BMW 335Cd 286PS to 340PS / 708Nm powered by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

BMW 335Cd 286PS to 340PS / 708Nm powered by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

BMW 335Cd – Úprava software - Stage 1
Do naší firmy zavítala tentokrát méně běžná verze BMW, přesněji kupé modelové řady E92 s třílitrovým naftovým motorem se systémem přeplňování twinturbo. Jednalo se o výkonovou verzi 286PS a 580Nm.
V počátku byl zajímavým překvapením sériový výkon motoru, který viditelně překročil parametry udávané výrobcem (295PS a 610Nm). Vůz měl najeto cca 170 tis km, evidentně jde o dobře zajetý a udržovaný motor.
Zákazník si dopřál pouze úpravu software s důrazem nikoliv na maximální výkon, ale spíše jeho co nejplynulejší průběh a ostřejší reakce na plyn. Konečné hodnoty se dle grafu vyšvihly na 340PS a 707Nm a křivka výkonu je dle majitelových představ.
Nyní zvažuje další nárůst „koní“, který lze bezpečně realizovat po určitých „hardwarových“ úpravách.
— v DIESELPOWER s.r.o.

Krátký videosestřih: ZDE

40-200KM/H: ZDE



Tuto úpravu můžete objednat zde:
http://race.dieselpower.cz/kontaktujte-nas.php


Více zde:
http://race.dieselpower.cz/novinky.php?new=165

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 8071567329

https://twitter.com/DIESELPOWERcz/statu ... 0840229890


Obrázek
Obrázek
Obrázek

#bmw,#bmw 330xd,#bmw335d,#bmw330d,#dieselpower
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 25 úno 2015, 17:39, celkem upraveno 7 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Myslím že by som sa len usmieval za jazdy (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

:D
Obrázek
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

To musí bejt strašný peklo :o
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

zas az take peklo nie :) nezabudni ze auto ma aj svoju vahu :)
Cupra TDI
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Obrázek
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

aky je cas 100 -200 ?
Cupra TDI
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

tantor-bn píše:aky je cas 100 -200 ?
Staci se zamyslet a mrknout na video. Me to vychazi na nejakych cca 12s (podle videa).

Nutno podotknouti, ze jsme v tom jeli dva a ja jsem "metracek", takze verim, ze to je taky znat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

nevidel som na videu 100vku ;) dakujem ;)
Cupra TDI
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Jestli to video neni ani trochu downhill nebo jestli tam třeba neni špatnej rozměr pneu, tak to na udávanej výkon jede fakt dost slušně. Obzvlášt když to srovnáte třeba s: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=33 To ten X-Drive u F30 opravdu sežere tolik dynamiky i ve vyšších rychlostech?
Volvo V70 2,5D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@dali: Ver ze ani nahodou, jeli jsme spolecne z Nemecka a je to na dalnici do Prahy. Specialne kvuli tomuto moznemu zkresleni jsme vybirali dobry usek. Jedine, jiz zminovane zkresleni, je muj metrak navic, pricemz mi bylo receno ze je to znat :D

Nevim, zda to sezere tolik dynamiky ale ono treba nejsou "kone" jako kone Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ves32
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08 kvě 2011, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ves32 »

dali píše:Jestli to video neni ani trochu downhill nebo jestli tam třeba neni špatnej rozměr pneu, tak to na udávanej výkon jede fakt dost slušně. Obzvlášt když to srovnáte třeba s: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=33 To ten X-Drive u F30 opravdu sežere tolik dynamiky i ve vyšších rychlostech?
Xdrive je opravdu velký žrout dynamiky. Uvedu na porovnání továrních údajů F30 330d, která má zadokolku i čtyřkolku (335d je jen xdrive). Roli hraje hmotnost +70 kg, horší Cx 0,29 proti 0,28, ale především ztráty v hnacím traktu. Čím vyšší výkon motoru, tím se nůžky v dynamice mezi sdrive a xdrive více rozevírají.

sdrive xdrive
0-100 5,6 5,7
0-200 24,5 26,4
0-220 33,9 37,4
0-240 51,6 61,6
0-250 77,4 137,6

Tady jsou odkazy:
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... _330d.html
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... drive.html
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Jen doplním k diskuzi pár objektivních faktů.

S tímto výkonem jsem sprint na 400m zvládl za 13,2sec a v cíli mi bylo naměřeno 176km/h. Myslím, že na 340PS v kombinaci s 1700kg váhy je to velmi slušné.

Pro srovnání, M3 s 420PS tuto disciplínu dávají v průměru za cca 12,5 sec.

Nicméně, není to konečná fáze, již letos se plánuje další navýšení výkonu 8)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

a aky je rozdiel voci tvojej byvalej fabke rs .? :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

Jen pro srovnání (ne)slavný tříturbo M550D může akorát tak smutně klopit zrak:
http://www.zeperfs.com/fiche4161-bmw-m550-d-xdrive.htm
pro časy musíte trochu odscrollovat dolů
100-160 7s
100-200 14,3s
Kdo nezná zeperfs, tak to jsou velice užitečný stránky, když potřebujete srovnání.
Jejich měření je ale dělaný na racelogicu takže rychlost je GPS. Mám vyzkoušený že pokud třeba tachometr kecá o 5% vůči GPS, tak 100-200 tachometrových a 105-210 (což je 100-200 GPS) je už sakra rozdíl ve výsledným času.
Volvo V70 2,5D
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“