Audi VW 2.7TDI and 3.0TDI set na opravu vyrivych klapiek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Audi VW 2.7TDI and 3.0TDI set na opravu vyrivych klapiek
Ak ma niekto zaujem na predaj Audi VW 2.7TDI and 3.0TDI set na opravu vyrivych klapiek
a nieco pre MMI
http://vagparts.tictail.com
zavada :
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GpsQlZYki4
ako vymenit :
https://www.youtube.com/watch?v=pRKCrfX ... mGF8HEtbAN
a nieco pre MMI
http://vagparts.tictail.com
zavada :
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GpsQlZYki4
ako vymenit :
https://www.youtube.com/watch?v=pRKCrfX ... mGF8HEtbAN
Naposledy upravil(a) urgi dne 21 črc 2014, 16:12, celkem upraveno 4 x.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
nie vzdy, ked je to puzdrami samozrejme treba novy manifoldRadek píše:Myslim si že tohle nic nevyřeši nebo jen na chvili,musel by jsi vyměnit ještě pouzdra v kterych chodi klapka ty jsou taky vždy vychozene a na te delce to da ovladacimu motorku signal že je mimo toleranci.![]()
pozri si video a tam je to pekne ukazane
nam to pomohlo - podla mna to stoji za to ved za €20

OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 673
- Registrován: 18 črc 2008, 11:55
- Bydliště: Bánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: klapky
kolik za soft ostraneni klapek? na bug q7? dikRadek píše:Vykašlete se na opravarenské sady úprava soft mapy a je po problému navždy.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 673
- Registrován: 18 črc 2008, 11:55
- Bydliště: Bánov
- Kontaktovat uživatele:
vykašlete se na SW úpravy, DPF vám poděkuje...
Účel a proč není vhodné klapky obcházet (ponechání v otevřeném stavu)
Elektronické klapky sání jsou integrovány do sacího potrubí a mohou být plynule regulovány. Používají se k usměrnění proudění vzduchu do válců, v závislosti na aktuálních otáčkách a zatížení motoru. Ovládány jsou proudově, určitou frekvencí, jejich poloha je sdělována ve formě PWM střídy s poměrem sepnutí 20 až 80 %. Řídicí jednotka motoru vyšle požadavek na změnu polohy klapky, elektronika klapky tento požadavek vykoná a následně vyšle zpětnou informaci o poloze klapky v procentech otevření. Poloha elektronických klapek má rozhodující vliv na pohyb při plnění. Zavírání elektronických klapek sání, vytváří krouživý pohyb plnícího vzduchu kolem svislé osy spalovacího prostoru. Zvýšené proudění umožňuje optimální tvorbu směsi.
Kvůli optimalizaci točivého momentu a spalování, dochází k uzavření elektronické klapky sání, což zvyšuje víření při nízké zátěži. Při spuštění motoru jsou klapky otevřené a jsou znovu zavřeny pouze při volnoběžných otáčkách (cyklus přibližně 80 %). Plynulé otevírání se provádí od volnoběžných otáček do cca 2750 ot/min (cyklus přibližně 20 %). Kvůli optimalizaci výkonu a spalování, umožňují otevřené elektronické klapky vysokou úroveň plnění válců při vysokém zatížení. Tyto klapky jsou zcela otevřené při rychlosti cca 2750 ot/min nebo vyšší a také při vypnutí motoru.
klapky_sani_prehled
Deaktivací elektronických klapek sání se začíná zabývat spousta firem. Princip je v podstatě takový, že se upravuje flash řídící jednotky motoru. Po tomto zásahu zůstávají klapky trvale otevřeny. Vyřazení klapek z činnosti se nepříznivě projevuje především v nízkých a volnoběžných otáčkách motoru. V tomto provozním režimu motoru mají být klapky zavřeny, aby docházelo ke spalování především výfukových plynů z EGR. V případě, kdy jsou klapky trvale otevřeny, proudí do sacího kanálu příliš velké množství čerstvého vzduchu, což má za následek nedokonalé prohoření směsi. Následkem toho dojde k navýšení emisí. Většina vozidel Audi s motorizací 2,7 TDi a 3,0 TDi jsou vybavena filtrem pevných částic (DPF), který odstraňuje z výfukových plynů karcinogenní pevné částice (saze). Trvale otevřené elektronické klapky sání mají nepříznivý vliv na DPF, který se následkem vyřazení z činnosti klapek přicpává rychleji a jeho životnost se rapidně snižuje. Při částečně ucpaném DPF se nejdříve rozsvítí kontrolka na přístrojové desce a částečně sníží výkon. Při úplném zacpání většinou už automobil ani běžným způsobem nejde nastartovat. Filtr pevných částic je velmi nákladné zařízení s cenou kolem 50 tisíc Kč.
Účel a proč není vhodné klapky obcházet (ponechání v otevřeném stavu)
Elektronické klapky sání jsou integrovány do sacího potrubí a mohou být plynule regulovány. Používají se k usměrnění proudění vzduchu do válců, v závislosti na aktuálních otáčkách a zatížení motoru. Ovládány jsou proudově, určitou frekvencí, jejich poloha je sdělována ve formě PWM střídy s poměrem sepnutí 20 až 80 %. Řídicí jednotka motoru vyšle požadavek na změnu polohy klapky, elektronika klapky tento požadavek vykoná a následně vyšle zpětnou informaci o poloze klapky v procentech otevření. Poloha elektronických klapek má rozhodující vliv na pohyb při plnění. Zavírání elektronických klapek sání, vytváří krouživý pohyb plnícího vzduchu kolem svislé osy spalovacího prostoru. Zvýšené proudění umožňuje optimální tvorbu směsi.
Kvůli optimalizaci točivého momentu a spalování, dochází k uzavření elektronické klapky sání, což zvyšuje víření při nízké zátěži. Při spuštění motoru jsou klapky otevřené a jsou znovu zavřeny pouze při volnoběžných otáčkách (cyklus přibližně 80 %). Plynulé otevírání se provádí od volnoběžných otáček do cca 2750 ot/min (cyklus přibližně 20 %). Kvůli optimalizaci výkonu a spalování, umožňují otevřené elektronické klapky vysokou úroveň plnění válců při vysokém zatížení. Tyto klapky jsou zcela otevřené při rychlosti cca 2750 ot/min nebo vyšší a také při vypnutí motoru.
klapky_sani_prehled
Deaktivací elektronických klapek sání se začíná zabývat spousta firem. Princip je v podstatě takový, že se upravuje flash řídící jednotky motoru. Po tomto zásahu zůstávají klapky trvale otevřeny. Vyřazení klapek z činnosti se nepříznivě projevuje především v nízkých a volnoběžných otáčkách motoru. V tomto provozním režimu motoru mají být klapky zavřeny, aby docházelo ke spalování především výfukových plynů z EGR. V případě, kdy jsou klapky trvale otevřeny, proudí do sacího kanálu příliš velké množství čerstvého vzduchu, což má za následek nedokonalé prohoření směsi. Následkem toho dojde k navýšení emisí. Většina vozidel Audi s motorizací 2,7 TDi a 3,0 TDi jsou vybavena filtrem pevných částic (DPF), který odstraňuje z výfukových plynů karcinogenní pevné částice (saze). Trvale otevřené elektronické klapky sání mají nepříznivý vliv na DPF, který se následkem vyřazení z činnosti klapek přicpává rychleji a jeho životnost se rapidně snižuje. Při částečně ucpaném DPF se nejdříve rozsvítí kontrolka na přístrojové desce a částečně sníží výkon. Při úplném zacpání většinou už automobil ani běžným způsobem nejde nastartovat. Filtr pevných částic je velmi nákladné zařízení s cenou kolem 50 tisíc Kč.
Prodej kvalitních náhradních dílů a příslušenství pro automobily. HAMAR.CZ