zaslepení EGR 2,0 TDI , BKD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Rudolf píše:
marhan píše:A jak je to v pripade DPFka?? Nezvysi se zaslepenim EGR kourivost a nezaplnuje se DPFko rychleji?

Nezvýší, právě naopak, sníží a tak se i filtr zaplňje pomaleji.

Filtr PRYČ!!! Auto neskutečně ožije a sníží se i spotřeba... Vřele doporučuji!! :-)
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Ja mel problem s cukanim (2.0tdi 8v BMP) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... =bmp+skube porad jsem nemohl prijit na to, cim to je. Pak mi zdejsi clen 12skvarka poradil zkusit zaslepit prave EGR. Narval jsem tam medenej zaslepku a je po skubani.. Ted nevim, zda nechat zaslepku + nechat upravit soft (kontrolka) nebo novej EGR.. Nevim totiz, zda se diky tomu zaslepeni nemuze neco vys.. DPFko zatim kuchat nechci, jeste je celkem vpoho.. Ma zaslepeni nejake nevyhody? (DPF, turbo..)
passat 2.0 tdi, BMP, přev. HDV, 2006/02
Uživatelský avatar
Toledo sxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 30 zář 2009, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj

Příspěvek od Toledo sxe »

Uměl by někdo zaslepit EGR i se SW? okolí Litoměřic (Ústí nad Labem, Roudnice, Mělník apod.) za nabídky děkuji. Motor BKD/16V/103kW
TOLEDO 5P, 6Q - 2.0TDi/128kW BKD/16V
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

Příspěvek od brasel »

prosim pridam se take liberecko zaslepeni dekuji vsem
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Cau

Mam taky 2.0TDi BKD zaslepenej EGR i upravenej soft,delal mi to kamos,je z Duchcova :)
Tak kdyztak mi dejte vedet ;)
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
Uživatelský avatar
Toledo sxe
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 30 zář 2009, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj

Příspěvek od Toledo sxe »

Domluveno na sobotu ;) zavolám ještě předem - třeba ve středu. Pak poreferuji.
TOLEDO 5P, 6Q - 2.0TDi/128kW BKD/16V
Lejonardo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13 lis 2013, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lejonardo »

Ahojte, přemýšlím o zaslepení, mám motor 2.0TDI 103kW PD BRE 16V. Dříve jsem jezdil s 1.9TDI, tu jsem si zaslepil, ale motor se mi skoro za celou jízdu (80km) pořádně nezahřál, pořád kolísala teplota, když jsem jel z kopce, klesla i na 70-80°, někdy i na 60°, na 90° se udržela teplota jen málokdy. Tak nevím, jestli to pro motor spíš není horší, než lepší že bude mít "čistší nádech" ??
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Horší to není.. Tim že to zaslepíš se nic nestane. Motor bude tak jako tak funkční. Jen je potřeba to řešit i sotwarově, což není takovej problém..
Lejonardo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13 lis 2013, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lejonardo »

Když to softwarově nevyřeším, tak to bude něčemu vadit? Kontrolka na budících mi nevadí. Jde o to, kdybych to chtěl zase zprovoznit, tak abych zase nemusel někam na softwarový zprovoznění, abych to jen sám předělal a jelo se dál- ale to už ta kontrolka asi zůstane svítit na těch budících že?
2.0TDI 103kW PD 16V BRE
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

Kontrolka by ti vadit měla vzhledem k tomu co vymysleli v parlamentu a jestli jsem to teda pochopil správně ,že tě policie pošle na stk, pokud ti při namátkové kontrole svítí kontrolka :-)
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Lejonardo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13 lis 2013, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lejonardo »

Jelito píše:Kontrolka by ti vadit měla vzhledem k tomu co vymysleli v parlamentu a jestli jsem to teda pochopil správně ,že tě policie pošle na stk, pokud ti při namátkové kontrole svítí kontrolka :-)
Tak to se mi ještě nestalo, že by se policie koukla jak mám napucovaný budíky :-D, spíš je dycky zajímala SPZtka...
2.0TDI 103kW PD 16V BRE
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Lejonardo píše:Když to softwarově nevyřeším, tak to bude něčemu vadit? Kontrolka na budících mi nevadí. Jde o to, kdybych to chtěl zase zprovoznit, tak abych zase nemusel někam na softwarový zprovoznění, abych to jen sám předělal a jelo se dál- ale to už ta kontrolka asi zůstane svítit na těch budících že?
svítít bude do doby dokud ten EGR nebude funkční tak jak má.. Teoreticky pokud to jen zaslepíš a v softu nevyřadíš z funkce, tak si to jednotka bude vyhodnocovat jako chybu průtoku vzduchu, protože je to hlídaný i přes váhu vzduchu a teoreticky by mohla nasadit režim v jiných hodnotách, vzhledem k tomu že prostě EGR ventil nebude fungovat tak jak má. Reálně to asi ani nepoznáš, protože to výkon vozu neomezí. Je to na tobě jestli budeš v pohodě s hlášením Emise do dílny a svítící kontrolkou, tak že nepoznáš jinou, případně větší chybu.. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“