piliny v motoru 1.9 PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

vendysp píše:divinol ...jezdim na nej uz leta je to celkem neznama znacka...docela kvalitni nemeckej olej ...vymeny po 10 000
Ten kupuju v APM leju všude možně, mají i se specifikací Ford nebo na Francouzská vozidla, jen pro LL intervaly VW dávám Total.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Qantum, origo olej co tu pouziva Audi a VW ma i obednaci vw cislo.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pokud by někdo náhodou myslel, že Edge nemá C3-10, tak splňuje i normu GM Dexos II, která překračuje C3-10 ve všech klíčových vlastnostech.

Ohledně volby C3, nebo ne C3, bych volil podle toho, jestli mám EGR OFF, nebo ne. Low SAPS oleje snižují tvorbu karbonu v sání a na EGR.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

které podle vás jsou lepší zdvíhatka:

http://www.vanep.cz/article-list/generi ... orId=17499

http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm-2

výrobce na cc je ET engineteam a na Vanep KOLBENSCHMIDT.

Dále dáváte i nové šrouby nebo stačí když se dodrží moment a pořadí+ nové těsnění vačky a šály samozřejmě nové,vačka bude jetá,ale originál,měla by být jak nová,tak uvidíme :-) díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Osobně bych šel do INA, buď přímo INA nebo Febi 19800, tam je INA zabelná.
Z tvého výběru pokud nemáš jinou volbu tak KS, ET zdvihátka-ZH0041 jsem jednu sadu reklamoval a více experimentovat nehodlám.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

mjanulik píše:
sniper-- píše:Koukni na tu vacku pořádně......
vačku jsem i protáčel,ale rýhy,či nějaké výrazně opotřebení jsem nenašel,pouze na pravé strané u tandemu se začína objevovat zlatý materíál,ale i tak je všude hladká,bez zubů či zkosení apod.
I když asi něco už má za sebou.Můžou se tam ty pyliny dostat i od někud jinde? Vačku jsem nesundával.To už bych ji asi při sundání rovnou vyměnil se vším potřebným,hydra,uložení vačky,šrouby apod.vzhledem k najetým km.
Tak vacka je KO!!!
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

Sayllo píše:
mjanulik píše:
sniper-- píše:Koukni na tu vacku pořádně......
vačku jsem i protáčel,ale rýhy,či nějaké výrazně opotřebení jsem nenašel,pouze na pravé strané u tandemu se začína objevovat zlatý materíál,ale i tak je všude hladká,bez zubů či zkosení apod.
I když asi něco už má za sebou.Můžou se tam ty pyliny dostat i od někud jinde? Vačku jsem nesundával.To už bych ji asi při sundání rovnou vyměnil se vším potřebným,hydra,uložení vačky,šrouby apod.vzhledem k najetým km.
Tak vacka je KO!!!
Po bočním náhledu na váčku bylo vše jasné proto mám i v plánu vacku dat jinou i když zatím bez jakýkoliv problému a olej a kolem vačky bez pilin
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Ty jo stejně, nemáš žádný náznak něčeho a vačka KO, kdo ví kolik PD tu jezdí s načatou vačkou a majitelé o tom neví, aby to nebyla většina motorů, bo většina motorů má hafo km...
AMF; M47/T2
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

A ses si jisty ze ten vrsek maze bez problemu? vetsinou tu obrousenou vacku maji na svedomi vypadnute zaslepky na vahadlech.

mel jsem nastartovany motor bez vika abych videl jaky je rozdil kdyz na vahadlech vypadnou zatky a verte, ze ta vacka bezi temer na sucho. Veskery olej vytekal vahadlama pryc. Akorat nejaky ten ostrik promazal vacku jinak ani prd.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

I olejové čerpadlo u PD umí zazlobit.
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

Fulltank píše:A ses si jisty ze ten vrsek maze bez problemu? vetsinou tu obrousenou vacku maji na svedomi vypadnute zaslepky na vahadlech.

mel jsem nastartovany motor bez vika abych videl jaky je rozdil kdyz na vahadlech vypadnou zatky a verte, ze ta vacka bezi temer na sucho. Veskery olej vytekal vahadlama pryc. Akorat nejaky ten ostrik promazal vacku jinak ani prd.
před montáží nové vačky mám v plánu ještě změřit i tlak oleje,každopádně záslepky tam jsou
a jinak mám vzít teda raději tyto zdvihátka INA http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm ?
martl
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 lis 2010, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od martl »

Vem magnet a zjistíš jestli je to hliník nebo železo. Mam ATD najeto 400 000km a vačka jako nová. Teď u těch novějších VW to dělají z hřebíkový oceli a proto je to tak brzo v pr..li .
martl
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 lis 2010, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od martl »

Zdvihátka INA jsou tak na 70 000km . Nejkvalitnější tyhle věci jsou KS Kolben Schmid.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Blbost.INA je top. Takze kup INU a pozor at jsou cerne nebo maji cernou vrchni cast, protoze ty jsou urcene pro PD
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
martl
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 lis 2010, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od martl »

Rozebral jsem original motor BLS ,byly tam INA .Na každým válci jedna INA černá a jedna lesklá.Ty lesklý byly všechny po 70 000km poškozený.Tak že i vačka taky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“