
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A vsichni na druhe strane republiky... Tak daleko pro nej nejedu i kdyz tds se vzdycky hodi za minuli motor sem ho menil 3x 

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
https://www.youtube.com/watch?v=bAXe9lB9lmIhanzdj píše:Čavec, tak už přišla řada na dif aby to driftiloTony1988 píše:Zdar neválí se někomu v garáži samosvor na E36 325tds.Za rozumnou cenu díkJinak škoda že si nenapsal o 14dní dřív, jeden svor šel pryč i s autem, poměr 2,62 na tds ideal
Driftí to i bez svoru


Kluci nechci zatím zakládat nové téma a doufám že mi tady někdo odpoví.
Konečně jsem se dokopal shodit prasklou palici a tohle jsem našel na pístech (kdyžtak si to zvětšete):
http://www.rajce.net/f871503985
http://www.rajce.net/f871503989
Jde mi o ty (asi) karbonové usazeniny a rád bych věděl jestli něco značí a kdyžtak co. Na první fotce jde vidět, že podle mě tvoří obrys ventilu, na druhé fotce je detail šestky, která je takhle zasraná asi nejvíc. Je tohle normální projev nebo to značilo lokální přehřívání a tím tvorbu usazenin třeba kvůli blbě prášícím tryskám? Jdou takhle zajebané všechny válce většinou v prostoru u komůrek, ale ne v takovém měřítku jako na šestce a jedničce. Motor ježděn taky na evry modu. Jde mi o to, že bych si to rád nějak vysvětlil a případně se poučil pro příště. Jinak trysky nějak nezvonily až na jednu tuším na pátem válci, která opravdu decentně kopala do trubky.
Díky
Konečně jsem se dokopal shodit prasklou palici a tohle jsem našel na pístech (kdyžtak si to zvětšete):
http://www.rajce.net/f871503985
http://www.rajce.net/f871503989
Jde mi o ty (asi) karbonové usazeniny a rád bych věděl jestli něco značí a kdyžtak co. Na první fotce jde vidět, že podle mě tvoří obrys ventilu, na druhé fotce je detail šestky, která je takhle zasraná asi nejvíc. Je tohle normální projev nebo to značilo lokální přehřívání a tím tvorbu usazenin třeba kvůli blbě prášícím tryskám? Jdou takhle zajebané všechny válce většinou v prostoru u komůrek, ale ne v takovém měřítku jako na šestce a jedničce. Motor ježděn taky na evry modu. Jde mi o to, že bych si to rád nějak vysvětlil a případně se poučil pro příště. Jinak trysky nějak nezvonily až na jednu tuším na pátem válci, která opravdu decentně kopala do trubky.
Díky

Abych pravdu řekl tak jsem tohle na žádným motoru ještě neviděl. Ani na ty vstřiky bych to neřekl, spíš na netěsnej ventil, kor když je vidět že je to obkreslený okolo ventiluMíšánek píše:Tak děkuji za odpovědi
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Huráá, aspoň někdo! Děkujuoldaf píše:Abych pravdu řekl tak jsem tohle na žádným motoru ještě neviděl. Ani na ty vstřiky bych to neřekl, spíš na netěsnej ventil, kor když je vidět že je to obkreslený okolo ventiluMíšánek píše:Tak děkuji za odpovědi

Vstřiky tohle neudělaj, měl jsem hlavu na motoru dole a v tom motoru jezdily trysky který byly tak vyběhaný že už od 110barů jen tekly, žádnej rozprach a písty byly krásně černý, jen okolo komůrek šedivý fleky
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,