Kompresor----dotazy -

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Kompresor----dotazy -

Příspěvek od Jaroušek »

čest, budu si skládat větší kompresor a zakoupil jsem tuto nádobu a zajímá mě, co je to za otvor ve spodní části.Napadá mě , že je to pouze obyč otvo snad kdyby mi tam spadla dvacka :) či mě taky napadlo, zda to není už nějak vymyšlený pojistný ventil.Tak díky za názorObrázek
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 27 led 2015, 14:02, celkem upraveno 1 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

nee, je to revizní otvor, nic víc.
CFHC
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

oktáf píše:nee, je to revizní otvor, nic víc.
o.k. škoda.nějaký pojistný ventil budu muset koupit tedy.Díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

čest, dále bych se chtěl zeptat postupně na pár věcí.Zjistil jsem, že řemenice na motoru a na agregátu nejsou stejné, na motoru je 13 mm řemen a na agregátu 17 mm řemen. Po přiložení 13mm řemene je zřejmé, že to takhle nepůjde.Budu muset sehnat řemenici do páru a k tomu směřuje můj dotaz.Jak ted vlastně zjistím správnou velikost řemenic když znám pouze otáčky motoru - tj. 1420ot/min na agregátu je štítek snad jen s jedním číslem však nemám tucha co to je. Přiložím foto agregátu.zkrátka kolik by měl mít ten agregát otáčet apod.......díkyObrázekObrázekObrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10360
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak do pěti set. Čili redukuj tak 3:1.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Marek77 píše:Tak do pěti set. Čili redukuj tak 3:1.

ty si se zbláznil ?? to by sis nenafoukal ani kolo

kombresor 3 pist z vlaku - 1700ot
kompesor 2 pist cca 3000ot
malej co mám doma 1 pist TORRO - 2500ot
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

určitě se nezbláznil, však se ke správnému výsledku jistě dopracujeme. nyní mám malou řemenici 10.5 cm a velkou 25 cm . čili pokud má malá 1420 ot/min tak agregát by měl mít cca 570 ot/min .Můžete potvrdit tyto počty ze druhé třídy???už v tom začínám mít zmatek....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Počítáš průměry nebo obvody?
Oct asv 2000, DieselPower
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

co je podle tebe agregát ??
motor nebo kompresor ?

ten dvoupíst potřebuje mít minimálně 1200ot
aby vůbec foukal a netrvalo mu to

pokud budeš s kompresorem točit na 500ot tak nenafoukáš nic
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4310
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

klidně bych mu dal převod 1:1 ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
HNLW453
Přispěvovatel
Příspěvky: 534
Registrován: 15 srp 2012, 15:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Prdel

Příspěvek od HNLW453 »

yirka
Aktivista
Příspěvky: 1314
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

toto je pomaloběžnej kompresor a už nafoukat takhle velkej vzdušník bude pro něj velké sousto, taky jsem s ním začínal a pak jsem sehnal dvoupístového orlíka a stejnej vzdušník jako máš a skompletoval
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

ten kompresor nemá chlazený válce , na něj tak 900 ot , na víc se bude potit , řemenice i prodávají hotové stačí upravit díru na hřídel nebo mají svěrné pozdro už na rozměr
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tak jsem to nastudoval a vychází to kolem 600 ot. /min. jinak agregátem myslím kompresor. Tušil jsem, že je pomaloběžný ale také hodně píší, že je v tom právě výhoda- nižší hlučnost atd. A taky jsem si zhruba odhadl, že by mohl mít výkonnost 10-20 m3/h což si myslím, že je dost ale to je pouze teorie, čerpám jen z jiných údajů a porovnávám velikost celého kompresoru.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1314
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

pravdu máš že je tišší, hodně záleží na co to chceš, jeho výkon částečně nahradíš tím velkým vzdušníkem, ale jak poklesnou litry tak nebude stíhat
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“