rozdil mezi 1,8T?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozdil mezi 1,8T?
no patrilo by to do sekce vyse (vw group, predevsim tdi), ale tam by to zas presunuli sem...
jaky je rozdil mezi motory vw/audi 1,8T. myslim hardwarove.
konkretne: 110kW vs. 132kw vs. 140kw.. prvni dva jsou de facto jasne, jen sw, ale ten 140? tvrdsi pisty, klikovka? nebo zas jen sw? dik
jaky je rozdil mezi motory vw/audi 1,8T. myslim hardwarove.
konkretne: 110kW vs. 132kw vs. 140kw.. prvni dva jsou de facto jasne, jen sw, ale ten 140? tvrdsi pisty, klikovka? nebo zas jen sw? dik
2,5 TDI BAU quattro
mám pocit, že 110kW a 132kW se neliší jen softem, ta 180k má minimálně i jiný turbo a např. v Octávkách ty starý 110kW měli plynový lanko, u RS už je elektronickej plyn, a jinak liší se i motory, který jsou montovaný napříč a podél, mají jiný bloky, ty podél jsou ještě ty konstrukčně starý, platforma motoru A3, motory napříč jsou už platforma A4 (vodní pumpa v bloku)
No, například já vím, že do Octavie se osazovaly motory 1,8 se třemi výkony, ale šesti motor kódy.
AGN - bez turba 92kW, původně bez proměnného sání, později s proměnným sáním - oba typy stejný kód (oba typy měly variabilní časování sací vačky)
AGU, ARX, ARZ, AUM - motory turbo s výkonem 110 kW. Konstrukčně téměř shodné - jediný velmi podstatný rozdíl spočívá v tom, že motor AGU nemá variabilní časování sací vačky!!! Tudíž má jinou hlavu, kterou na jiné 1,8T motory nelze použít.
AUQ - motor pro 1,8T RS s výkonem 132 kW. Větší turbo, vačky mají jiná katalogová čísla (tudíž soudím, že jsou jiné). Variabilní časování sací vačky ANO
AGN - bez turba 92kW, původně bez proměnného sání, později s proměnným sáním - oba typy stejný kód (oba typy měly variabilní časování sací vačky)
AGU, ARX, ARZ, AUM - motory turbo s výkonem 110 kW. Konstrukčně téměř shodné - jediný velmi podstatný rozdíl spočívá v tom, že motor AGU nemá variabilní časování sací vačky!!! Tudíž má jinou hlavu, kterou na jiné 1,8T motory nelze použít.
AUQ - motor pro 1,8T RS s výkonem 132 kW. Větší turbo, vačky mají jiná katalogová čísla (tudíž soudím, že jsou jiné). Variabilní časování sací vačky ANO
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
haha... to uz se deje leta. myslel jsem kolik snese navyseni Nm a kW bez zmeny vstriku a turba jen SWem...Peete píše:no minimalne jezditmokus píše:motor napric, rok vyroby 2000, kod motoru AQA. co si s nim tak muzu dovolit?
edit: opraven preklep (pro rejpala pod timto postem)...
Naposledy upravil(a) mokus dne 13 zář 2007, 20:46, celkem upraveno 1 x.
2,5 TDI BAU quattro
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu