Lamela Sach race 228mm

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Lamela Sach race 228mm

Příspěvek od mesi3 »

Spíše info: Na 228mm 5Q set jednohmota fabia atd jsem namontoval sach race lamelu, je slabší než origo! Prý se má používat jen s origo race přítlačákem, čili bere pak nahoře, znova všehcno rozdělat, buďto hned nechat přeobložit a nebo líznout setrvák u přítlačáku. Jen abyste si dali pozor.
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

nejak ti nerozumiem ...

sachs race kit 559NM drzi uz 15t km a spojka zabera uplne normalne
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Mluvim o tom, že není dobrý kombinovat normál přítlačák a race lamelu, bez úprav.
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Co zkusit vypodložit spojkový váleček, nebo zkrátit tyčku?
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pampalini »

Já mám zase ten problém, že spojka zabírá moc dole. Koupil jsem jetej přítlačák race performance a setrvák a lamelu fabia ATD. Nechal jsem ji přeobložit HDS na origo tloušťku.
Mám Octu TDI motor AHF.
Co s tím?
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Tu máš ode mě - nejdřív zkus pořádně odvzdušnit.
Já když jsem měl nejdřív ten přítlak s přeobloženou lamelou ATD, tak to zabíralo taky dole. Vyřešil jsem to prodloužením tyčky ve spojkovém válečku na převodovce o pár mm. Když se lamela protočila (kupoval jsem jí jetou se setrvákem a nejistýma kilometrama), tak jsem koupil lamelu novou a nechal jí se sériovým obložením. V tu chvíli to zase zabíralo nahoře, tak jsem tyčku zase zkrátil.
Doufám, že si to prodlužování a zkracování pamatuju správně a není to obráceně :)
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pampalini »

Spojkový válec se nerozebíral, takže zavzdušněný není.
Otázka: Ví někdo na 100% kde zabírá spojka, když je lamela slabá (sjetá)? Zabírá dole nebo nahoře?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Nahoře, kolik máš s tou preoblozenou lamelou najeto?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pampalini »

S přeobloženou lamelou mám najeto kolem 300km.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Hodnekrat se mi stalo u preoblozeny lamely, že to chce neco najet, min aspon 1000km než si sedne.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pampalini »

Jasně, ale ví někdo jestli když přidám na tloušťce lamely, tak to bude zabírat správně? To je ta otázka. Jde mi o to, že jak bude třeba časem ubývat tloušťka lamely, tak se záběr pedálu bude zlepšovat nebo zhoršovat?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Když pridáš na tloušťku lamely, pedál bude zabírat ještě níž , nebo spojka nevystavi vůbec. Tak že pokud jde dole, tak se to časem může zlepšit. Ale to už jsem ti naznačil v předešlém příspěvku
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pampalini »

Dík za reakce sniper, vážím si toho. Podle mýho selskýho rozumu čím slabší lamela, tím by měl pedál zabíra výš. V tom jsme spolu zajedno. Jenže můj mechanik má opačný názor. Taky je zde otázka samostavu.... Říká, že když je lamela sjetá, tak zabírá dole.
Proto bych byl rád, kdyby se k tomu vyjádřilo víc lidí.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Tak asi tomu nerozumí . Se správně nastaveným samostavem pedal spojky zabíra od nova až pokud nezačne klouzat ve stejné poloze. Ale ty samostav nemáš .
Jinak to chapes správně, ale pro jistotu bych odfrk odvznovak. Už jsem se setkal i s ohnutou pákou vypínáciho ložiska, dokonce dvakrát s prasklou
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Ano je logické pokud zase zvolíte jen samotný přítlačák sach race půjde spojka moc dole, nevím z jakého důvodu ho mají tlustší a raceovou lamelu zase hubenou a proto to pak nesedí k serii a musí se upravovat... Asi aby si člověk koupil celý set... Opravdu nedoporučuju nastavovat se seriovym pritlacakem, ted mi pri plnem seslapnuti spojky skrta pritlacak o lamelu ach joo..
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“