Kdo už mate zaslepený EGR?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Kdo už mate zaslepený EGR?
Pořád nevím jestli do toho jít . . Vagem už jsem ho stahnul ale asi tam dam mechanickou zaslepku z plechu. Prý to přispívá i k zasírání turbíny. Mam ji čersrvě vyčištěnou tak by to asi stalo za to upně ho vyřadit .  [/i]
			
			
													
					Naposledy upravil(a) Mara123 dne 25 bře 2006, 21:19, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
						Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru  ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování
 ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování  .
 .
			
			
									
									 ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování
 ) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování  .
 .VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
						- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
No není to nahodou vtom že pokud se navraci vyfukove plyny zpět tak dochází ke kvalitnějšímu spalování a tím menší binec ve vyfukových plynech? Docela by mě zajímala dlouhodobá zkušenost jestli to nějak neničí motor když t EGR je zaslepeny, vzpomínam si že na starym foru bylo něco o vyšší teplotě ve válci a tím ryziko poškozování pistů . . nevim jestli to neni kravinagumi píše:Já taky. Jinak EGR vrací výfukové plyny do sání. Takže zanášení turba to neovlivní. Měl jsem teď hlavu dole (teda motoru) a výfukové kanály byly jen lehce očazený. Ale sací kanály byly slušně zakarbonovaný, vrstva až 2mm. Vysvětluju si to tím, že sací kanály jsou výrazně chladnější a tím dochází k usazování
.

Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
						ja mám odpojenú hadičku do AGR a zaslepenú skrutkou... Už asi 2 roky a žiaden problém. 2x mi odišiel,tak som to nakoniec vyriešil takto. Jednoduchá úprava
			
			
									
									PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A  REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
						Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
			
			
									
									Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.  KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS
 KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS 
						 KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS
 KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz  E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Kdo už máte zaslepený EGR
Jsem laik...k čemu je to dobrý? A na co tam ten ventil teda je, když jde vyřadit? Díkes.  
  
			
			
									
									 
  
nemám žádné auto na naftu
						








