Hlavní brzdový válec

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48
Odpovědi: 0

Hlavní brzdový válec

Příspěvek od Leon 007 »

Po standartní výměně hlavního brzdového válce výrobce TRW a následném odvzdušnění se jelo auto vyzkoušet a po opakovaném brždění začel brzd.pedál tvrdnout víc a víc a auto začalo připrzďovat až se zastavilo. Pak se rozvítila kontrolka ABS a ESP . Na vagu to píše příliš velký tlak proveďte základní nastavení brzd.
To jsme udělali a všechno bylo dobré,ale po ujetí několik km začal padál opět tvrdnout a auto přibrzďovat. A tak jsem to už zkoušel 2x a pořád se to opakuje.

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Jestli je to jen třeba špatně odvzdušňeno nebo je špatný ten nový brzdový válec. Vůbec nevím co s tím.
Auto je Ibiza 6L 2007 96kw TDi brzdy 288+232mm klasika.
Díky za každou radu
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Není vůle mezi válcem a posilovačem. Zkus povolit ty 2 šrouby na brzdovém válci,párkrát šlápni a pak koukni zda se brzdy odbrzdí../pokud to takhle máš/
nepropadat panice...
Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Leon 007 »

jericho-3 píše:Není vůle mezi válcem a posilovačem. Zkus povolit ty 2 šrouby na brzdovém válci,párkrát šlápni a pak koukni zda se brzdy odbrzdí../pokud to takhle máš/
Ano mám to tak.
Proč by se měly ty brzdy blokovat i kdyby tam nějaká vůle byla,jak píšeš?
Ale vůle tam nebude,je to dotažené jak má a sedí tam dobře,ale mrknu na to..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ta vůle tam musí být. Mezi tyčkou co ti tlačí a pístem ve válci.Jinak je zavřený otvor do nádobky a při zahřátí brzd a roztažení kapaliny se nemůže vrátit do nadobky,proto se to zabrzdí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Leon 007 »

Tomas6 píše:Ta vůle tam musí být. Mezi tyčkou co ti tlačí a pístem ve válci.Jinak je zavřený otvor do nádobky a při zahřátí brzd a roztažení kapaliny se nemůže vrátit do nadobky,proto se to zabrzdí.
Mám ten brzd.válec vymontovat a zkusit ho tam dát znovu?
Nebo spíš jak poznám,že tam ta vůle je nebo není a jak jí případně vymezím?
Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Leon 007 »

Toto je origo číslo toho válce podle Etky: 6Q0 611 019R
Nenajde někdo nějakého náhradního výrobce? Mně to podle toho čísla nic dotupného nenajde. Proto to asi nefunguje jak má. Ten TRW válec jsem našel když jsem šel podle auta,ale přes origo to prostě nebere :?
michal.x
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 05 úno 2015, 23:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal.x »

chce to seřídit protoze každej valec neni 100pro stejnej
Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Leon 007 »

A kde se to dá prosím seřídit? V posilovači nic na seřízení není...




Neví někdo co přesně znamená to číslo na brzdovém válci co jsem na obrázku označil? Měl jsem v ruce asi 3x válce úplně stejné a jediná več co na nich byla jiná bylo právě toto číslo. Originál číslo na žádném nebylo...

Obrázek
Naposledy upravil(a) Leon 007 dne 05 bře 2015, 22:12, celkem upraveno 1 x.
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

zavolej do autorizáku, třeba budou tak ochotní a pomohou ti se správným dílem :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to.. :) /musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
nepropadat panice...
Genius
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 09 srp 2014, 17:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Genius »

jericho-3 píše:Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to.. :) /musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
Jak jsi věděl jak tlustou podložku?
D A V I D
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 30 črc 2007, 06:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D A V I D »

Genius píše:
jericho-3 píše:Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to.. :) /musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
Jak jsi věděl jak tlustou podložku?
Udělal bych ji 1 mm, nebo změřit od hrdla posilovače dovnitř na tlačnou tyč. A brzdový válec od příruby dovnitř do díry v pístu.
Rozdíl - vůle min 1mm max 1,5 mm.

David
Genius
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 09 srp 2014, 17:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Genius »

Myslíš třeba podložku z nerezu? Ale jako zní to docela logicky. Na pedálu se nic stěhovat asi nedá že? Taky jsem s tím měl problém nakonec jsem koupil nový origo válec
Leon 007
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 13 led 2010, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Leon 007 »

Přes to origo číslo toho válce nikdo nic nenajde?
Ta 1mm podložka mezi válec a posilovač se mi moc nezdá :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Genius píše:
jericho-3 píše:Já to měl taky, tak jsem si pod válec udělal podložku požadové tlouštky a je to.. :) /musí to těsnit, aby neutíkal podtlak/
Jak jsi věděl jak tlustou podložku?
Byl to pokus omyl, auto se mi téměř zastavilo, tak jsem povolil ty 2 šrouby, auto se odbrzdilo a dojel jsem domů..Udělal jsem tak 2 mm těsnění a vyrazil.Po nějaké době motor nějak přestal táhnout, tak jsem sáhnul na ráfky a bylo to jasné..A tak jsem zkusmo zase přidal a udělal to, tak aby to esteticky nikdo nepoznal , a od té doby auto táhne jak má... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“