
Touareg R5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Me se ten motor konstrukcne libi. Pokud dostane co potrebuje neni problem. Za par let budeme rikat jaky to byl drzal proti malobsahovym srackam co se do vseho montujou ted.
U T4 2.5TDi vsichni menili rozvody bez kecu. U T5 2.5TDi vetsina lidi pumpu nevymeni, a jeste kdyz na ne pipa chladici kapalina, dolejvaji dokud se ten motor nezastavi. Pak breci, ze je to na hovno
Longlife take zabiji R5 stejne jako 1.9PD.
U T4 2.5TDi vsichni menili rozvody bez kecu. U T5 2.5TDi vetsina lidi pumpu nevymeni, a jeste kdyz na ne pipa chladici kapalina, dolejvaji dokud se ten motor nezastavi. Pak breci, ze je to na hovno
Longlife take zabiji R5 stejne jako 1.9PD.
jenže na T4 měnily protože to neuměli dolít tady dolejvaj a pak čumí co je za škodu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!