Ten kupuju v APM leju všude možně, mají i se specifikací Ford nebo na Francouzská vozidla, jen pro LL intervaly VW dávám Total.vendysp píše:divinol ...jezdim na nej uz leta je to celkem neznama znacka...docela kvalitni nemeckej olej ...vymeny po 10 000
piliny v motoru 1.9 PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud by někdo náhodou myslel, že Edge nemá C3-10, tak splňuje i normu GM Dexos II, která překračuje C3-10 ve všech klíčových vlastnostech.
Ohledně volby C3, nebo ne C3, bych volil podle toho, jestli mám EGR OFF, nebo ne. Low SAPS oleje snižují tvorbu karbonu v sání a na EGR.
Ohledně volby C3, nebo ne C3, bych volil podle toho, jestli mám EGR OFF, nebo ne. Low SAPS oleje snižují tvorbu karbonu v sání a na EGR.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
které podle vás jsou lepší zdvíhatka:
http://www.vanep.cz/article-list/generi ... orId=17499
http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm-2
výrobce na cc je ET engineteam a na Vanep KOLBENSCHMIDT.
Dále dáváte i nové šrouby nebo stačí když se dodrží moment a pořadí+ nové těsnění vačky a šály samozřejmě nové,vačka bude jetá,ale originál,měla by být jak nová,tak uvidíme
díky
http://www.vanep.cz/article-list/generi ... orId=17499
http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm-2
výrobce na cc je ET engineteam a na Vanep KOLBENSCHMIDT.
Dále dáváte i nové šrouby nebo stačí když se dodrží moment a pořadí+ nové těsnění vačky a šály samozřejmě nové,vačka bude jetá,ale originál,měla by být jak nová,tak uvidíme

Tak vacka je KO!!!mjanulik píše:vačku jsem i protáčel,ale rýhy,či nějaké výrazně opotřebení jsem nenašel,pouze na pravé strané u tandemu se začína objevovat zlatý materíál,ale i tak je všude hladká,bez zubů či zkosení apod.sniper-- píše:Koukni na tu vacku pořádně......
I když asi něco už má za sebou.Můžou se tam ty pyliny dostat i od někud jinde? Vačku jsem nesundával.To už bych ji asi při sundání rovnou vyměnil se vším potřebným,hydra,uložení vačky,šrouby apod.vzhledem k najetým km.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Po bočním náhledu na váčku bylo vše jasné proto mám i v plánu vacku dat jinou i když zatím bez jakýkoliv problému a olej a kolem vačky bez pilinSayllo píše:Tak vacka je KO!!!mjanulik píše:vačku jsem i protáčel,ale rýhy,či nějaké výrazně opotřebení jsem nenašel,pouze na pravé strané u tandemu se začína objevovat zlatý materíál,ale i tak je všude hladká,bez zubů či zkosení apod.sniper-- píše:Koukni na tu vacku pořádně......
I když asi něco už má za sebou.Můžou se tam ty pyliny dostat i od někud jinde? Vačku jsem nesundával.To už bych ji asi při sundání rovnou vyměnil se vším potřebným,hydra,uložení vačky,šrouby apod.vzhledem k najetým km.
A ses si jisty ze ten vrsek maze bez problemu? vetsinou tu obrousenou vacku maji na svedomi vypadnute zaslepky na vahadlech.
mel jsem nastartovany motor bez vika abych videl jaky je rozdil kdyz na vahadlech vypadnou zatky a verte, ze ta vacka bezi temer na sucho. Veskery olej vytekal vahadlama pryc. Akorat nejaky ten ostrik promazal vacku jinak ani prd.
mel jsem nastartovany motor bez vika abych videl jaky je rozdil kdyz na vahadlech vypadnou zatky a verte, ze ta vacka bezi temer na sucho. Veskery olej vytekal vahadlama pryc. Akorat nejaky ten ostrik promazal vacku jinak ani prd.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
před montáží nové vačky mám v plánu ještě změřit i tlak oleje,každopádně záslepky tam jsouFulltank píše:A ses si jisty ze ten vrsek maze bez problemu? vetsinou tu obrousenou vacku maji na svedomi vypadnute zaslepky na vahadlech.
mel jsem nastartovany motor bez vika abych videl jaky je rozdil kdyz na vahadlech vypadnou zatky a verte, ze ta vacka bezi temer na sucho. Veskery olej vytekal vahadlama pryc. Akorat nejaky ten ostrik promazal vacku jinak ani prd.
a jinak mám vzít teda raději tyto zdvihátka INA http://www.cc-autodily.cz/zdvihatko-ventilu-35mm ?