Škoda Superb 2.0 TDI 103 Kw 4x4 - teplota motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda Superb 2.0 TDI 103 Kw 4x4 - teplota motoru
Zdravím,
mám Supa, najeto 18 000 km, a nyní jak je chladno, tak poměrně dost osciluje teplota zahřátého motoru v závislosti na zatížení motoru.
Podmínky jízdy:
- okolní teplota cca - 10°C - -15°C
- nízké zatížení motoru
- jízda z kopce
- jízda po dálnici cca 90 Km/h na 6.přev.st.
- zaplé topení pro vyhřívání prostoru pro posádku
začne teplota vody padat z optima, až někam k 60°C, to stejné ( cca tu stejnou teplotu v °C) ukazuje i
ukazatel teploty motorového oleje na MAXI Dotu. , až pak přijde nějaký kopeček, tak se teplota zase zvedne.
Když člověk jede konstantně 130 Km/h tak se teplota drží přesně na rysce optima.
Mé dotazy jsou:
1. tady u tohoto typu auta není ukazatel teploty elektronicky potlačen, jak u starého Supa, že prostě rafika držela furt přibitá na rysce, ať se jelo z nebo do kopce?
2. je to normální, dělá vám to u tady tohoto modelu auta také, nebo se s tím nikdo nesetkal?
3. možná je špatný termostat, sice to auto je nové,ale věci se klidně mohou pokazit, ale termostat když zůstane trvale otevřený, tak se tá teplota bude chvat jinak, než se nyní chová.
Díky za info,
Martin
mám Supa, najeto 18 000 km, a nyní jak je chladno, tak poměrně dost osciluje teplota zahřátého motoru v závislosti na zatížení motoru.
Podmínky jízdy:
- okolní teplota cca - 10°C - -15°C
- nízké zatížení motoru
- jízda z kopce
- jízda po dálnici cca 90 Km/h na 6.přev.st.
- zaplé topení pro vyhřívání prostoru pro posádku
začne teplota vody padat z optima, až někam k 60°C, to stejné ( cca tu stejnou teplotu v °C) ukazuje i
ukazatel teploty motorového oleje na MAXI Dotu. , až pak přijde nějaký kopeček, tak se teplota zase zvedne.
Když člověk jede konstantně 130 Km/h tak se teplota drží přesně na rysce optima.
Mé dotazy jsou:
1. tady u tohoto typu auta není ukazatel teploty elektronicky potlačen, jak u starého Supa, že prostě rafika držela furt přibitá na rysce, ať se jelo z nebo do kopce?
2. je to normální, dělá vám to u tady tohoto modelu auta také, nebo se s tím nikdo nesetkal?
3. možná je špatný termostat, sice to auto je nové,ale věci se klidně mohou pokazit, ale termostat když zůstane trvale otevřený, tak se tá teplota bude chvat jinak, než se nyní chová.
Díky za info,
Martin
na fotrovo SUPU II 77kw to taky solidně padá, ale tam je to ještě umocněný, že má zadělanej EGR. 2km z kopce na zařazenej kvalt, -7C a padne to o 2-3 dílky dolu.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39