Škoda Octavia I ALH 66kW/210Nm na 108kW/315Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- Martin_TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 pro 2009, 21:37
- Bydliště: okr. NJ
že by v únoru kvetly muškáty?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Martin_TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 pro 2009, 21:37
- Bydliště: okr. NJ
Fotky jsou z loňska, je to mazel o tom žádná !
Jinak je to jen decentně poladěno.
Poraďte mi co s tou spojkou? Pokud jedu normálně, tak se nic neděje, ale jak tomu někde přišlápnu na 5-ku, tak to lehce klouzne. Za chvíli začne jaro, zapřáhnu vlek a bude klouzat více. Uvažuju nad novou origo spojkou Sachs včetně nové dvojhmoty (nechci aby to rezonovalo) a lamelu asi přeobložit.
Jinak je to jen decentně poladěno.
Poraďte mi co s tou spojkou? Pokud jedu normálně, tak se nic neděje, ale jak tomu někde přišlápnu na 5-ku, tak to lehce klouzne. Za chvíli začne jaro, zapřáhnu vlek a bude klouzat více. Uvažuju nad novou origo spojkou Sachs včetně nové dvojhmoty (nechci aby to rezonovalo) a lamelu asi přeobložit.
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
za mna jednohmota a je doživotný pokoj, Ja ked vidím, jak sa pohýna moja stará, bez pridania plynu, vždy si hovorím, že dvojhmota by jej už ruku podala, (alebo nakopala) a pri tom výkone by som ani žiadne hds neriešil, mám podobné čísla ako ty a drží aj séria.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
za mě taky jednohmota, dávali jsme teď set jednohmoty valeo na caddy 1,9 77kW poladěno od Dieselpoweru a vůbec to není poznat, paráda. Origo setrvák 240 tis a byl natvrdo...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
No... ze to neni poznat bych se asi hadal. Mel jsem ji v OII a uplne ono to nebylo, i kdyz samozrejme nerikam, ze se s tim nedalo zit. Pro 400 Nm a 228mm spojku bohuzel jine dlouhodobe spolehlive reseni nez jednohmota neni, ale u mensich Nm bych si to s tou jednohmotou dobre rozmyslel...MirekX píše:za mě taky jednohmota, dávali jsme teď set jednohmoty valeo na caddy 1,9 77kW poladěno od Dieselpoweru a vůbec to není poznat, paráda. Origo setrvák 240 tis a byl natvrdo...
- Martin_TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 pro 2009, 21:37
- Bydliště: okr. NJ
Toho se právě taky bojím a tak bych rád věděl, jestli nová origo spojka s dvouhnotou snese dlouhodobě mých 315-320 Nm ? S jednohmotou jsem jel v jednom podobně poladěném autě a trochu to rachtalo.
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
jestli ta původní spojka jenom klouže a jinak nic nedělá, nemlátí, necuká, tak bych jen přeobložil lamelu za 500 kč a jezdil dál, nikdy nekoupíš tak kvalitní setrvák, co je z výroby...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- Martin_TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 pro 2009, 21:37
- Bydliště: okr. NJ
Jo spojka je potichu, necuká, jen když tomu fest šlápnu na 5-ku, tak lehce klouzne. OK, přeobložit lamelu je celkem pohoda. Dát tam raději nějaké keramické obložení nebo normální ?
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
- Martin_TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 pro 2009, 21:37
- Bydliště: okr. NJ
Jak to funguje v té firmě Renovak? Pošlu starou lamelu na přeobložení? Našel jsem u nich celý kit (Spojkový kit National HDS CK9678HDS za 4102 Kč).
Pak jsem našel že spojky renovují, ale ceny jsem za renovaci lamely s HDS nenašel. Máte s tím někdo zkušenost? Jak dlouho to trvá ?
Pak jsem našel že spojky renovují, ale ceny jsem za renovaci lamely s HDS nenašel. Máte s tím někdo zkušenost? Jak dlouho to trvá ?
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.