Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473 Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od stres3d » 01 led 2015, 17:37
bav21, 1n4004 - 1n4007, 1n4148,.... jakakoliv usmernovaci dioda
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997,
MAF OFF , EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484 Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky
Příspěvek
od Pajda077 » 01 led 2015, 20:19
stres3d píše: bav21, 1n4004 - 1n4007, 1n4148,.... jakakoliv usmernovaci dioda
ok díky ..než se do těch diod pustím tak musím nejdřív něco udělat přes diagnostiku?četl jsem tu něco o tom že nejdřív musím dát softvérově maff off je to tak? nebo to tam mam lisknout ?
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473 Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od stres3d » 01 led 2015, 20:21
opet se opakuju - prvni prispevek!
MAF MODE aneb MAF OFF lze udělat v ceně 2kč a světe div se jede to i trošku líp...
Potřebná je dioda s malým úbytkem - BAV21 (nebo můžete BAV20), kterou jsem zapojil mezi 1 a 6 pin rovnou do konektoru - ohnul jsem konce do Ucka, nacpal do plíšků v konektoru a následně oblepil lepenkou aby dioda nemohla vypadnout. V ŘJ žádny chyby, ukazuje to 847,9mg (mám starší ŘJ, u novějších to ukazuje víc - kolem 1000mg/R) a jede to bych řekl trošku líp ve spod i ve vrchu
Je nutno mít zadělaný EGR (což už jsem měl pomocí záslepky).
Mírně menší spotřeba (byla 6.5l se špatnou váhou)
Takze MAF OFF bez software upravy
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997,
MAF OFF , EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520 Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Hromy22 » 01 led 2015, 21:32
Kde koupím tu diodu v Ostravě prosím ? Díky.
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473 Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od stres3d » 01 led 2015, 21:36
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997,
MAF OFF , EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520 Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Hromy22 » 01 led 2015, 21:39
Děkuji za rychlou odpověď. Ještě Ti napíšu SZ chci se na něco zeptat ohledně toho. Ať tady nespamuju.
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510 Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Pitlik » 01 led 2015, 21:51
Jedna otazka od temy: kde sa nachadza ukostrenie vahy? Respektive kam vedie kabel kostry?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473 Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od stres3d » 01 led 2015, 21:53
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997,
MAF OFF , EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510 Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Pitlik » 01 led 2015, 21:57
Ale nie je tam napisane kde je ukostrenie na karoserii
v pine je to jasne ale kam vedie trn kabel od pinu?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473 Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od stres3d » 01 led 2015, 22:01
si stahni obrazky elektroinstalace pro sve auto. myslim ze to je i v manualu "jak na to". my to za tebe hledat nebudem
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997,
MAF OFF , EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760 Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma
Příspěvek
od dreizig5 » 01 led 2015, 22:30
je tady 45 stránek pořád dokola
demence
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399 Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od G-4 » 01 led 2015, 23:16
JA MAM vahu off a stejne mi turbo pada do nouzaku kolem 140 max 150 a o bylo psane ze se zabrani padani turba do nouzaku a aj tak stale pada mam kom motoru AHF a vahu bosh
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473 Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0
Příspěvek
od stres3d » 02 led 2015, 02:47
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997,
MAF OFF , EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
G-4
Přispěvovatel
Příspěvky: 399 Registrován: 15 říj 2010, 19:39
Odpovědi: 0
Příspěvek
od G-4 » 02 led 2015, 10:31
Pise se ze po vyrazeni vahy sse odstrani padani do nouzaku
vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760 Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma
Příspěvek
od dreizig5 » 02 led 2015, 10:43
jo ale to by ti to muselo padat do nouzaku kvuli vaze,ty máš problém jinde