Vodní chlazení turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vodní chlazení turba
Ahoj, poradí mi prosím někdo kam napojit vodní chlazení turba na Octavce PD? Jako nejlíp to vychází na hadice k topení, je to nejblíže turbu, ale otázka je jestli to tam nebude něčemu vadit, zda je tam dostatečný průtok. Pokud ano, tak zapojit sériově nebo paralelně k radiátoru? Nebo na jiné místo? Díky za rady
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
oběhovku z nezávislého topení a zapojit normálně k vodnímu okruhu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
On asi nemyslel chlazeni uzlu turba ale vzduchu.L píše:A proč je k tomu potřeba samostatné čerpadlo? Podle mě se to dá zapojit rovnou do malýho okruhu, nebo ne?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg