Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

a označenia tých starích pánví? aké mali písmena ?


quote="maros30"]2008[/quote]
Uživatelský avatar
maros30
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2008, 14:48

Příspěvek od maros30 »

take iste ako v inzerate: B a C
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2014, 20:39

Příspěvek od zolli007 »

to iste som mal aj ja, otvoriim a tam saly B a C, v stave odpovedajucom 150 000 km , ale vymenil som a hotovo. Cudoval som sa preco su tam uz tie nove, neviem ci ich niekto predtym menil alebo to uz tak bolo od vyroby? Auto bolo z francuzska.
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Uživatelský avatar
maros30
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2008, 14:48

Příspěvek od maros30 »

presne, aj moje je z Francuzska, za sme u toho, že pre zapad sa vyraba kvalitnejšie
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ja mam z Holandska a boli na šrot
Mercdes C cdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je pořád ta česká ukřivděnost, že nám všichni ubližují a pro nás je všechno horší ..Copak by bylo bez nákladů, dělat jedny motory pro Čechy a ty druhé kvalitnější pro ostatní? Většina je stejně přitažena zvenku, dojebaná se stočeným tachometrem Čechy nebo Turky, načipována a prodána..A pak všichni pláčou, co se to děje....Ale servisy mají alespoň práci a obchod s motory se točí...Takže je vlastně všechno v pořádku...Ale technicky je to zajímavé, kde je vlastně ta chyba..Ty šrouby před smrtí nikdo vlastně nevyndal,buď to už podalo ruku nebo byly načnuté šály..Ale i pravý důvod odcházení šál není znám, nekvalitní materiál je jen mlhavý pojem. Někdo má i přes nekvalitní materiál vše v pořádku a jiný ne. Možná je opravdu na vinně kontrolka mazání fungující přes celnici v ŘJ , která pustí jen kvalitní zprávy o mazání.. :)
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Jenze nekdo to auto vylozene trapi, nekdo setri, nekdo meni olej jak se ma, nekdo na to sere, nekdo jezdi LL, nekdo na pevnej interval, nekdo ma chip, nekomu to nejede ani jak by melo, nekdo si mysli ze mu v servisu vymenili olej, nekdo druhy v servisu vi ze ne atd atd.
Dale pak technika, spatna serie sal, spatna serie ojnic, spatna serie sroubu, spatna serie oleje, spatna serie Polaku co to utahovali, atd atd.
Odhalit to nejde, to by i skodovka interne vedela ... zatim je interni neofiko doporuceni na vymenu sroubu a spravne utahnuti, pak se to pry nestane a dal se to nema resit ... nebo vi a boji se ze je v Risi za to rozcupujou ... tady na nas prdej...
Faktoru je mnoho, ja osobne jsem udelal rozumne maximum, dal nove saly a srouby, dal uz mohu jen doufat ... 3500 za matros neni moc ...

DD
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Tohle tema je uz vyreseny ne? Je problém ve spatnych salach kde maji i jine cislo a vydrou se. Nevim proc to tady furt resite.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Morfeus70
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 26 kvě 2014, 21:27
Bydliště: Cheb

výměna "šál" a šroubů

Příspěvek od Morfeus70 »

Ahoj, chtěl bych se prosím zeptat, jestli se uvedený problém vyskytl někomu i po té, co vyměnil ˇšály" a šrouby. Mám 129tisíc km najeto, nemám čip, jezdím rozumně, olej měním max. do 15ti tisíc i když dávám LL (Castrol Edge 5W30), ale jelikož jsem auto zakoupil a nevím jak s ním předchozí majitel jezdil, tak bych chtěl preventivně taky tyto vyměnit. Škodovka mi nabídla spoluúčast 30%, tak snad se to vzplatí a nestane se to i po výměně. Ve dvou servisech mi řekli, že to není moc moudré řešení, že to bude na kliku větší záhul, protože ty šály jsou již vyjeté podle ní a teď tam budou nové, že zase může brzo odejít uložení kliky.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Blbost :) vymenit, ve 129tis tam nic poradne vyjetyho nebude. pokud mas problémový ročník nech to pri servisu udelat pro klid duse.

kolik si za to skodovka uctuje?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Re: výměna "šál" a šroubů

Příspěvek od jericho-3 »

Morfeus70 píše:Ahoj, chtěl bych se prosím zeptat, jestli se uvedený problém vyskytl někomu i po té, co vyměnil ˇšály" a šrouby. Mám 129tisíc km najeto, nemám čip, jezdím rozumně, olej měním max. do 15ti tisíc i když dávám LL (Castrol Edge 5W30), ale jelikož jsem auto zakoupil a nevím jak s ním předchozí majitel jezdil, tak bych chtěl preventivně taky tyto vyměnit. Škodovka mi nabídla spoluúčast 30%, tak snad se to vzplatí a nestane se to i po výměně. Ve dvou servisech mi řekli, že to není moc moudré řešení, že to bude na kliku větší záhul, protože ty šály jsou již vyjeté podle ní a teď tam budou nové, že zase může brzo odejít uložení kliky.
A co je teda podle nich moudré? Pokud budou načnuté klikové čepy nic tomu už neublíží a dráhy v šálách to určitě nezachrání. Ale jde taky o kontrolu, že? Co když jim nic není?Jde o tvůj klid..
nepropadat panice...
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 10:07

Příspěvek od Boban »

jen pro kontrolu týká se mě to taky 1,9tdi BXE rv 2010 ?? nebo to bylo jen určitě na od 07-08 rv ?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

O jiných ročnících se tu zatím nepsalo.
Oct asv 2000, DieselPower
J.Bill
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2007, 12:05

Příspěvek od J.Bill »

Za poslední dva měsíce jsem v inzerci narazil na min. čtyři VW Caddy s motory 1.9 tdi PD a vylítlou ojnicí. Motory BLS a r. 2007 a 2008
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Tusim ze nekdo nekde zminoval i nejkay 2009 ... Pohledej starsi prispevky, tam bude nekde zminka o tom ze na posledni 2 mesice vyroby BXE davali jine saly, s jnym cislem ... a myslim ze to je tim.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“