oct ll 6q 4x4 řazení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
oct ll 6q 4x4 řazení
Zdravim, mam oct4x4 1,9tdi 6q 2010. 103tis km po ránu mi to hůř řadí je to nějaké zatuhlé a jakoby skýtají synchrony ale neškrtají jen je to můj pocit, těžko se to vysvětluje. Když se to zahřeje tak je to lepší, nemate s tím zkušenosti? Kdyz jsem volal do škodovky tam mi bylo řečeno ze by to byli spíž sucha kulisa a lanovody, je to možné nebo je to zase jen nějaký kec aby se mě zbavili.
Naposledy upravil(a) Boban dne 22 úno 2015, 12:51, celkem upraveno 1 x.
Já bych to viděl že ti unáší spojka tzn že je trochu v záběru...
Dá se to zjistit jednoduše. Když ti to bude ráno dělat tak se postav někde na rovinu šlápni na spojku a rychle zařaď za jedna... Pokud se auto při tom zařazování i o několik mm pohne kupředu tak ti unáší spojka....
Dá se to zjistit jednoduše. Když ti to bude ráno dělat tak se postav někde na rovinu šlápni na spojku a rychle zařaď za jedna... Pokud se auto při tom zařazování i o několik mm pohne kupředu tak ti unáší spojka....
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33503
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: oct 4x4 řazení
nebo řad nasucho nenastartovaným motoremBoban píše:Zdravim, mam oct4x4 1,9tdi 6q 2010. 103tis km po ránu mi to hůř řadí je to nějaké zatuhlé a jakoby skýtají synchrony ale neškrtají jen je to můj pocit, těžko se to vysvětluje. Když se to zahřeje tak je to lepší, nemate s tím zkušenosti? Kdyz jsem volal do škodovky tam mi bylo řečeno ze by to byli spíž sucha kulisa a lanovody, je to možné nebo je to zase jen nějaký kec aby se mě zbavili.
podle mě olej v PP na chuja
Tak jsem dal auto do autorizaku tak tam udělali jen odvzdušnění spojky, promazaní táhel a výměnu oleje a prý je všechno o.k. ze 6q jdou ztuha a bla bla bla bla.
Řekl bych ze je to stejné, tak to budu muset vzít do vlastních rukou a do auto brejla už nikdy více
prosím jak vám jde radit u 6q, můj názor je že by to mělo chodit z lehka bez zadrhnuti. Nevíte o někom kdo se v tom vyzná v Praze, který ví o čem je řeč a ne laborant, který bude laborovat? Bohužel jsem odkazany na auto abych se dostal do práce tak si nemůžu dovolit aby auto stalo v servisu několik dnu než se prijde co to je. Sixta mi poradil aby se servisak podíval na černé víčko z boku převodovky a pak jsme nepochopil proč a co hledat. Od spojky nějaké divné zvuky nevycházejí ani škrábání atd.
Řekl bych ze je to stejné, tak to budu muset vzít do vlastních rukou a do auto brejla už nikdy více

4x4 převodovka je prakticky to samý jako 6Q předokolka 3 hřídelová. A ty řadí mnohem líp než 5Q. To samý u OI, tam je taky řazení u 6Q snazší,lehčí a řekl bych i přesnější.
Mě to řadí pěkně zlehka, dvouhmota origo 250 tis najeto, převoďák nikdo taky ještě neměnil..
Mě to řadí pěkně zlehka, dvouhmota origo 250 tis najeto, převoďák nikdo taky ještě neměnil..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No asi to bude jen moje teorie , ale rekl bych ze problem bude s tou predlohou, jako asi u vsech 6q kde neni predloha . ulozena v kuzelikach, jsi dosel do stadia, ze zadni lozisko te predlohy (hnaci hridele) je v obalu tak volny a vymackany, ze nejenom ze se muze protacet, ale ma hlavne uz axialni vuli a potom se muze stat ze pri seslapnuty spojce ti lamela misto aby jezdila v drazkach predlohy, muze nejdriv popotahnout tu predlohu o tu axialni vuli a tudiz se zmensi jeji chod a dal je unasena pritlakem, potom jdou ty rychlosti radit jakoby hure, protoze ta spojka neni zcela vystavena. Kdyz to ji nechas chvilku seslapnutou, ma ta predloha cas vuli vyrovnat a spojka vypina tak jak ma a radit jde lehceji. Opacny pripad je ze se auto na volnobeh ma snahu popojizdet. Proto ti ten Sixta radil , aby jsi vyndal to cerny vicko, neuvidis tam nic zajimavyho, jen lozisko, no a kdyz si vezmes treba 2 sroubovaky a zkusis to lozisko napacit k sobe a od sebe, hned uvidis jestli je problem tady, jak to bude mit velkou axialni vuli , muze to byt tvuj problem. Tim spis ze pises ze z spojkou zadny problemy nemas, ze nevibruje a podobne. A jinak dej tady na kluky , presne jak ti pisou - ten 6q ze 4x4 je principove uplne stejnej jak predokolka, az na ten nahon zadku, a ty 6q radi krasne lehko a presne, a O2 je jeste k tomu nekde jinde nez 6q u O1. Kdyz by jsi tu skrin vyndaval, tak urcite namaz tu predlohu na drazkach mazacim tukem, jen origo koncern G 001 000, jak ti tady kluci radi.
EDIT: jeste jsem zapomnel, kdyby jsi to vicko vyndaval, tak se znici a musi se koupit a namontovat NOVE
EDIT: jeste jsem zapomnel, kdyby jsi to vicko vyndaval, tak se znici a musi se koupit a namontovat NOVE
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A