Hlasité cvakání N75
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hlasité cvakání N75
Poslední dobou, se mi stává, že když zapnu zapalování, začne tento ventil hlasitě cvakat.Jedná se o opravdu hlasité cvakání, ne jako když cvaká normálně.Po startu je klid.Co to způsobuje?
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
vliv má... řídí regulaci turba . Že je hlasitý N75 to jsem měl taky a najel jsem s tím dalších 100tis a ted s tím jezdí dcera a furt funguje občas cvaka ...já bych to neřešil pokud to jede jak,má a nepadá do nouzáku .
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
měnil jsem asi 4 (každý auto jiný) z důvodu že zákazníkovi vadilo cvakání dal e nový cvakalo to stále ale nebylo to už tak intenzivní jinak funkci to má ale pokud ti to nepadá do nouze osobně bych se na něj taky vysral....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ja myslim ze lepsi dat novy, kdyz jsem byl u TDI Funa ladit jeste rotacku, tak mi ho vymenil za novy, kone zustaly stejny, ale kroutak narostl +28Nm , na ten samy program , takze za mne bych rekl rozhodne ho vymen, neni to az zas tak hrozna investice a vymena je na 10 min, pokud nemas jeste starou elektriku, pak se jeste musi prepinovat nova zasuvka a dal asi vymenit hadicky co do nej vedou, aby byla jistota
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Doma ještě provozujeme staré AGR, všimnul jsem si v létě, když jsem měnil olej, že N75 cvaká dost nahlas.
Minulý týden jsem měl s autem delší cestu po čase ( normálně s ním nejezdím ) a někde za Jihlavou nouzák, pak ve Znojmě otevřu kapotu a už necvakal vůbec, cestou zpět do Prahy se nouzák nekonal, ale auto mělo citelně měnší výkon, dal jsem nový druhý den a ok, cvaká potichu a výkon je již v pořádku.
Jinak N75 na obtok lze sehnat jak na starší konektor, tak novější půlkulatý.
Minulý týden jsem měl s autem delší cestu po čase ( normálně s ním nejezdím ) a někde za Jihlavou nouzák, pak ve Znojmě otevřu kapotu a už necvakal vůbec, cestou zpět do Prahy se nouzák nekonal, ale auto mělo citelně měnší výkon, dal jsem nový druhý den a ok, cvaká potichu a výkon je již v pořádku.
Jinak N75 na obtok lze sehnat jak na starší konektor, tak novější půlkulatý.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
ale ona kvalita těch nových je jak všichni víme, v prd..
Pár jsem jich taky měnil a po 2-3 letech buď cvakají, nebo vrní po zhasnutí motoru.
Pár jsem jich taky měnil a po 2-3 letech buď cvakají, nebo vrní po zhasnutí motoru.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No heleď já ho měnil prvně v roce 2007, to byl ještě původní z fabriky ( 1998 ), pak v roce 2009 ( najeto cca 80tkm ) a pak v roce 2014 ( to mohlo najet tak 100tkm ).Biimbo píše:ale ona kvalita těch nových je jak všichni víme, v prd..
Pár jsem jich taky měnil a po 2-3 letech buď cvakají, nebo vrní po zhasnutí motoru.
Takže jsem dával již třetí, pořád ten stejný Pierburg.