nové vačky + rozvody = netáhne a spotřeba :(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
gielen.
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2015, 17:14

nové vačky + rozvody = netáhne a spotřeba :(

Příspěvek od gielen. »

Passat B5,5 V6 TDI 110kw 2003 najeto 210 000

Výměna prasklé hlavy
Výměna 4x vačka
Výměna všech vahadel,zdvihátek atd
Výměna termostatu
Udělány komplet rozvody

Doladění vstřikovacího... na hodnotu 0,0 až 0,2

A auto netáhne jak má..
( nekdy se "turbozrychleni" nedostavý ).. a jedeto jako bych místo trojky hodil rovnou 6stku.
a spotřeba je 12l
( původně jsem jezdil 8,5 / 9 a to jsem tomu celkem šlapal)


poznatek:
Spotřeba volnobehu při rozjetém aute lítá od 1 do 6 litru..( kdyz zastavim volnobeh okolo 1,3 )
a ted jsem zjistil že je vadné čidlo teploty motoru ( zkrat na kostru ) nebude to nakonec tim čidlem?


Zde log motoru jízda
http://uloz.to/xfpXmLfV/mirny-kopec-csv
http://uloz.to/xGYuXLMs/mirne-z-kopce-csv

Prosím o názor..diky





+
Nejde login
vag com 304 nebo 311 nebo 409

Motor - login
Zadávam kod login

12233 4 valec TDI**):
26231 V6 2.5 AFB/AKN
26242 V6 2.5 AFB/AKN
26261 V6 2.5 AFB
26262 V6 2.5 TDI** AFB AKE ?
26281 (?)
24262 V6 2.5 AFB

Po vložení jakého koliv kodu to chvilku pracuje a pak vyhodi hlasku " login neplatny porucha v komunikaci " a za další chvilku to hodi "Prilis mnoho prenos chyb pro dalsi komunikaci"

takže taky netuším :(

Díky za pomoc chlapy
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20472
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo to horni teplotni cidlo umi zazraky u 2.5ky....
gielen.
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2015, 17:14

Příspěvek od gielen. »

roman1648 píše:Jo to horni teplotni cidlo umi zazraky u 2.5ky....
Tak čidlo je nové. a žádná změna :(
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

pokud mas manual prevodovku tak ten povstrik by mnel byt 2.0 stupne po hu tolerance je 0.2 plus minus
gielen.
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2015, 17:14

Příspěvek od gielen. »

golfgti16v píše:pokud mas manual prevodovku tak ten povstrik by mnel byt 2.0 stupne po hu tolerance je 0.2 plus minus
Jak jsi přišel na těch 2.0 ?
Všude se píše že to má být na 0

Takže řikáš že to mam zvednout z 0,2 na 2,0 ? No mužu to zkusit..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20472
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vačky byly jaky ty novy?
Ja proc se ptam-jednou jsem delal opravu za bakulu penez(cerpadlo,turbo,vacky,vstriky) a vysledek jako bida,auto jelo jak GII 1.6td...po nekonecnym badani a stelovani jsem zjistil ze ty vacky byly sunt...
gielen.
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2015, 17:14

Příspěvek od gielen. »

roman1648 píše:Vačky byly jaky ty novy?
Ja proc se ptam-jednou jsem delal opravu za bakulu penez(cerpadlo,turbo,vacky,vstriky) a vysledek jako bida,auto jelo jak GII 1.6td...po nekonecnym badani a stelovani jsem zjistil ze ty vacky byly sunt...
Zjistím..ted uz to nevim.

Ale vím že se točili dost stuha.. ale tak to jsem si říkal ze je tím ze je vše nový a potrvá než si to " sedne" ....
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

gielen. píše:
golfgti16v píše:pokud mas manual prevodovku tak ten povstrik by mnel byt 2.0 stupne po hu tolerance je 0.2 plus minus
Jak jsi přišel na těch 2.0 ?
Všude se píše že to má být na 0

Takže řikáš že to mam zvednout z 0,2 na 2,0 ? No mužu to zkusit..
2.0 stupne jsou v dp na nulu se davaji u automatu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“