správná spojka pro TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no měla by, když má 2,0 TDI o 10Nm větší krouťák :D ;)
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

hmmm, tak to si vážně pomůžu. Zvlášť když jsem zjistil, že to nebude jen křivým setrvákem, proč mi nejde řadit. Vypadá to, že i v převodovce se něco pokazilo. (LOL)
Bez kouře není legrace.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Chlapi mate nejaku osobnu skusenost s komfortom 4cipej odpruzenej lamely od sachsu na 5kvalte so zotrvacnikom 1Z? Je tam velky kompromis komfortu co sa tyka plynulosti rozbehu, hlucnosti a vibracii oproti tej gulatej co znesie menej NM? Auto mam na normalne jazdenie (nechcem to mat ako na rodeu), ale tak raz-dvakrat do tyzdna sa s nim idem vyblaznit kde mu dam dobre zabrat. Osobne som viac prikloneny k tej 4cipej vzhaldom na cenu a vysku NM ktore zvladne ale bojim sa ze citelne klesne komfort :(
Kolotoč TUNING
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 468
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Sifon píše:Chlapi mate nejaku osobnu skusenost s komfortom 4cipej odpruzenej lamely od sachsu na 5kvalte so zotrvacnikom 1Z? Je tam velky kompromis komfortu co sa tyka plynulosti rozbehu, hlucnosti a vibracii oproti tej gulatej co znesie menej NM? Auto mam na normalne jazdenie (nechcem to mat ako na rodeu), ale tak raz-dvakrat do tyzdna sa s nim idem vyblaznit kde mu dam dobre zabrat. Osobne som viac prikloneny k tej 4cipej vzhaldom na cenu a vysku NM ktore zvladne ale bojim sa ze citelne klesne komfort :(
Také se připojuji k dotazu. Uvažuji o koupi 510Nm spojky a váhám kvůli
komfortu. Zatím nikdo na to neodpověděl.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Ja uz som sa rozhodol pre gulatu kvoli komfortu. Dukes ma presvedcil :) . Ta 4cipa vraj nema take pole zaberu ako ta gulata cize treba viac citu. Ta gulata je vraj porovnatelna so seriovou lamelou co sa tyka komfortu. Mne tych 450Nm bude boooohate stacit a keby nie tak neskor kupim 4cipu.
Takto mi to bolo vysvetlene.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Blah
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 31 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blah »

co za spojku byste doporucili na GIV ALH 66kw rv98 ? uprava na 150-160 ps
GIV 1.9TDi ALH 66kw>130PD turbo, trysky Powerplus764, chip by dieselpower.cz
sprint 1/4 mile 15,819 (Milovice VIII)
Vmax 200,2 kph/GPS
-2 body :(
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Blah píše:co za spojku byste doporucili na GIV ALH 66kw rv98 ? uprava na 150-160 ps
Ak je to priecne ulozeny motor tak sa na fore traduje ze pritlacak VR6 zotrvak z 1Z (jednohmota) a lamela TDI
Kolotoč TUNING
Hokr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 28 bře 2006, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Hokr »

Dneska jsme namontovali 4cipou lamelu + pritlacak + 1Z setrvak - http://www.dcdoma.net/galerie/ruzne/spojka/gallery.php

Po prvnich 50ti km bych napsal asi nasledujici:
Pokles komfortu mi neprijde vyrazny, spis bych rekl, ze si musim zvyknout na to ze spojka ma ted vetsi odpor, ale v tom nevidim problem.
Nemel jsem ani problem s rozjezdem, nebo nejake prudke/skokove prerazeni na jinej stupen, vse v pohode. Rozhodne ne jen stav vypnuto/zapnuto.
Kazdopadne ale uvidim, az si auto pujci manzelka, to bude teprve test :D

Paleni pneu zdar ;)
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

libova
na kolik te vysla?
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

coltik píše:tak jednohmota je tam,konečně z autodatu přišla i ta správná spojková sada,ale nevim jestli si lamela sedne,jelikož mi to docela klouže,připadá mi jakoby ten přítlačák na jednohmotu byl měkčí než na dvouhmotu,co jsem tam měl předtim,možná to klame jen tim,že to je nový,ale kdo ví...mam najeto zatim na ní asi 30km
Obrázek
tak spojka začala opět lehce klouzat při prudkém sešlápnutí plynu,tudíž jsem převodvku opět vyndal,jelikož mi to nedalo a co jsem neviděl:Jedna strana lamely(k motou) byla celá nasáklá olejem,místami se udělala až vazelína.Přes jeden z 6ti šroubů co drží setrvák se mi tam dostal olej a už to bylo....muselo to být při prvním natočení motoru,jinak si neumim to zamaštění zdůvodnit...gufero na kliku jsem před tim dával nový...ale právě u jednoho šroubu bylo vidět,že po celé délce závitu je olej,takže nové obložení,šrouby řádně napatlat silikonem a teď ještě čekám na turbínku,ale mělo to už snad konečně i hrabat :o)
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Hokr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 28 bře 2006, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Hokr »

AlesShi píše:libova
na kolik te vysla?
22tis vcetne montaze.
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 468
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Hokr píše:
AlesShi píše:libova
na kolik te vysla?
22tis vcetne montaze.
Podle zdejší diskuze by spojka měla stát 18000,-, ložisko 1500 a zbytek asi byla práce . Je to tak?
Hokr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 28 bře 2006, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Hokr »

nemo píše:
Hokr píše:
AlesShi píše:libova
na kolik te vysla?
22tis vcetne montaze.
Podle zdejší diskuze by spojka měla stát 18000,-, ložisko 1500 a zbytek asi byla práce . Je to tak?
Je to tak:
Spojka 18000
Setrvak 2500 z eBay
Montaz 1500

Lozisko se nemenilo - zatim - bylo v poradku, nicmene asi pujde prevodovka znova dolu protoze dela bordel nejake lozisko uvnitr.
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 468
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Hokr píše:
nemo píše:
Hokr píše: 22tis vcetne montaze.
Podle zdejší diskuze by spojka měla stát 18000,-, ložisko 1500 a zbytek asi byla práce . Je to tak?
Je to tak:
Spojka 18000
Setrvak 2500 z eBay
Montaz 1500

Lozisko se nemenilo - zatim - bylo v poradku, nicmene asi pujde prevodovka znova dolu protoze dela bordel nejake lozisko uvnitr.
Kolik jsi měl najeto ?
Hokr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 28 bře 2006, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Hokr »

nemo píše:
Hokr píše:
nemo píše: Podle zdejší diskuze by spojka měla stát 18000,-, ložisko 1500 a zbytek asi byla práce . Je to tak?
Je to tak:
Spojka 18000
Setrvak 2500 z eBay
Montaz 1500

Lozisko se nemenilo - zatim - bylo v poradku, nicmene asi pujde prevodovka znova dolu protoze dela bordel nejake lozisko uvnitr.
Kolik jsi měl najeto ?
Mam cca 103tis.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“