Zdravím kolegové,
jsme tu zase se zajímavým případem. Passat B5,5 TDI 74kw padá do nouze. Podle majitele padá do nouze sporadicky.
Po načtení chyb byla nouze kvůli nedosažení plnícího tlaku, šli jsme udělat logy a to nám zase turbo přefukovalo (viz. log), takže znovu nouze. Zkusili jsme druhej log, kdy ale normálně turbo regulovalo a nepadlo do nouze, bohužel ale padla baterka v NTB takže uloženej není.
Turbo je do auta dáváno nedávno, regulace prý chodila po celé délce naprosto plynule.
http://uloz.to/x9u7C5kU/log-01-003-010-011b55-csv
Napadá někoho něco, když je to takhle sporadický? Přijde mi to jakoby se sekala N75, ale ještě jsem to nikde neviděl.
Děkuji
Kontrola logu B5,5 74kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Váha ide pekne ale Turbo tlačí až moc a regulacia sa ho snaží zavriet ale nejde jej to preto ho pošle do nudzoveho režimu..
Popozeraj podltakove hadičky, banky a aj N75 ( otestuj ho cez Vag v teste akčných členov )
Popozeraj podltakove hadičky, banky a aj N75 ( otestuj ho cez Vag v teste akčných členov )
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.