Dobrý den,
chtěl bych poprosit o rady. Motor 85KW 19TDI AJM, 115000km, kolem 1800-2000 otáček (na místě nejedu) začne divně kvílet něco asi v rozvodech. Mimo tenhle rozsah otáček to neslyším. Měli jsme sundany řemen k altíku atd. abychom vyloučili jako zdroj zvuku altik, kompresor...Takže jsou to asi nejspíš rozvody. Dle servisni knížky rozvody měněny v 75000km volal jsem tam a pry měnili i kladky. Tady na foru jsem zjistil že to může dělat i moc naplý řemen(to si taky mysli kamarad servisak) potažmo vodni pumpa. Auto mam rok a zda se mi že ze začatku to tak nedělalo. Může to dělat turbo třeba? Kolega ma ten samy motor a jeho trurbo slyšim výrazně až tak od 2000ot to moje už od 1500ot. Co myslíte?. Poraďte pls. mam obavy s tim jezdit. Děkuji.
kvílení rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 776
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
pozri takto cez forum ti asi nikto nic moc ktomu nepovie,to by chcelo pocut na vlastne usi zajdi za nejakym servismanom alebo aspon hod na net zvukovu nahravku,
ja som tiez takto laboroval asi pol roka a zistil som ze mam uvolnenu trubku od posilnovaca riadenia ktora narazala na kov a cinkala pri otackach medzi 1500 a 2000 asi tusim uz neviem presne.
ja som tiez takto laboroval asi pol roka a zistil som ze mam uvolnenu trubku od posilnovaca riadenia ktora narazala na kov a cinkala pri otackach medzi 1500 a 2000 asi tusim uz neviem presne.
-
romanotulini
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16 srp 2007, 20:25
to travel:no ja se uz prave ptal na ten zvuk trech lidi
prvni je z autorizovaneho servisu (kamos) ten rikal je remen moc naply ze je novy - no to asi tezko je novy kdyz pred rokem to nedelalo
ti dva druzi rikali ze je to normalni- tak to asi nejsem normalni ja
to all:
Mimochdem dneska jsem menil cidlo teloty chladici kapaliny. Jak uz se tak v tom hrabu rikal jsem si (pac jsem se tady docet spoustu uzitecnych rad) ze se jen tak z nudy kouknu na tubo (to tahlo co ovlada lopatky) a na EGR ventil a sundam krytku rozvodu co tam vlastne krasneho uvidum. Takze postupne:
1.prvni sla dolu krytka rozvodaku - kua remen na konci drazek zoztrepeny, napisy na nem necitelne velka remenice na cele jemne porezla.Prd tomu rozumim ale jestli to tak ma byt tak
2.EGR koleno dolu + trubka dolu- dvakrat kua vyteklo asi pul deci oleje z te trubky co vede z vyfukoveho potrubi nahoru k EGR a hele zaslepka ale jaka plech hlinik tl.0.3mm z nejake konzervy asi.
No tak ted uz vim proc se mi to tak blbe hreje. Ale co me zarazilo bylo neco strasne ohyzdneho na stenach sani cca 3-4mm tloustky fakt nekecam takhle zaje***y snad neni ani vyfuk od fiftla.Hnuj. Jinac ventil samotny jde podtlakem v puse otevirat. Jde to tezko ale jde.
3. No a turbo ta tycka chodi asi 20mm celkem lehce (zmacknu rukou). Mato tak byt nebo je to malo? Pak uz to narazi na doraz.
Posledni dotaz dosud se mi zdalo ze turbo ma moc vysoke otacky na volnobeh muze to byt tim zaslepenym EGR? Logicky kdyz je EGR otevreny (pri volnobehu) tak cast spalin proudi do sani tudiz je ve vyfuku pred turbem mensi tlak na lopatky. Nebo jsem to pochopil blbe?
Pak dam vedet jak to vsechno dopadlo. A jak to jezdi protoze ted vadne pri 2000-2100ot. (vaha vzuchu menena, cidlo teploty meneno, VAG nic neukazuje blbe dela to tak od doby co jsem ho koupil) a ten EGR tam dam jak ma byt origos ac zde jak vim neni mnoho priznivcu tohoto reseni. Ahojte.
prvni je z autorizovaneho servisu (kamos) ten rikal je remen moc naply ze je novy - no to asi tezko je novy kdyz pred rokem to nedelalo
ti dva druzi rikali ze je to normalni- tak to asi nejsem normalni ja
to all:
Mimochdem dneska jsem menil cidlo teloty chladici kapaliny. Jak uz se tak v tom hrabu rikal jsem si (pac jsem se tady docet spoustu uzitecnych rad) ze se jen tak z nudy kouknu na tubo (to tahlo co ovlada lopatky) a na EGR ventil a sundam krytku rozvodu co tam vlastne krasneho uvidum. Takze postupne:
1.prvni sla dolu krytka rozvodaku - kua remen na konci drazek zoztrepeny, napisy na nem necitelne velka remenice na cele jemne porezla.Prd tomu rozumim ale jestli to tak ma byt tak
2.EGR koleno dolu + trubka dolu- dvakrat kua vyteklo asi pul deci oleje z te trubky co vede z vyfukoveho potrubi nahoru k EGR a hele zaslepka ale jaka plech hlinik tl.0.3mm z nejake konzervy asi.
No tak ted uz vim proc se mi to tak blbe hreje. Ale co me zarazilo bylo neco strasne ohyzdneho na stenach sani cca 3-4mm tloustky fakt nekecam takhle zaje***y snad neni ani vyfuk od fiftla.Hnuj. Jinac ventil samotny jde podtlakem v puse otevirat. Jde to tezko ale jde.
3. No a turbo ta tycka chodi asi 20mm celkem lehce (zmacknu rukou). Mato tak byt nebo je to malo? Pak uz to narazi na doraz.
Posledni dotaz dosud se mi zdalo ze turbo ma moc vysoke otacky na volnobeh muze to byt tim zaslepenym EGR? Logicky kdyz je EGR otevreny (pri volnobehu) tak cast spalin proudi do sani tudiz je ve vyfuku pred turbem mensi tlak na lopatky. Nebo jsem to pochopil blbe?
Pak dam vedet jak to vsechno dopadlo. A jak to jezdi protoze ted vadne pri 2000-2100ot. (vaha vzuchu menena, cidlo teploty meneno, VAG nic neukazuje blbe dela to tak od doby co jsem ho koupil) a ten EGR tam dam jak ma byt origos ac zde jak vim neni mnoho priznivcu tohoto reseni. Ahojte.