Fabia MPI chcípání motoru, kolísání otáček

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jimmy3
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 úno 2013, 22:17

Fabia MPI chcípání motoru, kolísání otáček

Příspěvek od jimmy3 »

Ahoj, máme fabii 1.4 mpi 44kw asz a máme následující problém, motoru kolísají otáčky na voloběh, po nastartování motor někdy hned chípne nebo spadnou otáčky strašně dolů, při vyšlápnutí spojky při jízdě občas taky chcípně, mechanik vyčistil škrtící klapku, skontroloval sání a prý těsní dobře. Byl vyměněn filtr benzínový,vzduchový,olejový+olej, vyměnila se 2. lambda za katem protože byla uplně mrtvá. Motor při jízdě občas zacuká v nižších otáčkách ale jinak jede dobře. Nevíte někdo co by to mohlo způsobovat?díky moc

vag píše tohle:

17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota
P1141 - 35-00 - -
16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok
P0441 - 35-10 - - - Sporadicky
17909 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Zkrat ke kostre
P1501 - 35-00 - -
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

ASZ to nebude, asi myslíš AZE nebo AZF.. Pokud se nepletu, zatížení motoru je řízeno tlakem v sání. Takže kontrola snimače tlaku a teploty nasavaneho vzduchu, pripadne vymena.. koukni do merenych hodnot, pres akcni cleny vyzkousej relatko - tam to bude na vymenu ale zkontroluj vedeni k cerpadlu.
jimmy3
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 úno 2013, 22:17

Příspěvek od jimmy3 »

pardon je to azf, když to čidlo odpojim, pozná se jestli je vadný? že to třeba pojede líp. Přes jaký akční členy mám vyzkoušet to relátko?
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

motor - měřený hodnoty - skupina 3 pole 2 na volnoběh 350 až 600mbar
snímač tlaku je sloučenej se snímačem teploty nasavanýho vzduchu. Na něj se mužeš podívat ve skupině 4 pole 4. Tam by měla bejt cca venkovní teplota, budeš lehce vyšší..
Relátko najdeš v akčních členech normálně u motoru. Musí sepnout relátko a čerpadlo.
chiquillo
Přispěvovatel
Příspěvky: 283
Registrován: 17 črc 2011, 19:14
Bydliště: MLK

Příspěvek od chiquillo »

vyměnil bych čidlo chl. kapaliny (neni drahé) často to dělá ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

mrkni na hadičku od odvětrání. Je zezadu na klapce.Ráda vypadne a pak to dělá přesně co píšeš.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Tomas6 píše:mrkni na hadičku od odvětrání. Je zezadu na klapce.Ráda vypadne a pak to dělá přesně co píšeš.
pravda, ještě jestli není díravá to už jsem taky viděl
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“