kompresní tlaky Fabia SDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kompresní tlaky Fabia SDI
prosím pěkně někoho znalého, při jaké teplotě se měří kompresní tlaky? a hodnoty jsou stejné jako u TDI? díky
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
-
Pasat TDI PD 96 kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
no podezření je zda není komprese malá za studena. takže pokud někdo zná hodnoty i pro studenej tak sem s tím. já při dnešní venkovní teplotě a motoru odtaveném přes noc naměřil cca 18-19bar. díky
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
-
Pasat TDI PD 96 kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
-
Pasat TDI PD 96 kw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
já to udělal stejně špatně... nechal jsem tam všechny žhavky a točil jsem cca 2s a tady jsem pročítal že žhavky ven všechny a točit tak pět vteřin jak se tlak ustálí. Tak si třeba sdi ještě trochu polepší. problém je že po studeném startu zakouří šedivě (smrad jak studená avie nebo liazka) po cca 2-3s bez kouře. Žhavení OK a předvstřik navíc lehce nad modrou, po kontrole. Auto nemám dlouho, ale mám také podezření na mírný úbytek motorového ale (nikde nic neteče), může to bejt taky vrškem přes ventily, proto začínám měřením komprese než do toho začnu rvát prachy, jinak bych to vyměnil za jinej motor SDI, ale zase co člověk koupí za past...
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
SDI ma rovnaky kompresny pomer ako starsie 1,9TDI, takze kompresne tlaky by mali byt rovnake. Merat treba dovtedy kym sa rucicka neustali na jednej hodnote (prestane stupat). Co som meral tak "rotacka" konkretne ALH mala tlaky 29-32( cca 250 tis km) , PD (BXE) 27-28( 270tis km) a PD ( BPX) 26-27 (140tis km).
SEAT Ibiza CUPRA TDI BPX powered by Netopier
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34095
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice