rozdil mezi 1,8T?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

rozdil mezi 1,8T?

Příspěvek od mokus »

no patrilo by to do sekce vyse (vw group, predevsim tdi), ale tam by to zas presunuli sem...

jaky je rozdil mezi motory vw/audi 1,8T. myslim hardwarove.
konkretne: 110kW vs. 132kw vs. 140kw.. prvni dva jsou de facto jasne, jen sw, ale ten 140? tvrdsi pisty, klikovka? nebo zas jen sw? dik
2,5 TDI BAU quattro
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

to to nikdo nevi, ci co?
2,5 TDI BAU quattro
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mám pocit, že 110kW a 132kW se neliší jen softem, ta 180k má minimálně i jiný turbo a např. v Octávkách ty starý 110kW měli plynový lanko, u RS už je elektronickej plyn, a jinak liší se i motory, který jsou montovaný napříč a podél, mají jiný bloky, ty podél jsou ještě ty konstrukčně starý, platforma motoru A3, motory napříč jsou už platforma A4 (vodní pumpa v bloku)
ježek pd
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 11 led 2007, 16:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od ježek pd »

132 má myslím i písty a ojnice oproti 110
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No, například já vím, že do Octavie se osazovaly motory 1,8 se třemi výkony, ale šesti motor kódy.

AGN - bez turba 92kW, původně bez proměnného sání, později s proměnným sáním - oba typy stejný kód (oba typy měly variabilní časování sací vačky)
AGU, ARX, ARZ, AUM - motory turbo s výkonem 110 kW. Konstrukčně téměř shodné - jediný velmi podstatný rozdíl spočívá v tom, že motor AGU nemá variabilní časování sací vačky!!! Tudíž má jinou hlavu, kterou na jiné 1,8T motory nelze použít.
AUQ - motor pro 1,8T RS s výkonem 132 kW. Větší turbo, vačky mají jiná katalogová čísla (tudíž soudím, že jsou jiné). Variabilní časování sací vačky ANO
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

motor napric, rok vyroby 2000, kod motoru AQA. co si s nim tak zhruba muzu dovolit?
Naposledy upravil(a) mokus dne 13 zář 2007, 00:38, celkem upraveno 1 x.
2,5 TDI BAU quattro
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

mokus píše:motor napric, rok vyroby 2000, kod motoru AQA. co si s nim tak muzu dovolit?
no minimalne jezdit (rofl)
mokus
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 úno 2007, 01:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od mokus »

Peete píše:
mokus píše:motor napric, rok vyroby 2000, kod motoru AQA. co si s nim tak muzu dovolit?
no minimalne jezdit (rofl)
haha... to uz se deje leta. myslel jsem kolik snese navyseni Nm a kW bez zmeny vstriku a turba jen SWem...

edit: opraven preklep (pro rejpala pod timto postem)...
Naposledy upravil(a) mokus dne 13 zář 2007, 20:46, celkem upraveno 1 x.
2,5 TDI BAU quattro
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

no tak nakej nanometr by jeste snesl ale s Newtonmetrama si nejsem jistej (LOL) (LOL)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“