kompresní tlaky Fabia SDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

kompresní tlaky Fabia SDI

Příspěvek od lesek »

prosím pěkně někoho znalého, při jaké teplotě se měří kompresní tlaky? a hodnoty jsou stejné jako u TDI? díky
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

záleží jakej je problém s autem měří se na teplém i na studeném!!!
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

no podezření je zda není komprese malá za studena. takže pokud někdo zná hodnoty i pro studenej tak sem s tím. já při dnešní venkovní teplotě a motoru odtaveném přes noc naměřil cca 18-19bar. díky
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

to je v pořádku!
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

tak to uz nieje v poriadku.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v pořádku jo ale tak pro benzína....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

takže kolik je hraniční tlak pro studenej a teplej motor?
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

mám zkušenosti s tím že pri tehdle tlakách tdi normálně startuje!!
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

já to udělal stejně špatně... nechal jsem tam všechny žhavky a točil jsem cca 2s a tady jsem pročítal že žhavky ven všechny a točit tak pět vteřin jak se tlak ustálí. Tak si třeba sdi ještě trochu polepší. problém je že po studeném startu zakouří šedivě (smrad jak studená avie nebo liazka) po cca 2-3s bez kouře. Žhavení OK a předvstřik navíc lehce nad modrou, po kontrole. Auto nemám dlouho, ale mám také podezření na mírný úbytek motorového ale (nikde nic neteče), může to bejt taky vrškem přes ventily, proto začínám měřením komprese než do toho začnu rvát prachy, jinak bych to vyměnil za jinej motor SDI, ale zase co člověk koupí za past...
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
majo6L
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 led 2013, 15:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majo6L »

SDI ma rovnaky kompresny pomer ako starsie 1,9TDI, takze kompresne tlaky by mali byt rovnake. Merat treba dovtedy kym sa rucicka neustali na jednej hodnote (prestane stupat). Co som meral tak "rotacka" konkretne ALH mala tlaky 29-32( cca 250 tis km) , PD (BXE) 27-28( 270tis km) a PD ( BPX) 26-27 (140tis km).
SEAT Ibiza CUPRA TDI BPX powered by Netopier
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

19 bar je velmi malo na diesel,ideal nad 30 bar za studena
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

nevíte někdo jestli se ten motor ASY dá nahradit motorem z oct I AGP?
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hlava blok vana základ je stejný...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34095
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

minimum tlaku pro sdi je 19, sdělej hlavu nech líznout nebo raději celou udělat, dej tenší těsnění a tlak naskočí,

pokud řešíš dlouhé starty, zjistit zda se kanystruje, kanystr zaserezpětný ventil ve víčku a jak začne mrznout padá nafta a prodlužuje se hooodně startování,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“