Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Bydliště: Moravskoslezský kraj

nastavení

Příspěvek od mirek »

jak to mám předvstřik na 0 tak zda se mně o něco višší spotřeba a na -0,5 je to lepší .
ale vstřiky jak maji super hodnoty kolem 0 tak mám -3,4 ted jsou hodnoty o něco horší co si o tom myslite .

Obrázek
Obrázek
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
gielen.
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 19 úno 2015, 17:14

Příspěvek od gielen. »

Obrázek

Chlapy nikde ty vase hodnoty v 04 nemam
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

lenze ty mas rotacku (LOL)
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

Chci se zeptat jaka je maximalni optimalni hodnota synchronizace vacky?
Me to lita od +1,1 do +2,7 a ustaluje se to na +2.2
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

u EDC15 je to +2 -2
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

Co ted s tim?
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

daj to na 0 a budes to mat presne
kubenec
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 18 úno 2009, 14:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od kubenec »

Jaké může mít projevy taková odchylka?
Protože spotřeba na volnoběch je 0,5-0,6lt/h a průměrnou mám cca 7,3lt/100km.
Rozvody byli dělaný před cca 52tkm.
Jak se to dělá nebo počkat na výměnu rozvodů při těch 60tkm jak se píše u SAGů AUY?
Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
Majama
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 20 pro 2013, 14:43
Bydliště: Ostrov 36301

Octavia 2,0TDI 103KW BMM - auto nejede a padá do nouzáku

Příspěvek od Majama »

Máte někdo nějaký nápad? Auto se přivezlo z důvodu vaření vody. Po demontáži se zjistilo, že je podfouklé těsnění hlavy, PD vstřikovače vymačkané sedla (jako vždy), vydřené kluzné ložiska na vačce + zdvihátka. Hlava opravena, vše vyměněno. Nastaveny rozvody na aretace, synchronizace -2,7% jsem posunul na -0,5, vstřikovače nastaveny -180°. Zkušební jízda ukázala, že auto jde pomalu do otáček, bez výkonu do 2500ot. Chyba turba = P0299 - Kapacita plnicího turbo/kompresoru nedostatecná. změřen podtlak k baňce-ok, regulační ventil-ok, snímač tlaku-ok, váha vzduchu-ok, turbo posláno na repas, kde zjistili, jen zakarbonované turbo, repas proveden. Po montáži úplně jiný stejný problém, žádná změna!!! Když auto přivezli, jsem si všiml, že byla synchornizace 004 = -4,7%. Tak jsem to nastavil stejně a ejhle, auto začalo tahat od 2000ot, ale za studena padne do nouzáku = P0299 - Kapacita plnicího turbo/kompresoru nedostatecná. A navíc na obrázku se mi nezdají hodnoty!!!

Nějaká rada????
Obrázek
turistuta
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24 kvě 2014, 07:25

Příspěvek od turistuta »

zdravim prosim o radu mam problem viz video s cvakanim v motoru co by to mohlo byt? děkuji za odpověd https://www.youtube.com/watch?v=XlRClAuZReA z
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

Příspěvek od golfIV »

Ahoj, dnes jsem na to koukal a skace mi to mezi -1,1 a - 1,7 (tdi arl). Mam to nechat byt nebo nastavit? Nekdy se mi zda ze na volnobeh lehce vibruje do sedacky a ma hrubsi chod, ale mozna by to mohl byt silentblok na motoru?? Startuje dobre, jen bile zakouri pri studenym startu, ale pise chybu zhavicky na 3. valci, tak mozna je to tim? Diky za radu
lesnakj
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 bře 2011, 13:06

Příspěvek od lesnakj »

Mám po výmene rozvodov asi 10000km. Hodnota kanál 4 pole 4 je -1,7. Je potrebné to nastaviť na tu 0 ? Zdá sa mi že mám jemne vyššiu spotrebu. Ďakujem.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

ne
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

lesnakj píše:Mám po výmene rozvodov asi 10000km. Hodnota kanál 4 pole 4 je -1,7. Je potrebné to nastaviť na tu 0 ? Zdá sa mi že mám jemne vyššiu spotrebu. Ďakujem.
aky motor?
lesnakj
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 11 bře 2011, 13:06

Příspěvek od lesnakj »

Octavia 2 1.9 TDi PD 77 kW BXE
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“