Kontrola logu B5,5 74kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kuny1991
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 23 lis 2011, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Kontrola logu B5,5 74kw

Příspěvek od kuny1991 »

Zdravím kolegové,
jsme tu zase se zajímavým případem. Passat B5,5 TDI 74kw padá do nouze. Podle majitele padá do nouze sporadicky.
Po načtení chyb byla nouze kvůli nedosažení plnícího tlaku, šli jsme udělat logy a to nám zase turbo přefukovalo (viz. log), takže znovu nouze. Zkusili jsme druhej log, kdy ale normálně turbo regulovalo a nepadlo do nouze, bohužel ale padla baterka v NTB takže uloženej není.

Turbo je do auta dáváno nedávno, regulace prý chodila po celé délce naprosto plynule.

http://uloz.to/x9u7C5kU/log-01-003-010-011b55-csv

Napadá někoho něco, když je to takhle sporadický? Přijde mi to jakoby se sekala N75, ale ještě jsem to nikde neviděl.
Děkuji
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Váha ide pekne ale Turbo tlačí až moc a regulacia sa ho snaží zavriet ale nejde jej to preto ho pošle do nudzoveho režimu..
Popozeraj podltakove hadičky, banky a aj N75 ( otestuj ho cez Vag v teste akčných členov )
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
kuny1991
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 23 lis 2011, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Příspěvek od kuny1991 »

A to je právě ta záhada, na tom logu mi přefuguje turbo o 0,5baru takže to padne do nouze, jenže v paměti závad byla uložena i chyba s Nedosažením plnícího tlaku (přesné znění z hlavy nevím). A i podle majitele je to právě takhle rozdílný. Každopádně děkuji, zatím potvrzuješ mou teorii v podtlakách :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“