Aditivum VIF a kvalita nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aditivum VIF a kvalita nafty
čerstvá zkušenost: koupil jsem oktavii I. 1,9TDI r.v. 2000 u které bylo nutné při startování za studena nechat otočit startér 2 až 3x než motor naskočil. Při mrazech déle. Po natankování v blízkém rakousku a aplikaci VIF, motor za všech podmínek startuje "na brnk". Už se to řešilo zde:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=vif ale je to věčné téma. Zajímaly by mne Vaše současné zkušenosti.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
ja leju dlouhodobe vif....u passata AJM se mi dokonce zlepsily korekce na vstricich o 0,5 ....ja ho leju ale do nasi czech nafty a nemam se startama problemy....je to spis pro klid duse, ze kdo maze ten jede 

Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

bean69>> Proč jsi to napřed nezkusil jen s naftou z Rakouska nebo z Česka + VIF? Takhle to má prd vypovídací hodnotu protože se nedá říct co vlastně způsobilo onen zázrak
btw zkopíroval sem si v v Opeře mini ten odkaz který jsi zprasil spojením s ostatním textem a dovedl mě zase sem
Moje auto tankovalo napřed v Německu, pak u nás jen Benzina a OMV kdy sem i zkusil VIF, teď jen Rakousko. Nikdy sem nic mimo pocitu nepostřehl.

btw zkopíroval sem si v v Opeře mini ten odkaz který jsi zprasil spojením s ostatním textem a dovedl mě zase sem

Moje auto tankovalo napřed v Německu, pak u nás jen Benzina a OMV kdy sem i zkusil VIF, teď jen Rakousko. Nikdy sem nic mimo pocitu nepostřehl.
Naposledy upravil(a) šulda dne 01 bře 2015, 16:32, celkem upraveno 2 x.
Člověk se pořád učí.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Protože pro rakouskou naftu hovoří mé dvacetileté zkušenosti. Pokaždé když natankuji naftu u nás - kdekoliv - motor víc klepe a VIFu musím dávat dvojnásobek, pokud chci aby "kultivovanost" chodu motoru byla stejná jako rakouská, německá, polská nebo maďarská. Když už jsme u toho: I s prémiovou naftou od Shelu mám špatné zkušenosti. Verva od Benziny je OK - ale ta je stejně plná aditiv. OMV Max Motion je taky OK ale po natankování se mi vždy zvedla spotřeba o až půl litru, o ceně nemluvě. Jinak cokoliv jsem za posledních 5 let u nás natankoval bylo horší než nejlevnější nafta na diskontce venku ke které se znechuceně vracím.šulda píše:bean69>> Proč jsi to napřed nezkusil jen s naftou z Rakouska nebo z Česka + VIF? Takhle to má prd vypovídací hodnotu protože se nedá říct co vlastně způsobilo onen zázrak![]()
btw zkopíroval sem si v v Opeře mini ten odkaz který jsi zprasil spojením s ostatním textem a dovedl mě zase sem
Moje auto tankovalo napřed v Německu, pak u nás jen Benzina a OMV kdy sem i zkusil VIF, teď jen Rakousko. Nikdy sem nic mimo pocitu nepostřehl.
Ovšem pozor: Již potřetí jsem při cestě do Brna tankoval na čerpačce ONO přestože/protože deklarují (kromě ceny) naftu bez aditiv. Vždy jsem do nádrže přihodil dávku VIFu a k mému překvapení to vypadá na dobrou naftu. Jen dodám že momentálně jezdím s autem popsaným níže a rakouskou tankuji proto že je za stejnou cenu nebo levnější než u nás.
Pro "Šuldu": Věř mi, zkoušel už mockrát se stejným výsledkem. Sorry, ten odkaz byl špatný. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Je tu rovněž popsána moje zkušenost s italskou naftou.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Já mám zkušenost takovou, že jsem asi ještě šmejd nenatankoval a pozoruji akorát, že některá víc pění a natankuji méně, třeba Agip, jiná tak nepění - ONO. Jinak to vždycky žere stejně, resp. odpovídá to stylu jízdy, výkon se trochu mění, ale v závislosti na počasí. Na rakouskou naftu jsem najel spoustu km, na slovenskou jen jednu nádrž, jinak je to nafta od nás, převážně Agip nebo ONO. Hlučnost taky stejná.
A VIF občas dám akorát preventivně ve velké koncentraci třeba po 30tkm
Myslím si, že čím hůře na tom motor je, tím více potřebuje lepší palivo oproti základu sotva plnícímu normu, ať už nafta nebo benzin.
A VIF občas dám akorát preventivně ve velké koncentraci třeba po 30tkm

Myslím si, že čím hůře na tom motor je, tím více potřebuje lepší palivo oproti základu sotva plnícímu normu, ať už nafta nebo benzin.
AMF; M47/T2