Ahoj, máme fabii 1.4 mpi 44kw asz a máme následující problém, motoru kolísají otáčky na voloběh, po nastartování motor někdy hned chípne nebo spadnou otáčky strašně dolů, při vyšlápnutí spojky při jízdě občas taky chcípně, mechanik vyčistil škrtící klapku, skontroloval sání a prý těsní dobře. Byl vyměněn filtr benzínový,vzduchový,olejový+olej, vyměnila se 2. lambda za katem protože byla uplně mrtvá. Motor při jízdě občas zacuká v nižších otáčkách ale jinak jede dobře. Nevíte někdo co by to mohlo způsobovat?díky moc
vag píše tohle:
17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota
P1141 - 35-00 - -
16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok
P0441 - 35-10 - - - Sporadicky
17909 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Zkrat ke kostre
P1501 - 35-00 - -
Fabia MPI chcípání motoru, kolísání otáček
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
motor - měřený hodnoty - skupina 3 pole 2 na volnoběh 350 až 600mbar
snímač tlaku je sloučenej se snímačem teploty nasavanýho vzduchu. Na něj se mužeš podívat ve skupině 4 pole 4. Tam by měla bejt cca venkovní teplota, budeš lehce vyšší..
Relátko najdeš v akčních členech normálně u motoru. Musí sepnout relátko a čerpadlo.
snímač tlaku je sloučenej se snímačem teploty nasavanýho vzduchu. Na něj se mužeš podívat ve skupině 4 pole 4. Tam by měla bejt cca venkovní teplota, budeš lehce vyšší..
Relátko najdeš v akčních členech normálně u motoru. Musí sepnout relátko a čerpadlo.