turbo gtb 1756 vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

ale i tak 209k dobrých :)
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

ezop

Příspěvek od ezop »

jaky je rozdil z vyndaneh turba z bouračky v česku nebo polsku?Nemluvim o repasi ale o origošu...To by mohlo byt v cajku ne?i když je to v polsku
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

ja bych se těch z polska zas tak nebál kolikrát lepší jak v čr, navíc některé kraje u nás nadarmo mluvit
djsbulva
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 22 říj 2010, 23:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Budweis

Příspěvek od djsbulva »

sice pěkná cena,alebál bych se toho
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

tholis píše:Subzero: Takze pokjd vezmu z modelu se 140kw neudelam chybu??? Na kolik cca vyjde nove? Repas me nikdy nebral..
Neviem co pokladas za chybu :) Z tejto motorizacie by mal byt vyfukovy rotor s pomerom vstup/vystup 43/40mm, cize ma vcelku velmi slusny vykonovy potencial. Tych 230ps by malo byt realne dosiahnutelnych. Ak chces realne dosiahnutelnych 240+ ps, obavam sa ze uz nebude dostatocne mnozstvo vzduchu co je schopna dodat kompresorova cast (aj ked existuju verzie s vyfukovou castou s exducerom 41mm, ktore maju vykonovy potencial este lepsi, ale tam bude zrejme aj trochu ina kompresorova cast).
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

v asv mi dosluhuje seriove turbo a neviem sa rozhodnut na ake si odkladat eura. na vyber mam turbo kity od Andreho GTB1756VK prerobene na podtlak, GTB2260VK taktiez prerobene na podtlak, alebo TSA180.

skombinovane by boli s tryskami PP764 a fmic. ide mi o bezpecnost a zachovanie spodku :)
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

[quote="aughostino"]v asv mi dosluhuje seriove turbo a neviem sa rozhodnut na ake si odkladat eura. na vyber mam turbo kity od Andreho GTB1756VK prerobene na podtlak, GTB2260VK taktiez prerobene na podtlak, alebo TSA180.

skombinovane by boli s tryskami PP764 a fmic. ide mi o bezpecnost a zachovanie spodku :)[/quote
tak to bych se radeji podival po novem GT1749VB . spodek bude luxusni a na vykon te stejne limituji PP trysky .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jak pise marena....na ty pp764 to VB cko je asi idealni. K tem vetsim turbum uz ti chce i vetsi trysky. Ja to budu mit stejne pp764 +VB+fmic +12 hlavu.........a kdyz bude 180-190ps.....budu spokojenej
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1604
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Na ty PP 764 + novy VB + FMIC jsem mel 180 koni bezpecnych, na 10mm hlave :o soft TDI Fun a samozrejmne bez koure a krasny spodek :) , takze s 12 hlavou si myslim ze by jsi se mohl na 190 bezpecnych dostat
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Pokud bude tech 190 tak to bude super........jenom se zeptam jak velkej mas nebo jsi mel IC čko? Abych vedel jak velkej dat a jestli je lepsi jednostranej a nebo klasickej oboustranej......dik
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“