
správná spojka pro TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
tak jednohmota je tam,konečně z autodatu přišla i ta správná spojková sada,ale nevim jestli si lamela sedne,jelikož mi to docela klouže,připadá mi jakoby ten přítlačák na jednohmotu byl měkčí než na dvouhmotu,co jsem tam měl předtim,možná to klame jen tim,že to je nový,ale kdo ví...mam najeto zatim na ní asi 30km


VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
na pohled ze shora to stejný je,ale průměr má o 1cm větší a na výšku je taky větší,ale to už nevim o kolik,jelikož i setrvák na jednohmotu je poloviční oproti dvouhmotě...
v levo přítlačák a lamela na dvouhmotu a v pravo na jednohmotu

v levo přítlačák a lamela na dvouhmotu a v pravo na jednohmotu

VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
lamela je od Sachsu a přítlačák LUK....nadšenej z toho moc nejsem... 

VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
dneska jsem s tim ještě jezdil a vypadá to ,že by to mohlo být dobrý...ten setrvák co jsem tam dával měl na styčný ploše,co je spojka pár rezavých míst,sice jsem to šmirglem přejel,ale asi málo....snad o bylo ono....uvidí se po pár kilometrch a hlavně po tryskách
Něco jako silnější přítlačák na jednohmotu podélnýho motoru asi není,že?Podobnýho rázu jako na příčný motor VR6 přítlačák...

VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
coltik píše:dneska jsem s tim ještě jezdil a vypadá to ,že by to mohlo být dobrý...ten setrvák co jsem tam dával měl na styčný ploše,co je spojka pár rezavých míst,sice jsem to šmirglem přejel,ale asi málo....snad o bylo ono....uvidí se po pár kilometrch a hlavně po tryskáchNěco jako silnější přítlačák na jednohmotu podélnýho motoru asi není,že?Podobnýho rázu jako na příčný motor VR6 přítlačák...
..je hned na prvni strance i s lamelou

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Vypadá to, že mi odešla spojka do věčných lovišť (už jsem ve fázi, kdy se rozjíždím přískokem jako v autoškole a kvalty tam jdou hodně ztěžka), takže přítlačák s lamelou Sachs RACE Engineering je jedna z alternativ (vyjde cca. na 620 E i s poštovným), kterou mám na výběr. Zajímá mne ale, zda tou spojkou neoddělám setrvák (mám VW G IV Variant, motor ASZ), nebo třeba ještě něco dalšího seriového. Díky za odpověď. Jo a ještě dva dotazy, za které se předem omlouvám, jelikož by měli být spíš v Údržbě.
1. znáte někdo firmu Clutch Parts (obyč lamela s přítlačákem průměr 240 vyjde cca. na 140E i s poštovným)?
2. napasoval bych na ASZ spojkovou sadu a setrvák určené pro 6 kvalty motorů BKD,BKC a AZV?
Díky
1. znáte někdo firmu Clutch Parts (obyč lamela s přítlačákem průměr 240 vyjde cca. na 140E i s poštovným)?
2. napasoval bych na ASZ spojkovou sadu a setrvák určené pro 6 kvalty motorů BKD,BKC a AZV?
Díky

Bez kouře není legrace.
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
na první stránku se radši nekoukámJasteR píše:coltik píše:dneska jsem s tim ještě jezdil a vypadá to ,že by to mohlo být dobrý...ten setrvák co jsem tam dával měl na styčný ploše,co je spojka pár rezavých míst,sice jsem to šmirglem přejel,ale asi málo....snad o bylo ono....uvidí se po pár kilometrch a hlavně po tryskáchNěco jako silnější přítlačák na jednohmotu podélnýho motoru asi není,že?Podobnýho rázu jako na příčný motor VR6 přítlačák...
..je hned na prvni strance i s lamelou

VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
k tomu 2) mělo by to bez problémů jít, musíš to tam dát i se setrvákem a doporučuju spíš Sachs, kvůli výdrži setrváku, sice maj horší spojky, ale to se dá řešit, LuK má od výroby dost volný setrváky a za studená to dělá bordel s volnoběhem (vlastní zkušenost, což mě teda dost sralo), dělají to i O2, motor tam sebou hází jako by chtěl vypadnout na silnici 

Jestli chceš dávat tu čtyřpaprskovou lamelu Sachs,tak k ní kup i přítlačák Sachs.Komplet to vyjde na 18500,-.Je to nejlepší řešení,které vydrží hooodně.devonrex píše:for huml.... nerad bych toto téma zanášel svými off topic, ale co bys řekl dát do toho ad 2) lamelu od RACE (tu čtyřpaprskovou). Zvýšilo by to životnost?


Tiez sa zapojim a opytam sa ci ten 5kvalt perspektivne vydrzi taky krutak ktory bude prenasat ta race spojka kedze pre spojku to nebude problem prenasat dakych 450NM ale ta prevodovka na to asi nebola od vyroby stavana. Ako sa znizi jej zivotnost ked sa pokracuje v upravach na takuto hodnotu? Kolko Nm vydrzi v ramci normy 5kvalt (z 90HP) a kedy je lepsie prehodit celu prevodovku za 6kvalt(spolu s novou spojkou)?Dukes píše:Jestli chceš dávat tu čtyřpaprskovou lamelu Sachs,tak k ní kup i přítlačák Sachs.Komplet to vyjde na 18500,-.Je to nejlepší řešení,které vydrží hooodně.devonrex píše:for huml.... nerad bych toto téma zanášel svými off topic, ale co bys řekl dát do toho ad 2) lamelu od RACE (tu čtyřpaprskovou). Zvýšilo by to životnost?
Kolotoč TUNING
tak jsem za krásnou cenu vydražil celý spojkový set (lamela, přítlačák, setrvák) z 2,0 TDI (AZV, BKD) a tudíž jen zbývá si to vyzvednout a sehnat někoho, kdo mi to tam "za pusu" napasuje. Sachs RE holt nacpu až do mnou vysněného Seatu Leon Cupra 4x4.
Jinak takový malý dotaz....ta lamela spřítlačákem z 2,0 TDI vydrží stejný, nebo o něco větší kroutící moment, než lamela s přítlačákem na ASZ (1, 9 TDI, 96 kw)?

Bez kouře není legrace.