Schéma peugeot 106 1998 1,1i

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45

Schéma peugeot 106 1998 1,1i

Příspěvek od Mira250f »

Ahoj neměl by někdo prosím schéma zapojení motorový jednotky?
Auto nejede,a nespíná mi relé na paliv čerpadlo a příslušenství motoru...
Předem díky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co pojistka?
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Nejdřív zkus rozpojit, zkontrolovat, napružit kontakty, pořádně je očistit a nastříkat a zase připojit silný kabelový svazek, který je zhruba pod LP světlem. Většinou je tam nějaký shnilý kontakt nebo stačí jen napružit. Jeden kabel je i na spínání čerpadla. Na 80% bude problém tady, alespoň já s tím mám zkušeností spoustu. ;)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45

Příspěvek od Mira250f »

pojistky OK to jsem zapoměl napsat.
Jasně mrknu na to;) je fakt že jednou už jsem to taky zažil že to tam bylo zoxidovaný...
Ale právě se snažím si většinou prvně změřit napájení ŘJ,relé a podobně a až pak hledám ve svazkách, protože mi to přijde rychlejší, jenže bohužel schéma nemám na tohle auto nemám, v ESI není a na google sem taky nic nenašel :(
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v první řadě nahlaš

háže to jiskru? :? :? :?
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45

Příspěvek od Mira250f »

Tak schéma už mám. :)
Pak dam vědět jak sem dopadl...
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45

Příspěvek od Mira250f »

Úplně jsem zapoměl napsat jak to dopadlo. Už před dvěma týdny jsem to vyřešil, byl uhnilý napájecí drát ŘJ motoru.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

od toho je diagnostika řídící jednotka motoru neodpovídá
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1098
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Ventilové vůle Peugeot 106 1.1 motor TU1M+

Příspěvek od pepe276 »

Nechci otevírat nové téma a tak se zeptám tady.
Jaké ventilové vůle má mít ve 106 motor TU1M+ (1.1i) 60k? Nemám manuál na 106, jen na starou dobrou 205 a tam se u motoru TU 1.1 píše, že vůle za studena je na sání 0,15-0,25 a výfuk 0,35-0,45. Sání beru, ale není ten výfuk nějak moc?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ne to je fakt předpis, ale dávám to ca. na 30 volných a je to..
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“