Vodní chlazení turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53
Odpovědi: 0

Vodní chlazení turba

Příspěvek od vikink »

Ahoj, poradí mi prosím někdo kam napojit vodní chlazení turba na Octavce PD? Jako nejlíp to vychází na hadice k topení, je to nejblíže turbu, ale otázka je jestli to tam nebude něčemu vadit, zda je tam dostatečný průtok. Pokud ano, tak zapojit sériově nebo paralelně k radiátoru? Nebo na jiné místo? Díky za rady
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Já jsem měl Golfa II 1,6 GTD, s IC a vodou chlazeným turbem, mělo to na chlazení turba svoje čerpadýlko, zkusím najít foto... měl jsem to zapojení vyfocený někde.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikink »

Jj nad vlastnim okruhem jsem uz taky premyslel ale netroufnu si odhadnout jaky prutok je potreba :( bude stacit treba cerpadlo z ostrikovacu?
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4280
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tohle bylo větší a mělo větší trubičky než ostřikovače ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

to čerpadlo na stěrače mi přijde zbytečně "agresivní" mám pocit, že tam bylo jen čerpadlo podobné třeba webastu... nepotřebuješ tlak, jen aby to proudilo. Foto jsem nenašel... asi ho mám doma v kompu, nebo nevim...
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

oběhovku z nezávislého topení a zapojit normálně k vodnímu okruhu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

čerpadýlko z ostřikovaču za chvíli odejde.
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

A proč je k tomu potřeba samostatné čerpadlo? Podle mě se to dá zapojit rovnou do malýho okruhu, nebo ne?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

L píše:A proč je k tomu potřeba samostatné čerpadlo? Podle mě se to dá zapojit rovnou do malýho okruhu, nebo ne?
On asi nemyslel chlazeni uzlu turba ale vzduchu.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Jestli mysli chlazeni stredu turba, tak bych to napojil paralelne k radiatoru topeni, nebo olejovemu vymeniku. Určite ne do série.
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikink »

Díky za odpovědi, jen dodám pro upřesnění, že se jedná o chlazení uzlu :)
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no tak to pusť do radiátoru alespoň ti bude tepleji ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikink »

ok a zapojit tedy paralelně jo?
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Jasně že paralelně, sériově by sis dost omezil průtok topením :-)
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikink »

Ok udelam to teda na to topeni :)
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“