Je mozne ze na cisto novom turbe sa zasekne regulacia turba? Myslim ako mechanizmus natacania lopatiek ... na turbe som spravim od nova 150 km. Na cisto novom turbe pred zalozenim vsetko fungovalo ako ma. Kedze nabeh nemalo taky aky ma mat som siel nastavit tlak spalin pred turbom ale k tomu som sa ani nedostal som zistil ze tiahlo od podtlakovej banky sa nehybe. Odpojil som banku, banka bola v poriadku ale seknurte ostalo tiahlo teda paka kde sa tiahlo napaja. Tak dnes som vybral turbo rozobral som celu vyfukovu cast. Mechanizmus bol zaseknuty az do vtedy kym som neodobral liatinovy kryt lopatiek akonahle som ho demontoval tak lopatky zacali normalne fungovat .... zalozim ho spat hned ich cvikne. zeby to tak prehlo nieco od teploty? Alebo neviem co myslite ako by sa to dalo poriesit? Mam tri riesenia:
1. spravit z tenkeho plechu podlozku na ten liatinovy kryt lopatiek?
2. zbrusit z tej plochy na kryte kde sa opieraju lopatky?
3. alebo zbrusit z dvoch kolikov na com je polozeny cely mechanizmus natacania lopatiek?
Za vsetky rady dakujem Karol.
montovane je na 1,9 TDI ARL SEAT LEON 1M
