ide o 406 2.1td so slávnym lucasom... stalo sa mi to po jazde na diaľnici.
Auto po ubratí otáčok pri podraďovaní proste zhaslo.
Po naštartovaní motor ihneď zhochol alebo bežal chvíľku, potom si trošku pridal plyn a znova zhasol..
Ak to v tom momente keď motor zrovna naskočí držím v otáčkach, tak (väčšinou) nezdochne.
Po chvíli sme prišli na to, že ak pumpujem ručne palivo, tak motor naštartuje vždy a ide (relatívne) ako má. Natiahli sme si preto hadice od motora cez okno do auta a 250 km ručne pumpovali, aby sme došli aspoň domov

Palivové trubky som prefúkol ústami, filter je OK, skúšali sme aj napojiť palivo priamo z kanistra aj bez filtra a nepomohlo.
A teraz otázka - odišla podávacia časť, ktorá ťahá palivo z nádrže? Je oprava jednoduchá/rentabilná? Alebo to jednoducho niekde cez tesnenie saje vzduch?
Čerpadlo bolo vraj "repasované" za vyše 300 euro, ja som auto kúpil a po týždni sa postalo

Už mám pripravené čerpadlo bosch z XM, ktoré dám pre nahodením skontrolovať a nastaviť.
Pýtam sa len čiste zo zaujímavosti, aby som vedel či sa lucas bude dať za rozumné peniaze opraviť a predať ďalej.