si kde naměříš napájení v zásuvce a proměř si to až na desku, jestli je to nový, může tam bejt chyba z výroby, je to čína... Nebo spíš výměna u dodavatele, pokud je slušnej, což by radši měl, vymění to bez keců.
Operuju, operuju... a najednou pitvám, pitvám
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

Dobry den, mam ten isty problem. Mal som tento problem uz davnejsie, ale chyba bola v relatkach, .. 2 ks boli vydute. Tak som ich vymenil, a delphi opat fungovala. :) teraz robi to iste, ale v poskodeni relatok nevyzera ocividne , ze je chyba. SW aj firmware 2014.3. Ako ste tento problem odstranili ?dalo sa to este opravit ??

dakujem za odpoved

ObrázekObrázek
jefre
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26 říj 2014, 13:08

Příspěvek od jefre »

prisiel som na to :) chyba bola v kabli, prerusene, zlomene vodice, parkrat som si nechtiac davnejsie pricvikol medzi dvere auta. .. :)
Pan.Klobouk
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07 črc 2017, 08:12

Příspěvek od Pan.Klobouk »

Zdravím, koukám že téma už je starý ale zkusím to. :D

Mám delphi DS 150 a se všema autama se spojí jen s mým ne! nevíte někdo prosím kde ve vozidle hledat chybu ?
1.9 TDI 81kw ASV/volvo 940 D24TIC
Uživatelský avatar
Eric_
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 22 bře 2010, 19:38

Příspěvek od Eric_ »

Niekedy ak je slabá bateria, tak sa nespojí, skontroluj.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“