vaří baterie!!! polo 1.9d SOS..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vaří baterie!!! polo 1.9d SOS..
čágo ropeři,brácha má polo 96 pouze v naftě a dobíjí mu to 14.6v vyvaří se mu aku a blikají mu světla..nevíme zda je to regulátor napětí v altíku.. kdo by poradil ??? ( klídně i opravil,sme z Bruntálu.. ) tak vela díku 
-
SupermanXXX
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
14.6V je sice trochu víc než je zdrávo (nabíjecí regulované napětí by nemělo u tohoto vozu převýšit 14.4V), ale baterku to jistojistě nevyvaří, nebo rozhodně ne nějak intenzivně. Podle mého názoru je problém jinde než v regulátoru - do systému elektrické instalace jdou napěťové špičky, které voltmetr nezaregistruje, ale jsou škodlivé.
Přezkoušel bych ukostření motoru a celé pohonné jednotky, kostru akumulátoru a na svorky baterky bych zkusil dát velký elektrolytický kondenzátor (pozor na polaritu).
Přezkoušel bych ukostření motoru a celé pohonné jednotky, kostru akumulátoru a na svorky baterky bych zkusil dát velký elektrolytický kondenzátor (pozor na polaritu).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
S největší pravděpodobností do ní jde střídavý proud, pak vaří a pokud se to měří ss měřákem.....
No a na tento způsob dobíjení reagují různé spotřebiče různě, někdy je to docela švanda, kdyžje někomu líto nechat spravit altík za litr a odejde mu třeba počítač ABS, nebo část řídící jednotky - třeba regulace serva volnoběhu - řešil jsem , holt každý svého štěstí strojvůdcem. 
G3 Variant synchro
HA! To by mne nenapadlo. Furt resim slabou a vyvarenou baterku na motorce. Treba kdyz jedu dlouhou vyjizdku a prijedu k benzince, tak s tim sotva toci. Kdyz to necham 1/2 hodky odpocinout, tak je to lepsi. Usmernovat/Regulator je ale novej.bobG3 píše:S největší pravděpodobností do ní jde střídavý proud, pak vaří a pokud se to měří ss měřákem.....No a na tento způsob dobíjení reagují různé spotřebiče různě, někdy je to docela švanda, kdyžje někomu líto nechat spravit altík za litr a odejde mu třeba počítač ABS, nebo část řídící jednotky - třeba regulace serva volnoběhu - řešil jsem , holt každý svého štěstí strojvůdcem.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
uz jsem to neydrzel cist a nic nenapsat, samozrejme je vadny regulator dobijeni. Akumulator jako zdroj s velmi maly vnitrnim odporem ale udrzi toto napeti na mezi plynovaciho napeti, pri kterem se jiz veskera dodana energie akumulatoru meni v teplo, dale se pretezuje prebuzeny alternator a jeho usmernovac. Co nejrychleji to vymen, pokud mas zajem, mame stilici na testovani agregatu, jsem kousek od brna...