hluk z převodovky 5kv octa 1,9
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hluk z převodovky 5kv octa 1,9
Je tam převodovka nějaká delší, ewt nebo ggu. Na volnoběh ticho, řazení OK. Jak se rozjede, začne rachotit, v tahu i když brzdí motor tak nějak stejně, po vyšlápnutí spojky ticho. Čím je vyšší kvalt, tím je to víc slyšet, na jedničku skoro ne, na 3+4+5 je to hodně hlasité, občas i při akceleraci něco pískne, jak kdyby se protočilo nějaký ložisko nebo tak něco. Olej jsem vyměnil a beze změny, nevyplavalo nic hroznýho a bylo ho i celkem dost - kolem 1,5 litru, je jen hodně do zlatova a spoustu otěru, ale drobného. Mě to přijde jak převod na diferák nebo hlavní ložiska, ale dírou po výpušťáku se zuby zdají být OK, je to možný? Po sundání bočního deklu nic vidět není, jen hodně šupin. Díky.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Právě že to hučí skoro stejně jak při akceleraci, tak při brždění motorem. A docela hodně. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


To asi jo, jen jestli třeba nemají tyto převodovky nějakou nemoc nebo tak něco.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 



Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 



podle mě to bude asi kroužek na té hřídeli nalisovaný, ale v autě je zpět origo převodovka a jezdí, tak uvidíme, jestli se to zaveze sixtovi...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
tak naprosto presne to dela i mne (cordoba), ale uz mam jinou almaru tak uvidim az to vyndam, tak ji otevru. napis pak co si zjistil, porovname kde byl problem
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Na podzim jsem něco podobnýho řešil na leonu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 933#990933
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Zdravim chlapy, mam mozna podobny problem u fabie 1.9 tdi 74kw, pri akceleraci na 4 a 5 stupen nad cca 80km/h jde slyset huceni,hvizdani, jakmile ale pustim plyn tak to zmizi. Turbo bylo menene pred rokem. Co by to mohlo delat ? Zarazi me ze to dela jen pri te akceleraci napadalo me lozisko ale to by delalo i furt ne ? Mohlo by to byt sani ? Kdyz vytocim 1,2,3 tak nic a tahne pekne. Nejvice jsem si asi rikal prevodovka, diferencial popripade poloosa ? Budu rad za kazdy nazor. Mrknite ma video jde to pekne slyset az od tech 80 vzdycky jak pustim plyn tak to prestane pak pridam zas to zacne, kdyz jsem pak jel uz u koncu skoro tech 140 tak me uz prislo ze to mizi.
Zkousel jsem vyvjesit kola a rozjet to a nic klid takze to dela jen kdyz je auto na zemi v zaberu jakmile se kola vyvjesi tak je klid.
https://www.youtube.com/watch?v=Xg-nWhkxXfQ
Zkousel jsem vyvjesit kola a rozjet to a nic klid takze to dela jen kdyz je auto na zemi v zaberu jakmile se kola vyvjesi tak je klid.
https://www.youtube.com/watch?v=Xg-nWhkxXfQ