kvílení rozvodů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marsyn
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2006, 20:54
Odpovědi: 0

kvílení rozvodů

Příspěvek od marsyn »

Dobrý den,
chtěl bych poprosit o rady. Motor 85KW 19TDI AJM, 115000km, kolem 1800-2000 otáček (na místě nejedu) začne divně kvílet něco asi v rozvodech. Mimo tenhle rozsah otáček to neslyším. Měli jsme sundany řemen k altíku atd. abychom vyloučili jako zdroj zvuku altik, kompresor...Takže jsou to asi nejspíš rozvody. Dle servisni knížky rozvody měněny v 75000km volal jsem tam a pry měnili i kladky. Tady na foru jsem zjistil že to může dělat i moc naplý řemen(to si taky mysli kamarad servisak) potažmo vodni pumpa. Auto mam rok a zda se mi že ze začatku to tak nedělalo. Může to dělat turbo třeba? Kolega ma ten samy motor a jeho trurbo slyšim výrazně až tak od 2000ot to moje už od 1500ot. Co myslíte?. Poraďte pls. mam obavy s tim jezdit. Děkuji.
marsyn
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2006, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od marsyn »

fakt nikdo :(
Zkousel jsem "Hledat" ;) jsem tu druhou hodinu dovedel jsem se co je to EGR, na co ma vliv cidlo teploty vody, kdy menit vodni pumpu a rozvody a jine uzitecne informace co jsem ani nechtel, ale zadna prima odpoved na to co se ptam. Poraďte prosím.
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

pozri takto cez forum ti asi nikto nic moc ktomu nepovie,to by chcelo pocut na vlastne usi zajdi za nejakym servismanom alebo aspon hod na net zvukovu nahravku,
ja som tiez takto laboroval asi pol roka a zistil som ze mam uvolnenu trubku od posilnovaca riadenia ktora narazala na kov a cinkala pri otackach medzi 1500 a 2000 asi tusim uz neviem presne.
romanotulini
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 srp 2007, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od romanotulini »

Podla mna to robí vodná pumpa...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

zle zalozeny rozvod . dajaky magor ti to prespanoval a teraz ti to kvili. pozri ked to bude zohriate ci hydrospanovak nieje na doraze. ak ano tak polamat ruky tomu kto to menil (LOL) (LOL) (LOL) . obrazne
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
marsyn
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2006, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od marsyn »

to travel:no ja se uz prave ptal na ten zvuk trech lidi
prvni je z autorizovaneho servisu (kamos) ten rikal je remen moc naply ze je novy - no to asi tezko je novy kdyz pred rokem to nedelalo
ti dva druzi rikali ze je to normalni- tak to asi nejsem normalni ja

to all:
Mimochdem dneska jsem menil cidlo teloty chladici kapaliny. Jak uz se tak v tom hrabu rikal jsem si (pac jsem se tady docet spoustu uzitecnych rad) ze se jen tak z nudy kouknu na tubo (to tahlo co ovlada lopatky) a na EGR ventil a sundam krytku rozvodu co tam vlastne krasneho uvidum. Takze postupne:

1.prvni sla dolu krytka rozvodaku - kua remen na konci drazek zoztrepeny, napisy na nem necitelne velka remenice na cele jemne porezla.Prd tomu rozumim ale jestli to tak ma byt tak :x

2.EGR koleno dolu + trubka dolu- dvakrat kua vyteklo asi pul deci oleje z te trubky co vede z vyfukoveho potrubi nahoru k EGR a hele zaslepka ale jaka plech hlinik tl.0.3mm z nejake konzervy asi. (wallbash)
No tak ted uz vim proc se mi to tak blbe hreje. Ale co me zarazilo bylo neco strasne ohyzdneho na stenach sani cca 3-4mm tloustky fakt nekecam takhle zaje***y snad neni ani vyfuk od fiftla.Hnuj. Jinac ventil samotny jde podtlakem v puse otevirat. Jde to tezko ale jde.

3. No a turbo ta tycka chodi asi 20mm celkem lehce (zmacknu rukou). Mato tak byt nebo je to malo? Pak uz to narazi na doraz.

Posledni dotaz dosud se mi zdalo ze turbo ma moc vysoke otacky na volnobeh muze to byt tim zaslepenym EGR? Logicky kdyz je EGR otevreny (pri volnobehu) tak cast spalin proudi do sani tudiz je ve vyfuku pred turbem mensi tlak na lopatky. Nebo jsem to pochopil blbe?

Pak dam vedet jak to vsechno dopadlo. A jak to jezdi protoze ted vadne pri 2000-2100ot. (vaha vzuchu menena, cidlo teploty meneno, VAG nic neukazuje blbe dela to tak od doby co jsem ho koupil) a ten EGR tam dam jak ma byt origos ac zde jak vim neni mnoho priznivcu tohoto reseni. Ahojte.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“