Hlasité cvakání N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2009, 20:10

Hlasité cvakání N75

Příspěvek od Hanzz »

Poslední dobou, se mi stává, že když zapnu zapalování, začne tento ventil hlasitě cvakat.Jedná se o opravdu hlasité cvakání, ne jako když cvaká normálně.Po startu je klid.Co to způsobuje?
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

opotřebení ventilu klasika...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2009, 20:10

Příspěvek od Hanzz »

Takže vyměnit? Na co má ten ventil vůbec vliv.Může mít na výkon nebo na start?
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
haromax
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2006, 15:57
Bydliště: morava

Příspěvek od haromax »

vliv má... řídí regulaci turba . Že je hlasitý N75 to jsem měl taky a najel jsem s tím dalších 100tis a ted s tím jezdí dcera a furt funguje občas cvaka ...já bych to neřešil pokud to jede jak,má a nepadá do nouzáku .
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

Me cvakal tenkrat na Golfu,vymenil jsem ho za uplne novy a cvaka stejne-neresit jezdit
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

měnil jsem asi 4 (každý auto jiný) z důvodu že zákazníkovi vadilo cvakání dal e nový cvakalo to stále ale nebylo to už tak intenzivní jinak funkci to má ale pokud ti to nepadá do nouze osobně bych se na něj taky vysral....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 13 pro 2009, 20:10

Příspěvek od Hanzz »

Nepada. Jen to obcas zacvaka. Zatim to resit teda nebudu. Diky za rady
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

taky mi začal cvakat a do pul roku přestal fungovat. dal jsem novej a nevím o něm. normálně není slyšet, jenom když otevřu kapotu a nahnu se k němu, tak je slyšet slabé ťukání..
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ja myslim ze lepsi dat novy, kdyz jsem byl u TDI Funa ladit jeste rotacku, tak mi ho vymenil za novy, kone zustaly stejny, ale kroutak narostl +28Nm , na ten samy program , takze za mne bych rekl rozhodne ho vymen, neni to az zas tak hrozna investice a vymena je na 10 min, pokud nemas jeste starou elektriku, pak se jeste musi prepinovat nova zasuvka a dal asi vymenit hadicky co do nej vedou, aby byla jistota
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj máš pravdu předsedo může se změnit i průběh
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Doma ještě provozujeme staré AGR, všimnul jsem si v létě, když jsem měnil olej, že N75 cvaká dost nahlas.
Minulý týden jsem měl s autem delší cestu po čase ( normálně s ním nejezdím ) a někde za Jihlavou nouzák, pak ve Znojmě otevřu kapotu a už necvakal vůbec, cestou zpět do Prahy se nouzák nekonal, ale auto mělo citelně měnší výkon, dal jsem nový druhý den a ok, cvaká potichu a výkon je již v pořádku.

Jinak N75 na obtok lze sehnat jak na starší konektor, tak novější půlkulatý.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ale ona kvalita těch nových je jak všichni víme, v prd..
Pár jsem jich taky měnil a po 2-3 letech buď cvakají, nebo vrní po zhasnutí motoru.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Biimbo píše:ale ona kvalita těch nových je jak všichni víme, v prd..
Pár jsem jich taky měnil a po 2-3 letech buď cvakají, nebo vrní po zhasnutí motoru.
No heleď já ho měnil prvně v roce 2007, to byl ještě původní z fabriky ( 1998 ), pak v roce 2009 ( najeto cca 80tkm ) a pak v roce 2014 ( to mohlo najet tak 100tkm ).
Takže jsem dával již třetí, pořád ten stejný Pierburg.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mám origo Vw....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“