PROBLÉM ZE STARTOVÁNÍM OCTAVIA 19 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

dimec píše:Silentbloky asi ne to pochybuji.To je jako nepravidelny chod motoru.Kdyby to delaly silen.. tak by to asi delalo porad nebo i pri jakemkoliv startu.Ale to trepani je jen par sekund pri hodne studenem(jako stani pres noc)pak to ustane.I kdyz jsem zkousel vsechny zhavicky tak mi to nekdy chytne tak ze to docela zahulilo sedy kour.Tak jestli nezhavi malo ze jedou ale slabe.No mam nachystane Bosch tak to vymenim a uvidime.Jedine ze by padala nafta ale to zase chyta hned :? nemusim tocit.
Ja sem to resil od novatdi81kw,ted mam najeto 60tis km a porad stejne,sterter novy,davka,atd,ale jak je teplota 7-10s,tak to chytne na tri...sice hned,ale na tri,okamzite se chytne ten ctv valec.Jak to zhavi od 6s,tak ok,zvedl jsem i dobu zhaveni,pry to nektere81delaj,jak je v noci nad 10s,tak ok,uz to neresim.vam to take chyta na tri,proto to zakolisani a troska koure,ale stim asi nic neudelame.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no a co třeba špatný vstřiky, o změření tlaků ve válcích ani nemluvím, jinak dej sprint 764, uděláš údržbu, zvedneš výkon a přidáš zároveň naftu pro start ;)
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

no ja vim,ale si rikam,zanovni auto a delato od nova,jezdi to super,,onehda jsem to zkousel,porad210,jen to nekdy rano skytne,mozna ty trysky,az me to nasere,tak prijedu do BRNA
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

travel242fx píše:
octávia píše:Díky za rady,skusím vyměnit baterku,protože se mě zdá béjt nak malá,
a ten palivovi filtr ten asi bude taky prdeli :( ,kdyš je motor vipléj,vhadičkách sou vzduchoví bubliny,
no tak beterku ani nemusis menit ked mas v hadickach vzduchove bubliny je to jasne preco ti to tazko startuje.Naftovy filter nieje pricinou vacsinou to prisava vzduch cez ten spatny ventil,ale ak ho mas uz dlksiu dobu vymen aj ten.
nemohu sehnat ten zp. ventilek na filtru jak tady zmiňuješ ,dal jsem už druhý,ale použitý a chvilku todalo pokoj, pak zase začne probublávat v průhledné hadičce vzduch vw sharan
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... zkus na něm vyměnit tu gumičku/y (podle typu) :)... cca 4,- a kolik to potrápí (wallbash)
Uživatelský avatar
Viktor X
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 07 lis 2007, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Viktor X »

Slavkov píše:... zkus na něm vyměnit tu gumičku/y (podle typu) :)... cca 4,- a kolik to potrápí (wallbash)
:o mně přišly 2 gumičky do oktávky na 100,- (wallbash)
JardaNet
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2006, 17:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaNet »

píšete,že je dobrý zkusit odpojit teplotní čidlo.tak jsem to chtěl na oktě udělat,ale ouha kde to čidlo najdu.Toť otázka.Dík za odpověď.
mvauto
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 srp 2012, 16:36
Odpovědi: 0

OI po správném nastavení nechytne za studena ?!?

Příspěvek od mvauto »

Zdravím chlapi, mám O1 81kW, koupil jsem jí už čipnutou, egr off, kat off, a jiný vstřiky. Už jsem jí kupoval s tím že při studeném nastartování tak 5 až 10 minut dle teploty) jde neklidně a dost kouří, pak se ustálí i když vyšší kouřivost zůstává stejně jako tvrdší chod a lenost od spodu, pořídil jsem si kabel (obyčejný) a načet chybu regulace počátku vstřiku nebo jak to přesně je. Bohužel TDI graf mi nechodí, ale v měřených hodnotách skupina 4 ve 2. a 3. políčku, požadovaná hodnota 1.3° a aktuální 8.8°. Tak jsem nastavil čerpadlo aby se hodnoty takřka shodovaly a.... Motor se zklidnil, šel parádně a měkce od spodu, teplé starty super ALE když motor vychladl, mohl mít něco okolo 5-10°C tak jen kouř jak z parní lokomotivy a nechytnul, ani na podruhý, ani na potření, vůbec, poradí někdo prosím. Přikládám hodnoty na volnoběh, a podotýkám že po nastavení na správnou hodnotu jsou tyto hodnoty i za jízdy v jakémkoli režimu jak mají být. Děkuji za rady.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Tady máš ten ventil za pár korun!

http://shop.automotivezlin.cz/motor-spo ... -paliva-37
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

mvauto: Nevim proč ti nejde TDi graf, ale když dáš v tom základnim nastavení skupinu 000 vidíš aktuální předvstřik teť si nejsem vůbec jistej ale asi ve druhym okně.
Ale podle mě už ti zapsaná chyba v jednotce odpověděla, že řj. nemůže hodnotu nastavit může znamenat mechanickou závadu na čerpadle...
Nebo je čerpadlo tak mimo že to nedohoní regulace...
Má bejt kolem 55
....320cd
mvauto
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 12 srp 2012, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvauto »

mám čínu kabel a crack VAG a i když se chová jako registrovaná tak to u grafu píše že chce registrovat.

Co se auta týká tak asi pořídim pořádnej kabel ať vím co s tím pořádně je. Jinak novej poznatek, dvě hodiny po nastavení auto nechytlo jak jsem psal, tak jsem vrátil zpět jak bylo a chytlo to, nedalo mi to a po najetí cca 60km vše zase nastavil jak má být, po 4 hodinách v -4°C auto chytlo na první ihned bez problému a šlo v pohodě. Takže ten první studenej start po nastavení co nechytala fakt nechápu. Teď to stálo celou noc tak uvidim.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“